Hej!
Ledsen att jag inte svarat på evigheter, men det har varit lite semester även från datorn.
Allt är Ok här. Det har varit en ganska kämpig graviditet. Jag har nu hunnit äta 3 st penicilinkurer mot Steptokoker-Urinvägsinfektionen, men det går inte bort. Det är jobbigt emellanåt när jag inte äter penicilinet för att då kommer det att jag får ont i ljumskar & rygg
Men annars är allt bra.
Vi fick gå på UL 2 gånger för bebisen låg lite gömd första gången, och jag måste säga att mottagningen hade världens uråldriga maskin, inte som på sjukhuset som vi gjorde förra gången. Men jag har kännt en liten boxare där inne, bonkar på här varje dag
På UL fick vi oxå reda på att det nog en liten kille till
Kul med din blogg, jag var inne och läste precis Superkul ju!
Såg att du känner dig lika trött som jag, jag är så fruktansvärt trött hela tiden nu, började för ca 2 veckor sen. Är nu i v 22 ( 21+6) in i vecka 23 imorn. Men jag orkar ingenting! Vissa dar är bättre, men som idag sov jag 2 timmar, har varit helt osocial mot min liten, vill verkligen leka, men orkar inte som förr.
Vi var dessutom på Kolmården i 2 dar och gick och gick och gick lite till, det blir man supertrött av. :-O
Nu ska liten börja dagis igen på måndag och mannen ska börja jobba, jag har 1 vecka kvar som jag bara tänkte sova, vila, sova, vila och inte göra så mycket annat.
Men jag blir verkligen konstig av detta vädret.
Jag har en Emmaljunga Cerox 360 just nu som är en -07, men jag ska sälja den, inte för att den varit dålig på något sätt, precis tvärtom, den har varit jätte jättebra. Men jag behöver en lite mindre vagn, så jag tänkte köpa en begagnad bugaboo som vi kan ha i vår 1 x 1 m stora hall.
Annars måste jag gå runt på baksidan och gå över gräsmattan som blir helt förstörd under vintern när man kör där hela tiden. Men jag kommer nog inte sälja eller köpa förrens om ca 2 månader. Ingen brådska när man ska köpa en begagnad, dem kommer hela tiden på blocket har jag sett.
Men jag förstår verkligen ditt dilemma, det är en djungel! Man ska helt enkelt gå på känn och sin intiution och kanske inte lyssna på andra så mycket. Jag körde runt massa i affärerna.. hahaha för att testa. Jag är ganska kort också och vissa vagnar är ganska höga, som Brio tycker jag bara har höga handtag, och högt shassi.
Ha så bra, vi hörs snart igen!
Kram på dig!