lillapindi skrev 2010-11-09 10:55:04 följande:
Brommamaria, jag börjar också gruva mig för förlossningen......
Som du tänkte, tänk om dem är otrevliga och tycker jag är jätte fjompig....Vad behöver man ha med sig till BB....tänk om man kommer till det BB man valt och sen måste åka till ett annat där dem har andra "regler" om vad man ska ha med sig osv.....
Jag ska försöka gå på en informationsträff på bb jag med, då kan man ju fråga :P
Fast jag var ju på det bb jag hade valt och dem är faktiskt riktigt trevliga, så jag e mest orolig för själva förlossningen och att när det väl är dags att man inte får plats på bb och måste åka till ett annat :S
Oj lunch? Jag vaknade precis efter en ganska sömnlös natt igen........väntar fortfarande svar från BM, hon väntar svar från en doktor. Varför kan inte en BM bara bestämma :P
har det stormat mycket inatt? Jag har inte märkt något här hos oss....varit jätte lugnt så jag förstår ingenting haha....
Men snö dimper det då ned.....
Kommer ni ta taxi in till BB när det väl är dags eller kör någon er?
Visst får man reducerat pris på taxi??? har för mig att BM sa något om det.
Inatt hade jag lite värk nedåt i magen, då började tankarna igen..."åh nu ska jag föda"...men somnade och har inte ont där längre.
kram
Var ska du föda?
Jag är inte speciellt orolig för att inte få plats.. skulle nog vara mer orolig om jag skulle föda på sommaren...
Ska du bli sjuksriven? jag kan inte sitta långa stunder för då får jag jätteont i rumpan o ryggen... så jag skulle inte klara ett stillasittande jobb, har du bökig resväg till jobbbet? Tror att man kan få taxi till jobbet om det skulle göra att man kan jobba..
Det ska börja storma nu...riktigt oväder ska det bli! så länge man inte behöver gå ut tycker jag att det är mysigt!
Lunchen blir tidig för jag går upp tidigt och äter frukost för att inte kräkas... sen går jag o lägger mig och sover o sen blir det lunch... dom dagar jag tagit sovmorgon från frukosten har inte varit roliga... men om jag äter var tredje timme så brukar jag inte kräkas...
Har inte hört nåt om taxi till reducerat pris... vi har nog tänkt ta bilen då det kanske är svårt att få tag i taxi dom dagarna när det är dags....
Jag har också haft en del förvärkar, en gång höll det på o göra jätteont i 45 minuter... men bm sa att det bara är bra, och att kroppen vet vad den ska göra!
åh tänk att min lille prins snart ska komma, jag längtar såååå mycket,
kram