• Teza73

E-tunabrudar drar vidare tråd 3

Halloj tjejer, nu blev vi nedstängda igen, d går ju inte för sej, så här e 3e tråden
    Hoppas ni hakar på vidare

Kramar mina vänner

• Svar på tråden E-tunabrudar drar vidare tråd 3
  • Petra 74

Förklaringen!

När jag var liten så fanns inte Petra i almanackan, så en vacker sommardag så upphävde jag min ljuva stämma och beklagade mig över att jag aldrig fick namnsdagstårta! Den vackra sommardagen råkade ELOF ha namnsdag.....

Än idag, ringer mamma mig den 30:e juni och grattulerar mig på namnsdagen. Trots att det idag är Petra den 29:e juni.......

Så kan det gå!

Moans, jag röstar på det där cafeet som ni pratade om tidigare, Sylvia, om det är öppet på vardagskvällar? Fler förslag!

Kramis

• Petra 74

Åbryggan är jag på om det är fint väder!!!!

• Marcus fru

Petra, då ska vi komma ihåg att gratta dig den 30/6!!!

Gällande var vi ska äta hittade jag följande på Café Sylvias hemsida:
    "Wistrand/Rytzler Quartet @ Café Sylvia, Kl. 20:00 - Tisdag 30 Juni. På allmän begäran fortsätter jazzkonserterna på Café Sylvia med Wistrand/Rytzler Quartet även under sommaren. Repertoaren består även fortsättningsvis av låtar av John Coltrane, Miles Davis, Thelonious Monk m.fl. kompletterade av en och annan egen låt. WRQ utgörs av Stefan Wistrand - saxofoner, Johannes Rytzler - piano, Oscar Olsson - bas och Carl Johansson - trummor."

Så där kanske inte blir så lugnt heller, svårt att prata om det är massa livemusik, även om jag personligen gillar jazz...

Åbryggan som sagt trevligt om det är fint väder!!!

Ha en skön kväll tjejer!

• Marcus fru

KAkan: ja att se solen var verkligen förvirrande, nu fick jag ju dra ner persiennerna igen för att skydda de stackars blommorna i fönstret...

Thesecret: kämpa vidare du oxå med illamående o allt, njut av semester o sköna lata dagar!

Anna: skoj att du oxå kan den 30/6. Då är det bara några till vi saknar som inte sagt om de kan komma med.
    Thesecret, hoppas du förstår att oxå du gärna får vara med o äta middag... (trots att du inte var med senast.)

• sommarblommor

Hej på er!

Länge sen sist!
    Jag hoppas kunna följa med den 30 juni. Måste prata med min man så att han kan vara hemma med min son. Brukar inte vara några problem förutom att det är en tisdag och då är det väl speedway förstås. Men det ordnar sig.

Kul att träffa alla igen, gamla och nya i gänget!

• Petra 74

Kom igen tjejer lägg till er på listan!! Träff 30/6 ca kl 18:00?! Plats ej bokad....
    Å-bryggan dock ett starkt kort?!

Petra-Elof
    Stina
    Bisquit
    Anna

• Petra 74

Förresten, är det någon som hört ngt från Solrosarna?! Jag har inboxat henne, men inte fått något svar. Hoppas allt är ok!

Ha en trevlig dag!

• Marcus fru

Har oxå inboxat men inte fått svar... Hoppas allt är bra med henne!!!

Svar på tråden E-tunabrudar drar vidare tråd 3