• Teza73

E-tunabrudar drar vidare tråd 3

Halloj tjejer, nu blev vi nedstängda igen, d går ju inte för sej, så här e 3e tråden
    Hoppas ni hakar på vidare

Kramar mina vänner

• Svar på tråden E-tunabrudar drar vidare tråd 3
  • Petra 74

Kom med flera datum bara!! Så gör vi en lista!

Teza du är så duktig som kämpar, det är inte roligt att sitta i den sitsen du sitter i nu. Ni sitter i nu. Har ingen av er fått napp? Vad söker ni? Alltså, du nämnde industrijobb, vad för sort? Kan ju vara bra om man hör något. Jag sitter ju som administratör på en stor rörfirma i stan o träffar rätt mycket folk o hör rätt mycket.

Kakan, var bor du egentligen? Trevligt låter det, jag är på! Men det känns som du får styra o ställa eftersom det är ditt hem?! *ler* För mig får respektive gärna följa med, vi är ju utbölingar både jag o sambon, fast jag mindre utböling haha jag är från strängnäs från början men har irrat runt i sverige ett tag innan jag landade i e-tuna. Sambon är från Värmland. Vad jag skulle säga var ju att vi inte har så många vänner i trakten. Så nya vänner är hjärtligt välkomna för oss båda!
    Jo o du, vad spännande att ni ska få genomgå ivf nu! Du ska se att det blir en liten "anton" för er med!!

Vi kanske kan träffas tisdagen den 30/6, o fika, på Elof dagen, då har jag namnsdag! *fnissar*

kram kram

• Bisquit

Ute i buschen!!

I näshulta, ligger mot julitahållet.
    Vi känner ju inte heller så många. Eller ja, bullen känner massor av folk eftersom han jobbar som chef och spelar badminton med jämna mellanrum.

Jag känner bara ett fåtal, mest grannarna eftersom jag är där och rider. Bullen är lite mer social...

Kommer ju från el stockholmo egentligen. Detta är våran tredje sommar ( flyttade in juli 07 ) så vi räknas väl fortfarande som turister... Tredje generationen brukar bli accepterad har jag hört, haha.

Jag söker ju oxå nytt jobb, är så trött på att pendla. Fast frågan är ju om det är så smart att byta mitt i ivfen? Förmodligen inte...

Teza, väktare då? Där söker man alltid folk! Och det är inte speciellt svårt. Klarar jag det så.... Alla sommarfåglar som vi haft har blivit fasta sen. och även om du inte blir fast så kan man försörja sig på att ex lösa vakanser. Och det finns det alltid. Har en kille som är timanställd och han jobbar jämt. Får tom tacka nej eftersom man inte får jobba mer än ex antal dagar i månaden...

Perta, betyder det att vi ska kalla dig elof-leif nu?

jag kan alla dagar utom 16/6, sen är jag ledig dagen före midsommar. Men då ska vi bort. Sen jobbar jag veckan efter midsommar sen är det SEMESTER!! ( åh va jag längtar ) Och då kan jag alla dagar, typ.

• Teza73

ojoj tjejer nu e jag efter igen haha, har prommenerat hundar i regnet hela dan idag å igår, lite extra iaf.

Va gulliga ni är som kommer med en massa förslag.

Kakan: Tyvärr har ingen av oss lastbilskort, men min gubbe gillar tanken d vet jag, har pratat om d förut, jag haha har ju inte ens körkort ojoj, min styvfarsa däremot e gammal lastbilschaffis, har kört i typ 30 år blev oxå varslad nu, som vi, e assugen på att jobba, men nu har han nyss opererats å e sjukskriven 3 mån, å e dessutom 62 så d e la mindre intressant, hehe. Väktare e Markus oxå jättesugen på, har sökt lite på securitas å så, får se, men nu e han faktiskt inne på att starta upp en frenchisegrej, jättespännande, ska ti Malmö på studiebesök på Tisdsdag å d verkar jättelovande, hoppas hoppas vi får till d!

Petra: Får du höra nåt innom industri lr verkstad tjoa till, jag e med på allt,glad jag har hundarna annars skulle jag knasa ihop hemma, hehe.

Oftast kan ju jag när som helst om vi ska träffas va just söndagen d stöp på, helt oförberedd hehe, just say it, I´ll be there!

Kramis på er alla, ni e bäst

• Marcus fru

Tänk - idag regnar det inte... i alla fall inte än...

Jag kan väl de flesta vardagkvällar (inte torsdagar). Så vi får väl försöka hitta ett datum!
    Petras förslag på den 30 juni passar mig bra! Är det fler som nappar på den kvällen??

Går här mer värkande bröst o bara väntar på att mensen ska komma... Men vill inte att den ska komma just nu, för jag hade visst glömt allt vad bindor heter hemma, handväskan var tom... bara hoppas att mensen dröjer tills i eftermiddag eller en annan dag, eller helst inte alls kommer...

• Petra 74

Hej Tjejer!

Elof här! Jag är på den 30/6

Petra-Elof*
    Stina

*förklaring kommer!

//Petra

• thesecret

oj tjejer.. ni är ju hur duktiga som helst på att skriva.. försökt läsa ikapp.. men märker att har halkat efter en hel del..

ja livet är allt märkligt.. en annan som aldrig har kunnat slita sig från datorn eller är alltid på väg någonstans.... kämpar nu med att jobba och vila.. har spytt här ett tag nu också så det har inte gjort saken bättre.. semester började igår också.. var iväg på kryssning med vänner i helgen.. kändes skönt o få lite omväxling i livet {#lang_emotions_wink}

idag ska vi skrivas in på mvc.. spännande..

en fundering, ni som har barn sen innan eller är gravid nu.. har ni tecknat en gravid försäkring och isf vilken tycker ni är bäst?

tjämpa på tjejer.. solken skiner tom idag och ska stanna hela 2 dagar {#lang_emotions_sunny} ha gott, ska försöka komma in lite oftare så jag hänger med vad som händer och fötter {#lang_emotions_cool} 

Önska och tro på din önskan, så ska du se att den blir sann!
  • Bisquit

Hjälp, det är något som lyser på himlen!! VAD sjutton är det förnått??? *förvirrad smiley*

Annars inget nytt att rapportera.

Den 30 / 6 kan nog fungera, jag har semester då.. ( jag har redan skrivit det, eller hur?? )

Alzheimers....

• moans

Hej!

Jag följer oxå med den 30/6-09.

Så nu är vi:

Petra-Elof
    Stina
    Bisquit
    Anna

Vart ska vi ses och vilken tid???

Kram Anna

Svar på tråden E-tunabrudar drar vidare tråd 3