• Solskensbullen

Mammor med BF i Dec ( vintern) 2010 & bor runt Spånga/Vällinby

Halloj,
    Vet att det finns trådar för BF i December , men jag tänkte om det finns några mammor där ute som ska ha bebis under vintern 2010 och bor runt Spånga / Vällingby som har lust att följas åt, träffas och umgås inför mammaledigheten. Någon där ute som vill? Vore kul!

• Svar på tråden Mammor med BF i Dec ( vintern) 2010 & bor runt Spånga/Vällinby
  • crimson

Det var inte så många som kunde imorgon torsdag. Ska vi försöka sätta en dag nästa vecka istället så att förhoppningsvis alla kan. Vad sägs om måndag?

• brommamaria

Skönt att allt gick bra för dig ensammamma, han är jättefin :)

Nä det verkar inte vara så många som kan idag... Måndag har jag lite annat för mig, vad sägs om onsdag? 

• Gabzan

åå jag som kan idag, jag är bara dålig på att svara, va synd att ni boka om. Jag kan inte heller på måndag men på onsdag kan jag. Vart brukar ni ses?

ensammamma, kanske var dig jag såg på citygross förra veckan då. Grattis till din lilla kille, skönt att höra att det inte blev några komplikationer. Varför blev du igångsatt? har du gått över tiden?

• ensammamma
    Gabzan skrev 2010-12-02 09:43:36 följande:
    åå jag som kan idag, jag är bara dålig på att svara, va synd att ni boka om. Jag kan inte heller på måndag men på onsdag kan jag. Vart brukar ni ses?

ensammamma, kanske var dig jag såg på citygross förra veckan då. Grattis till din lilla kille, skönt att höra att det inte blev några komplikationer. Varför blev du igångsatt? har du gått över tiden?
    De kanske de va... Tack..
    För att jag hade så mycke komplikationer under hela min graviditet. Så jag blev igångsatt pga de..

Jag kan nästa vecka.
  • lillapindi

Onsdag kan jag, men då efter kl.13? Glad

Grattis ensammamma!  Glad

• crimson

Verkar som om alla kan på onsdag. Vad roligt. Vi har träffats i Vällingby. Vilken tid ska vi säga?

• brommamaria

Jag kan alla tider på onsdag! 
    13 vid fontänen? Lunch eller fika? 

• ensammamma

Jag kan oxå alla tider på onsdag.
    13 blir bra vid fontänen. Den som ligger vid Indiska ni som inte vet vilken vi menar.
    Fika el lunch spelar ingen roll alls för mig.

• Gabzan

va roligt, å så får man snusa på en nykläckt oxå hoppas jag :)

jag ses gärna innan 13 om någon har lust eftersom jag måste hämta min son på dagis kl 15. med tanke på att ajg går lika snabbt som en snigel eftersom jag får sammandragningar av minsta lilla ansträngning så måste jag åka runt 14-14.15.. Om ingen kan tidigare så ses vi 13 vid fontänen då.

• brommamaria

vad kul :)
    Hoppas att vi lyckas ses allihopa då!

Hela dagen igår o hela natten har jag haft nån slags mensvärk, är det förvärkar? Har haft svårt att sova, men riskudden har hjälpt lite. Bebisen sparkas i  alla fall som vanligt! Tänk att han snart ska komma, börjar bli jättenervös och drömmer en massa konstiga drömmar... har ni också gjort det? 

Svar på tråden Mammor med BF i Dec ( vintern) 2010 & bor runt Spånga/Vällinby