enjy skrev 2010-01-11 22:18:50 följande:
Vi bor i Jönköping så vi kommer få åka till Linköping för att göra "ingreppen" men sköter resten här hemma hos en privatläkare som samarbetar med jönköpings landsting....lät det rörigt...;0) Just nu väntar vi på ett provsvar (min mans kromosomavvikelseprov) innan remiss till Linköping kan skickas. Tråkigt nog så tappade de bort det första gången, så nu har min man varit o tagit ett nytt o idag är det en vecka sedan, ska ta ungefär 2 - 3 veckor. Känns så surt att de schabblade bort provet, det var 2 månader onödig tid som gick där....men men Läste att ni precis börjat... hur är det med väntetider o så där ni bor? eller ska ni göra det privat?
aaa,okej.gör man alltid kromosomavvikelseprov?.men va jobbigt att tappade bort testet,fy va slarvigt...trist med ännu mer väntan...vi ska börja 3 feb på akademiska i uppsala.ringde torsdags o bokade tid.haft kontakt med gyn i uppsala i höstas då de misstänker endometrios..jag ska inte in innan o ta blodprover,det ska jag ta i samband med läkarbesöket o sambon ska lämna spermaprov dagen innan.