• Solskensbullen

Mammor med BF i Dec ( vintern) 2010 & bor runt Spånga/Vällinby

Halloj,
    Vet att det finns trådar för BF i December , men jag tänkte om det finns några mammor där ute som ska ha bebis under vintern 2010 och bor runt Spånga / Vällingby som har lust att följas åt, träffas och umgås inför mammaledigheten. Någon där ute som vill? Vore kul!

• Svar på tråden Mammor med BF i Dec ( vintern) 2010 & bor runt Spånga/Vällinby
  • brommamaria

Det låter bra!
    Vi ses imårnSkrattande

• crimson

Hej, nu ska jag vara värsta bangern men jag har haft såna förvärkar inatt att jag bara fått någon timmes sömn (självklart försvann dem fram emot morgonen) Så jag känner att jag behöver sova idag på dan medans lilltjejen e på förskolan så att jag e iaf lite utvilad om det mot all förmidan skulle sätta igång snart. Jag hoppas att ni har trevligt så följer jag garanterat med nästa gång!

• ensammamma

Hej!!

De e okej jag förstår dig.. Passa på du å vila så mycke du kan. Men om du skulle ändra dig så kan du ju bara höra av dig. De kanske e dags för dig att göra saker som att börja städa så att de kan komma igång...

Hur många dagar har du gått över nu???

• brommamaria

Hej

Förstår att du behöver vila, hoppas att allt går bra för dig. Håller tummarna för dig o den lilleBaby
    Vi ses nästa gång istället.

Jag åker hemifrån vid 11 i alla fall, så jag skickar ett sms ifall ja e tidig, för du ensammmamma skulle vara där tidigare va? Vi ses!

kram

• ensammamma

Hej!!

Tack för den stunden vi fick idag.. Hoppas att de gick bra att köra hem å att du inte hade några Pbot på bilen.

Hur går de för dig crimson?? Har du fått åka in???

Kramar

• brommamaria

Hej

Ja, det var trevligt Skrattande Fick ingen p-bot tack och lov!
    Vi får ses snart igen, nästa vecka har jag mycket med flytten, men kanske kan det vara skönt med ett avbrott, får se!

Håller tummarna för dig Crimson!

kram kram

• ensammamma

Hej!!
    De e alltid skönt med ett avbrott nån timme..
    Men du ska inte ta ut dig för mycket under flytten nu. Ta de du kan å orkar...
    Jag e jävligt envis då jag vill göra saker men klarar inte av de bara...

Kram kram

• crimson

Hej, jag har inte behövt åka in. Förvärkarna försvann imorse och jag var helt svimtrött. Gick och la mig igen vid 9 efter att ha lämat på förskolan och sov till halv två tror jag så det var väldigt välbehövligt. Känns som att det nog är bra att försöka hålla mig åtminstone lite utvilad nu eftersom det kan sätta igång närsom. Idag är jag på +3 En kompis till mig fick en son idag på +11 så jag är inte ett dugg sugen nu

Hoppas ni hade trevligt. Hoppas att nästa träff blir snart och att jag fått min bebis då, kommer behöva massa sällskap!

• ensammamma
    crimson skrev 2010-10-27 23:08:54 följande:
    Hej, jag har inte behövt åka in. Förvärkarna försvann imorse och jag var helt svimtrött. Gick och la mig igen vid 9 efter att ha lämat på förskolan och sov till halv två tror jag så det var väldigt välbehövligt. Känns som att det nog är bra att försöka hålla mig åtminstone lite utvilad nu eftersom det kan sätta igång närsom. Idag är jag på +3 En kompis till mig fick en son idag på +11 så jag är inte ett dugg sugen nu

Hoppas ni hade trevligt. Hoppas att nästa träff blir snart och att jag fått min bebis då, kommer behöva massa sällskap!
    Hej!!
    Okej de e ju skönt de... men jag hoppas att du slipper gå över så länge så du kommer att bli igångsatt eller nått sånt.. Men gud va skönt att du fick sova så länge då va du väl utvilad sen?
    Oj då va han stor???

Jo då vi hade trevligt. Jag ska till läkarn på onsdag å då kanske jag får reda på vilken dag de e dags för mig..
    Jag skulle oxå behöva en massa sällskap jag med de e så ensamt när man e själv. Jag e de dagligen då jag e ensamstående å så. Men jag har min älskade son på 4½ år å snart en liten bebis med.... Sen alla mammor som vill umgås.
  • brommamaria

Hej hej!

Attans då Crimson, hoppas att den lille tittar ut snart!
    Spännande för dig ensammamma att få reda på när det blir dax!
    En annan har ju ett tag kvar att vänta... idag har magen varit stenhård hela dagen, sammandragningar?

Idag har jag köpt ett par vantar och ett par tossor till min lille!

Nä nu orkar jag inte vänta på sambon längre... ska äta utan honom!

Trevlig helg

Svar på tråden Mammor med BF i Dec ( vintern) 2010 & bor runt Spånga/Vällinby