JaneD skrev 2010-01-20 16:52:47 följande:
Vi har fått remiss skickat till Huddinge nu. Hur länge har ni andra (främst i sthlmstrakten) fått vänta innan saker och ting börjat hända?
Jag är värmlännning så hur det ser ut i 08-kretsarna vet jag inte, tyvärr! Hoppas att någon annan kan svara på din fråga :)
enjy skrev 2010-01-22 16:16:34 följande:
Lite uppdatering kring det här provsvaret, för dem som är intresserade ... Ringde idag o frågade om svaret kommit för på måndag som kommer nu har det gått 3 veckor o det skulle ta 2 - 3 veckor. Men inget svar. O jag frågade om förtur på remissen men nä det gick ju inte o enligt henne så har vi faktiskt inte väntat så länge för i o med att det var julhelger så står ju ändå allting still.....ehh ok vi har väntat i snart 3 månader på att få svar på ett jäkla blodprov och jo i min (vår) värld tycker jag att det är ganska lång tid..... så nä det är bara att stå ut med den här väntan!!! Sedan sa hon att det inte var så lång kötid tills man får komma på första samtal, det var tydligen ett par där remissen skickades 1 december som hade varit på samtal nu (i Linköping) o det är väl helt okej tid men vår remiss är ju liksom inte ens skickad, vi kommer ju ingenstans..... ÅÅÅHHHHH ..o här tror jag även att jag svarade på din fråga "JaneD" om hur länge man fått vänta innan det börjat hända saker...still waiting!
Men vad nedslående det måste kännas :(
3 månader är evighets lång tid tycker jag.. för varje bim/äl så hoppas man ju..och blir ledsen.. å tänker på "men vi utreder det iaf.."
Hoppas det blir fart på ruljangsen för er nu å ni kan börja tänka positivt!