• Teza73

E-tunabrudar drar vidare tråd 3

Halloj tjejer, nu blev vi nedstängda igen, d går ju inte för sej, så här e 3e tråden
    Hoppas ni hakar på vidare

Kramar mina vänner

• Svar på tråden E-tunabrudar drar vidare tråd 3
  • Petra 74

Tjejer, jag bokar idag, tänkte ringa nu! Imorgon är det ju liksom stängt där!!!! Jag bokar för 5 st, o kommer Jeanette så är det säkert inga problem!

Jag bokar kl 18:00

Kram

• Petra 74

SÅ nu är det bokat! Å-bryggan tisdag 30 juni 18:00!

• moans

Snyggt jobbat Petra!!! Ska bli såååå kul!!!

Nu ska jag ut och lägga mig på altanen i den nyinköpta solstolen. Sen ligger jag nog där hela dagen som en strandad val.

• EnsammaMamma

OK Petra var ligger Åbryggan??? jag har verkligen missat nått!

Bröllop är en jätte stor sak i norge precis som dop och andra festligheter därför är det i 3 dagar.
    Lillan har inte klarat sig så bra i värmen tyvärr, hon fick solsting i fre trots att hon var i skuggan heladagen, drack massor av saft och den tiden hon var i solen var hon i poolen med svalt vatten. Hon har nu varit inne hela helgen och tittat på pippi och mussepigg, tack gode gud för barnprogram.

Jag som aldrig bränner mig lyckades faktiskt bli lite röd på snoken och axlarna i fre, då även med solskyddsfaktor 30 på mig hmmmm undra verkligen om den där fungerar jag, det var apotekets apoliva för barn med temat "fem myror är fler än fyra elefanter". Konstigt att man aldrig någonsin bränner sig trots att man inte smörjer in sig men just när man gör det jaa då bränner man sig minnsan, undra om jag ska gå och prata med dem om detta?

får veta i morgon om jag jobbar tis lämnar besked då

• Teza73

EnsammaMamman: Å-Bryggan e gamla Pråmen, hette d förr, ligger precis vid stadsparken, typ mitt emot stadhotellet på andra sidan ån, ser ut som en stor flytbrygga med en restaurang på, du kan inte missa den om du står i parken lr på bron på höger sida från stan sett, funka min beskrivning, hajar du vart jag menar?

• EnsammaMamma

Jasså ja men va fan då har jag ju jobbat där! Snacka om att man är ute alldeles för lite men det ska det bli ändring på tycker jag.....

• Petra 74

Ska vi träffas utanför? Vid 18?

oh Anna, jag klarar inte av att vara i solen! Jag höll mig inomhus i helgen till 19-tiden, då vågade jag mig ut till baksidan!

Jag kommer nog förbli vit den här sommaren =)

Usch med solsting. Det har vi klarat oss ifrån, eller jag hade det förra sommaren faktiskt. Gick från stan till Slagsta glass i gassande sol utan keps! Inte så smart....

Ha de tjejer

• moans

Petra: Jag låg 15 minuter i solen igår, sen flyttades solstolen in till skuggan. Och där var det skönt, så jag till om med somnade en liten stund. (mycket bra solstolar med andra ord).

Ska bli kul imorgon, 18.00 står jag utanför!!! Vi syns då Allihopa!!!

• Marcus fru

Hej tjejer!!!
    Så härligt att läsa vad ni skriver.

Kakan, skönt med semester, njut! Själv har jag två veckor kvar att jobba...

Teza, det är bra att försöka att inte tänka så mkt, men visst är det svårt... Tänker på dig!

Har haft en underbar helg, med härlig undervisning och sköna bad! Har kunnat att inte avslöja ngt, haft frukt i väskan hela helgen som jag stoppat i mig när det blivit för illa. (Skyllt på att det är ett sätt att hålla sig vaken när man sitter o lyssnar i så många timmar...)
    Börjar blir jobbigt att gå den där halvtimmen upp till jobbet, då förmiddagarna inte är så roliga hos mig. Sen blir det att sitta på kontoret på fm o göra så få ansträngande saker som möjligt. Efter lunch får jag ta tag i städning av kontor osv...

Idag ska jag köpa sea-band, så här kan jag inte ha det. Än så länge har jag dock sluppit spy...

Ska bli jätteroligt att träffa er imorn kväll!!!

• Petra 74

Stina! Tänk på en sak, att det är ett gott tecken att du mår illa. Det sa barnmorskan till mig, när jag klagade, gott om graviditetshormoner sa hon, det bådar bara gott! Men det är lätt att hålla sig för skratt när man inte vet om man klarar av att stå i kön på ICA utan att kräkas på den framför.... Jag fick faktiskt akupunktur under tungan mot illamåendet, samt i öronen. Det hjälpte!! Kan trösta dig med att jag mådde nåt så fruktansvärt illa, jag var så nära så nära att kräkas, men lyckades på nåt mirakulöst sätt slippa det! Hoppas du klarar dig också! Fast *ler* du får nåt fint i gengäld.

Cu tomorrow!

Svar på tråden E-tunabrudar drar vidare tråd 3