Hej hej
Åh just nu är jag sååå sur... började packa ner saker inför fotografering av lägenheten och tog fram stegen för att nå bättre.. bara det att killen har oljat in träskivorna på balkongnen i helgen och spillt en massa olja på stegen som jag såklart klev i och klev runt i halva lägenheten... så nu e de oljespår överallt... blir till o städa ännu mer....
Jag har ett bälte att använda när jag går och det hjälper lite. Men när jag har som mest ont kan jag inte sova och knappt gå... klarar inte av att gå så länge innan det gör så ont att jag knappt kan lyfta benen.. sjukgymnasten sa att jag har en muskelinflammation i musklerna som fäster i bäckenen från låret... men så länge jag tar det lugnt så har jag inte speciellt ont! Kan vara så att övningarna som sjukgymnasten gav mig har hjälpt! Kanske även vattengympan
Hur mår ni just nu i graviditeten? Nåt nytt?
Senaste veckan har jag börjat få halsbränna, blivit toksugen på mjölk, fått kramp i vaden, benen och armarna har domnat av flera gånger... Nåt ni känner igen? Tror att det beror på lillkillen i magen! Han sparkas inte riktigt lika mycket som förut, men det beror nog på att det börjar bli lite trångt, eller?
I veckan kan jag ses nästan när som, har vattengympa vid Beckis på måndagar kl 15 bara, och vattengympa på torsdagkvällar, e ganska upptagen på helgerna pga flytten, men kan säkert klämma in något, men inte denna och nästa helg... lite sturligt...
Föreslår:
vardagkväll ej torsdag, då kan ensammamma, lillapindi och jag, kan solskensbullen?
lördag 16 okt, då kan jag,
söndag 17 okt, då kan jag,
Nä nu ska jag ta och försöka få bort ojefläckarna...
Kram kram