brommamaria skrev 2010-10-06 13:40:04 följande:
Hej!
Tack för erat stöd, kände mig lite fjantig för att jag blev så ledsen...
Åh vad spännande för dig crimson att din bebis snart kommer
Jag är i vecka 29 alltså 28+några dagar, min pojke ska komma på juldagen, jag är 30 och har flyttat runt hela livet, (bott söder om stan tidigare och ännu tidigare i Norrland, Halland och utomlands) men där vill inte sambon bo så därför bor vi här! Det är mitt första barn och jag längtar såååå.
Jag tar det lugnt med städningen, men det är så frustrerande att inte kunna göra allt själv... Idag ska jag ta mig iväg och köpa nya blommor för imårn ska lägenheten fotas! Sen blir det lugnt några dagar innan det är dags för visning :)
På lördag ska jag till underbara barn mässan, har aldrig varit där, har ni några tips? ska ni dit?
Namnet på ens barn ska faktiskt hänga med hela livet så det är jätteviktigt att det blir rätt.
Jag har inte riktigt fattat än att det ska komma en bebis snart. Den här graviditeten är så annorlunda mot den förra. Med min dotter var jag så uppe i det hela tiden, det var det enda jag tänkte på och jag satt och läste och drömde mest hela dagarna, även på jobbet.
Vagga, vagn och skötbord var klart i flera månader i förväg och kläder låg inköpta, tvättade och vikta. Nu har vi inte gjort NÅTT. Idag var jag och köpte dem första bebiskläderna. Vi har ju jättemycket från dottern, så tanken är att vi inte ska köpa så mycket. Men allt står kvar nere i källaren än så länge, även vagga och skötbord etc. Jag har inte insett tror jag. Haft så fullt upp med jobb och dottern och allt annat.
Jag har längtat efter underbara barnmässan och hade tänkt gå dit på fredag. Har aldrig vart där förut men har hört bra omdömen. Men efter min shoppingtur idag känner jag bara att jag nog inte kommer orka. Jag var i Farsta C i tre timmar varav hälften av tiden på fik men har så ont i ryggen och är så trött nu så det känns om att jag ionte kommer orka med en mässa. Får se hur dagsformen är på fredag.
Vad kul med visning. vart ska ni flytta någonstans?,