Hej på er!
GRATTIS crimson till din flicka, skönt att allt gick bra:) Ser framemot att träffa er nån dag!
Idag har vi fått nycklarna till lägenheten och jag är jätteglad! så denna vecka har vi fullt upp på kvällarna och till helgen flyttar vi! Jag kan säkert ses en sväng på dagen nån dag, kan ju för det mesta!
Nästa vecka kan jag på kvällarna mån 8/11, tis 9/11och på helgen.
veckan som börjar med måndag 15/11 kan jag alla kvällar utom torsdag.
Jag ska fråga barnmorskan men jag tror att jag får sammandragningar när jag anstränger mig och är stressad, magen spänner sig så det gör lite ont. Men det går över om jag lägger mig och vilar.
Imårn ska jag till bm, hoppas att mitt blodtryck har sjunkit... o att lillen har lagt sig neråt o att jag gått upp lite i vikt... många önskningar, men önska får man ju!
Jag har köpt en hel del julklappar och funderat ut vad mer jag ska köpa, så nu ska jag bara ta mig iväg och köpa klart, vill ha det klart så snart som möjligt i o m att jag har svårt att gå länge och bära saker. Och det lär ju inte bli lättare ;)
Jag har också spjälsäng kvar att köpa, o skötbort o en massa mer... vad man nu behöver
Jag har köpt vagn, babyskydd och en del kläder!
Igår var jag på barnbasar och köpte babygym, mobil till sängen, leksaker och kläder allt gick på 300 och då fikade jag också! Jag vet i o försig inte vad leksaker brukar kosta men det var fisher price leksaker och baby gym i alla fall!
Vi ska på föräldrarutbildning via barnmorskan, tre träffar, en har varit, nästa två är på tre timmar var, vet inte om det finns andra utbildningar, får inte ni någon via bm lillapindi?
Lillapindi, hur länge till ska du jobba? är det inte jobbigt? Jag är så glad att jag kunnat få havandeskapspenning, det hade inte varit lätt att jobba när jag sover så dåligt... hur sover ni andra? jag vaknar när jag ska vända mig och få med mig alla kunddar... o när lillen ligger och sparkar på mina revben... sen liggr jag vaken o tänker mycket också...
Nä nu ska jag ta mig iväg mot vattengympan, hoppas att vi ses nån dag!
Kram kram