Cecan skrev 2010-01-22 21:06:34 följande:
Hej tjejer! enjy: va tråkigt att det ska ta sån tid borde verkligen inte få fungera så!!! Vi träffade ju en kurator förra måndagen jag tror det verkligen hjälpte då vi fick träffa våran
bm idag för provsvar hon sa att vi skulle träffas innan mars sist vi träffade henne. Men vi berättade för kurator hur jobbigt vi tyckte det kändes att leva i ovisshet, så jag tror nästan att hon påverkade efter som vi fick tid så snabbt. Träffade min
bm idag som sagt var och vi fick svar på våra prover, min sambos spermiar var bra=) Jippie!!!(Han var verkligen orolig innan det kände jag) Själv hade jag lite avvikande blodprov=( fick pergotime utskrivet och även vagifem som jag ska börja äta efter nästa mens....Min
bm verkade väldigt hoppfull om att det skulle fungera!!! Hon sa att det borde fungera inom 3-4månader, och det känns som ingenting när man försökt i över ett år.
Ska hålla alla tummar jag har för Er!
jag/vi har ingen bm.. jag bara ringde min vårdcentral å bm ringde ringde upp sa till mig att kontakta mottagningen för fertilitet fast jag egentligen skulle till gyn.. hur som helst.. så henne har jag aldrig ens träffat! och nu funderar jag på vem man ska välja..
Någon som har erfarenhet av privatpraktiserande bm? för jag hade en i tonåren och hon var väldigt bra..