Hej,
Hahaaa, skratta högt när du sa om VM tutandet, vad roligt, jag har suttit på soffan och sagt till mannen att f*n vad det tutas hela tiden, stör inte detta spelarna mm. Han bara skrattar åt mig, jag blir helt störd.
Jag förstår verkligen hur du känner, jag mår också pyton, plus att jag har himla ont i ryggen idag. Skulle åkt iväg till svärföräldrarna på middag, men stannar hemma medans killarna är iväg. Får ta det lungt och skönt här nu, surfa lite.
Vad skönt att få lite barnkläder, de växer ur allt så snabbt. ett tips är att inte köpa för mycket, för det går så fort i början att man får byta hela tiden efter bara en månda eller så. Fast jag vet hur det kliar i fingrarna över hur mycket man vill köpa. Man tänker, visst behöver vi det här? Och det här? Men en sån har vi inte... hahaha. Fast man måste ju få göra som man vill och känner, det är så underbart. Allt handlar plötsligt om en liten bebis som tar all ens tid och uppmärksamhet.
Jag kommer inte ihåg riktigt när vi köpte allt, ( man glömmer så lätt :-P ) men jag tror det var ganska sent. Mellan v 30-40 tror jag iaf. Vagnen var nog lite tidigare kanske.
Vi behöver köpa en hel del nya saker nu med ( inkl ny vagn) , mycket slits och slängs, så vill man ju ha lite nya saker också, men jag tror att vi kommer nog ta oss några rundor efter v 30 eller så.
Har du funderat på vagn, eller kanske lite tidigt än? Men man brukar veta på ett hum vad man vill ha? Nyfiken
Nu när vi tittat på hus så tittar vil ite här och var, mycket i skälby också, bara att vi inte känner till områderna lika bra där. men mest Nälsta Solhem, vill verkligen bo i ett barnvänlig område där man känner gemenskap med grannarna.
Är du ursprungligen fån Stockholm?
Nä, nu ska jag passa på att ta mig en tupplur, imorn blir det jobb... första gången jag verkligen känner.. vill INTE. Mår ju som sagt sådär, och har så ont i ryggen emellanåt.
Ha en skön helg,
hörs snart.