Caf10 skrev 2009-12-18 07:46:52 följande:
?Pixan du skriver att du har ammat fram till maj -09, vilket gör att man förstår att ni i alla fall har ett barn, hade ni svårt att bli gravida den gången?Hoppas att allt ser bra ut även för er!/Cickan4
Hej, jo vi har en dotter född feb -08 och vi fick vänta på den graviditen 15 mån efter att vi slutat med p-medel så nu efter vi fick henne har vi inte börjat med något p-medel och tycker ju att de borde hända något snart... Men icke!!
Nu har jag köpt något som heter munkpeppar... få se vad som händer + att jag fortfarande väntar provsvaren... måste bara få dem innan jul och nästa äl... Hjälp mig håll tummarna!
Ang blodprov så gör man det får att se om och hur stark äl är, man tar ett prov 7 dagar efter äl ( progesteronprov) och ett på dag 2-4 men det testet har jag inte fått gjort... Fl är jättebra att lära sig saker på... Progesteronet gör att du får pms och ömma bröst innan mens t ex.
akita06 skrev 2009-12-19 20:44:14 följande:
Jag vet..har en tendens att bli så när man e hos läkare....då är F.L. jättebra. Jag har lärt mig och fått reda på massor här på de olika forumen. Glad att jag kan vara till hjälp!Antar att man lär sig en del på vägen liksom. Har spolning på tisdag..lite nervös. Tyckerdet fruktansvärt otäckt bara att kliva upp i gynstolen..känner mig så jädrans utlämnad...men men.."a man gotta do what a man gotta do"...eller nått!? ;)
Hoppas det går bra på tisdag! Men ta en alvedon innan för säkerthets skull. Följer din man med? Var glad att ni ens får göra undersökningarna- det får ju inte jag... iaf utgår jag ifrån det...
Vi hörs!!