• Solskensbullen

Mammor med BF i Dec ( vintern) 2010 & bor runt Spånga/Vällinby

Halloj,
    Vet att det finns trådar för BF i December , men jag tänkte om det finns några mammor där ute som ska ha bebis under vintern 2010 och bor runt Spånga / Vällingby som har lust att följas åt, träffas och umgås inför mammaledigheten. Någon där ute som vill? Vore kul!

• Svar på tråden Mammor med BF i Dec ( vintern) 2010 & bor runt Spånga/Vällinby
  • lillapindi

Jag är så shoppingsugen!! Men går inte direkt att prova kläder nu haha iaf inte byxor, tröjor vet man på ett ungefär.

Hehe lika bra att slappna av och inta soffan ;) nä jag ska dona här hemma idag.

• ensammamma

Då va man hemma efter en dag i stinsen men gud va jag e besviken....
    De fanns fan ingenting där... Så jag tar mig nog till vällingby i veckan å kollar...

Nån som vill ta en fika???
    Jag kan alla dagar...

• brommamaria

Vi var på media markt och trängdes, lång kö dit och lång kö därifrån :( Köpte en soda stream i alla fall. Men det var jättejobbigt att stå i kö... Vet inte om det var värt det.
    Om jag inte är på BB så tar jag gärna en fika nån dag! Har ingenting bokat för veckan...
    Imårn vid 12? 

• crimson
    brommamaria skrev 2010-12-27 08:07:11 följande:
    Vi var på media markt och trängdes, lång kö dit och lång kö därifrån :( Köpte en soda stream i alla fall. Men det var jättejobbigt att stå i kö... Vet inte om det var värt det.
    Om jag inte är på BB så tar jag gärna en fika nån dag! Har ingenting bokat för veckan...
    Imårn vid 12? 
    Jag har ett pass på sats kl 10,15 så jag kan fika när jag är klar :D
  • brommamaria

Låter ju toppen :) när är du klar då?

• crimson
    brommamaria skrev 2010-12-27 09:33:05 följande:
    Låter ju toppen :) när är du klar då?
    12 blir kanon
  • ensammamma

Ska vi säga i morron vid 12 då??
    Jag kommer att va där innan tänkte kolla lite på rean oxå...

• brommamaria

Ingen bebis ännu, så jag gör mig klar för en tripp till Vällingby nu :)

Svar på tråden Mammor med BF i Dec ( vintern) 2010 & bor runt Spånga/Vällinby