E-tunabrudar drar vidare tråd 3
Halloj tjejer, nu blev vi nedstängda igen, d går ju inte för sej, så här e 3e tråden
Hoppas ni hakar på vidare
Kramar mina vänner
Halloj tjejer, nu blev vi nedstängda igen, d går ju inte för sej, så här e 3e tråden
Hoppas ni hakar på vidare
Kramar mina vänner
Är det nån som kan på söndag förutom jag?
Annars får vi väl ta en vardag.
jag har iofs semester v 27 och frammåt, men jag tror vi ska vara hemma mesta delen iallafall.
Jag kan oxå på söndag, men om vi inte är så många som kan får vi väl försöka hitta en annan dag. Anna, kom gärna med lite datumförslag!!!
Kakan: stod du på torget igår o sålde kravmärkta plantor från en traktorkärra? Såg ngn stå där o mindes vad du sagt, men jag vågade inte gå fram o heja, hade en annan kompis med mig så det kändes inte riktigt rätt just då. Måste kanske bli mer modig... Gick runt en stund på torget, tittade på kossorna, traktorerna, bina, o lammen o lyssnade lite på kören från Näshulta som sjöng...
Hi hi, ja det var jag i vit fleeace tröja. Vem var du?
Herregud jag var så trött igår att ögonen gick i kors....
Men det var jätteroligt och kallt!
ojoj brudar e lite inaktiv märker jag, massor i huvet, kämpar mest med att överleva å få ekonomin att gå ihop, skittrist
känns aspuckat att kämpa så hårt me att bli gravid när d e så här just nu, samtidigt har jag ju inte riktigt tiden för mej så jag kan vänta å skjuta upp d tills d blir bättre, jättemärkligt men e bara å kämpa på å hoppas allt kommer i rätt ordning!
Jag kan tyvärr inte på söndag som jag trodde, dök plöttsligt upp en konfirmation som jag inte visste om, e Markus systersons, men hur tror ni d blir?
Många kramisar till er alla
Kakan: Jag gick förbi ganska nära o sneglade på växterna, ngn gång mellan 18.30 o 19.00 tror jag. Svart regnjacka, o tillsammans med en kort rödblond tjej... Stannade inte o pratade som sagt - för feg, men nu vet jag vem jag ska spana efter om vi ses framöver ...
Verkar vara färre o färre som kan på söndag så det är väl bara att hitta en vardagskväll , ses måste vi ju försöka med i alla fall...
Teza: kämpa på! Tänker på dig!
Tack Stina, värmer massor, alltjämt skönt att ha ert stöd!
Hoppas verkligen vi kan hitta en bra dag då alla lr så många som möjligt kan!
Kramis
Ja kämpa på teza!!
Har inte du eller gubben lastbilskort btw? Sambon söker folk på jobbet...
Vi kör på en vardagskväll, det låter bättre.
Idag fyller min gubben ( vi kallar honom bullen eftersom jag är kaka, he he ) år.
Så det blir lite gottis idag så firar vi stort på lördagen istället.
Inte för att det är jämt men alla chanser till fest, hi hi....
Sen får ni ta och pallra er hem till oss, grannarna har grävt ur sin sjö så den är jättestor och fin nu. Men brygga, grillkåta, bastu och allt.
Det skulle vara jätteroligt om vi kunde ta en middag där. Antingen med respektive eller så lämnar vi dom hemma. ( eller så tar vi med dom så kan vi använda karlarna till att servera, grilla och allmänt butlers jobb, he he )
just det ja..
Pratade med Catarina och vi kom överrens om att det blir ivf på en gång. det funkar ju liksom inte med insem. Får ju bara äl på söndagar och när vi flyttade på äl dagen till en tisdag protesterade kroppen med att bestämt mensa en och en halvvecka för tidigt. På en söndag.. ( of course )
Så nu ska vi lämna alla blodprover ( igen ) och sen blir det nångång v 34-36...
Känns skrämmande ( igen ha ha ) men mer peppad den här gången. kanske har lite med anton att göra... ( min brorsson )
Bebistarmen skrek verkligen till när jag fick hålla i honom...
*tittar ut genom fönstret*
ÅH SOLEN!!!!
*känner mig lycklig och spontankramar hela tråden*
Kakan så spännande! Hoppas att det kommer gå bra för er till hösten. Det där med ÄL verkar vara struligt för fler...
Festligheter är alltid trevligt o man ska ta chansen att fira för att förgylla vardagen lite!
Ha det!