Hej tjejer,
Det var tusen år sen jag skrev här, ni kommer säkert inte ens ihåg mig. ( Det var jag som startade tråden.)
Grattis till er alla som fått och ska få bebis.
Jag fick en liten kille den 1 December på KS i Solna. Har läst lite till och från i tråden vad ni andra skrivit.
Det är tufft den första tiden, och tiden räcker verkligen inte till. Speciellt när man har ett annat litet busfrö som ska ha uppmärksamhet.
Försöker komma in i lämna / hämta 9-15 på dagis, och det är ett projekt i sig. Man blir lite stressad av att hinna amma klä på och byta blöja och allt annat som ska hinnas med. ... ögonen går i kors.
Hade för en vecka sen också lite kris med ena bröstet som han vägrade ta, var tvungen att pumpa och verkligen tvinga han att ta den för att inte förlora mjölkproduktionen där. Nu har vi kommit igång igen och det är skönt. Trodde ett tag att mjölken sina helt och att vi var tvungna att köra ersättning.
Vad trevligt att ni hunnit träffas. Jag orkade verkligen inte mycket dem sista 2 månaderna av min graviditet, mådde fruktansvärt dåligt psykist & fysiskt att jag inte ens orkade gå in och skriva ngt här. Var inne med jämna mellanrum och läste tråden dock :) .
Nu hoppas jag på att kunna komma in lite mer och skriva & läsa om och med er alla.
Ha det fint.