Caf10 skrev 2010-01-10 14:42:27 följande:
Tack! Pixan och Akita06. Att "främlingar" kan säga saker som får en att bli så varm i hjärtat är helt otroligt!?!Vi har bestämt att vi ska ge oss själva några månader till på egen hand och sen blir det åter kontakt med läkaren för att börja
IVF. (Våran läkare har sagt att det inte är någon kö för vår del, jag hoppas att han har rätt.) Landstinget vi tillhör har avtal med Falun eller Uppsala, vi har bestämt oss för Uppsala. Så det kommer bli två resor dit när "förbehandlingen" är klar.Håller tummarna för att det blir positivt på stickan under våra "egna månader". Och jag håller även tummarna för alla er andra med! -liga kramar Cickan4
Tack! Ja, nätet är fantasiskt på många sätt... Håller tummarna för ett spontant plus för er del!
Ja, jag behöver verkligen lite lycka till inför nästa vecka... både bim och provsvar... Men det känns annorlunda.. men det gör det inför varje bim... så jag är väl skenis som vanligt! Men ännu en mens blir så jobbigt, alla vänner börjar bli gravida med 2a nu... Suck, varför inte vi! Det har ju funkat en gång förut!
Kram tebax!