• Solskensbullen

Mammor med BF i Dec ( vintern) 2010 & bor runt Spånga/Vällinby

Halloj,
    Vet att det finns trådar för BF i December , men jag tänkte om det finns några mammor där ute som ska ha bebis under vintern 2010 och bor runt Spånga / Vällingby som har lust att följas åt, träffas och umgås inför mammaledigheten. Någon där ute som vill? Vore kul!

• Svar på tråden Mammor med BF i Dec ( vintern) 2010 & bor runt Spånga/Vällinby
  • lillapindi

Ensammamma - jadu då får han ta första flyget hem....men det e lite nervöst att han är där nere 1 mån till :(
    ^Åhhh ang. profylaxkursen web, ska kolla in den genast!

Jag kan fortfarande den 16e :)

kram

• lillapindi

jissses ännu en sämst natt!
    Är helt slut idag, vet inte hur jag ska lyckas ta mig till BM idag, vill dit för jag har frågor samt vill höra lillemans hjärtljud och veta SF mått m.m.....
    Men är så slut, tog en dusch precis (i min fina handdusch..hatar den! haha)...blev helt slut!

Tjejer, vart i vällingby ska vi ses?!
    Kram kram

• ensammamma
    lillapindi skrev 2010-11-12 12:53:01 följande:
    jissses ännu en sämst natt!
    Är helt slut idag, vet inte hur jag ska lyckas ta mig till BM idag, vill dit för jag har frågor samt vill höra lillemans hjärtljud och veta SF mått m.m.....
    Men är så slut, tog en dusch precis (i min fina handdusch..hatar den! haha)...blev helt slut!

Tjejer, vart i vällingby ska vi ses?!
    Kram kram
    Oj då... Men när ska du va där?? Hinner du vila en stund innan du ska dit??

Ska vi säga vid den stora fontänen som ligger vid grillen på torget.???  Mitt emot Indiska..
    Finns bänkar där med..

Kram kram
  • brommamaria

Jag kan också på tisdag!

Info träffen på ks var ganska bra, tror att allt känns mycket mer verkligt för sambon nu, hur har era killar reagerat på att dom ska bli pappor? har dom varit engagerade, köpt saker, eller är dom mest rädda?
    Tror att min längtar jättemycket men är rädd och skjuter upp tankarna..

Imårn ska vi åka o hämta vagen:)
    Nu snart ska jag börja med middagen som en god hemmafru! har dock sovit bort hela dagen.....får se om jag lyckas sova natten som kommer nu när jag råkat sova för mycket på dagen...

Trevlig helg på er!
    Kram

• brommamaria

Fontänen vid indiska låter bra!

• ensammamma

De e nog bara jag som e ensam på den fronten...
    Här går jag igen andra graviditeten själv. Bebisens pappa hörar inte av sig samt han svarar inte när jag ringer skickar sms mm.. Så jag har gett upp...

Va kul att ni ska hämta vagnen i morgon. Hur går de annars med upp packningen då???
    Här har man vilat städat vilat å nu ska jag laga en sen mat.

Kram å trevlig helg på er med....

• brommamaria

Det måste vara jobbigt att vara ensam...

Det går lite si o så med upp packandet... köket är klart och alla kläder är på plats i garderoben.. men har cirka 15 kartonger kvar att packa upp, men vi ska antagligen köpa nya möbler till vardagsrummet och då känns det meningslöst att packa upp böcker o sånt om det ändå ska flyttas om.... om kanske en vecka kommer vår nya soffa och då är det lättare att veta vad vi ska ha för möbler i vardagsrummet!
    Viktigast av allt; jag har såklart packat upp lillens kläder och saker och lagt fint på plats, så nu kan jag äntligen gå och titta på dom och längtaGlad Det är inte så lång tid kvar nu!

Trevlig helg!
    Kram

• ensammamma

Jo visst e de jobbigt å va ensam.. Men jag e van eller hur man ska säga... Jag va själv när jag väntade min son å va själv fram tills för 1 år sen då jag träffade bebisens pappa... Men nu e jag själv igen men jag klagar inte.. Jag känner att jag har ingen som helst saknad över han ändå. Då han valde alkoholen å sina vänner....

Jag å min son har de bra å nu längtar han bara tills bebisen kommer så han kan få mysa med den... Han går å pussar på magen hela tiden å säger god natt till den när han ska sova... Så mysigt....

Jo men de förstår jag att de inte är någon mening å packa upp resten om ni ändå ska köpa nya möbler till vardagsrummet...

Trevlig Helg!!

Kram

• brommamaria

Åh nu står den här och bara väntar, den finaste vagnenSkrattande igår var vi och hämtade den!
    Idag ska vi på jakt efter skötbord och spjälsäng!
    Idag går jag in i vecka 35, inte långt kvar nuGlad

kram på er!

Svar på tråden Mammor med BF i Dec ( vintern) 2010 & bor runt Spånga/Vällinby