• Teza73

E-tunabrudar drar vidare tråd 3

Halloj tjejer, nu blev vi nedstängda igen, d går ju inte för sej, så här e 3e tråden
    Hoppas ni hakar på vidare

Kramar mina vänner

• Svar på tråden E-tunabrudar drar vidare tråd 3
  • Petra 74

Åhh vad skönt Anna, dessvärre har jag väl lagt på mig lite runt om men men.... det är ju för en god sak!! O egentligen bryr jag mig inte. Jag äter kanske lite mer än vanligt, men jag vräker inte i mig så jag tror nog att jag kan leva med extrakilona nu! :)
    Förresten blev det en tur till akuten, den lilla svullnaden ville ju inte ge sig! Nu är det dock bättre, fick lite medicin efter att jag frågat ut den stackars läkaren i en kvart om barnet kunde skadas ....hönsmamma JAVISST!!

Ingen arbetslust, märks det?

• moans

Samma här. Arbetslusten är lika med noll. Fint väder ute och något roligt att se fram emot ikväll. Varför ska jag sitta här och jobba?

Ska ta och åka hemåt om en halvtimme, då hinner jag hem och ta det lite lugnt innan det är dags att ta fram cykeln (bara det inte är dåligt med luft) och cykla ned till Å-bryggan!!!

Nej, måste nog in och smygkolla lite på menyn för kvällen, så jag inte behöver vela när vi väl sitter där.

• Petra 74

Godmorgon!

Tack för igår tjejer, jätteskoj! Ett härligt - osannolikt gäng, jag tycker det är så himla
    roligt! Sällskapet var bättre än maten, men hellre det! =)

Ni kom väl hem ordentligt igår sen?

Men Kakan, vad hände med dig? Vi blev riktigt oroliga för dig, satt o spanade efter en förvirrad alvedon! Hoppas verkligen inte att det hänt något! Jag hoppas att vi får höra från dig idag, vi saknade dig!

Nu så ska jag jobba lite här, än så länge är det inte såå varmt, men det räcker *pust*.

Se till att ni får en bra dag! Kram

• Marcus fru

Instämmer med Petra! Tack för igår, hade riktigt trevligt!!!

Men som sagt, vi saknade det Kakan. Är oroliga, vad hände? Tänker på dig!!!

Ha en underbar dag tjejer, känns inte som den är lika varm som gårdagen - i alla fall inte utomhus, här inne på kontoret i tegelhuset börjar luften o väggarna bli riktigt uppvärmda nu. Funderar starkt på att byta kontor, o sätta mig på ungdomspastorns plats, hans kontor ligger på skuggsidan hela tiden (det är orättvist!). Men jag kan ju inte flytta med den stora fastlåsta datorn, så jag får väl snällt sitta kvar här...

• thesecret

hej tjejer!

hoppas ni haft riktigt skoj igår.. önskade att kunde varit med er.. men månadskifte är alltid dålig tajming för mig.. de blir så mycket jobb.. när alla tidrapporten och resultat ska alla ha klart.. och jag är ansvarig för vår avdelning att de kommer in.. så blir det övertid.. tom idag tog jag med jobbet idag hem.. som jag borde sätta mig snart ner med.. så jag blir klar imorgon.. o där med kan ta ledigt på fredag.. behöver det efter snart 4 dagars slit..

Marcus fru: jag kan trösta med att om du har tur.. så släpper illamåendet igen när du närmar dig vecka 12.. de gjorde det för mig... mår mycket bättre nu när är i vecka 13.. jaaaaaa.. vad jag vart igår när man gick in i vecka 13, nu är det mindre risk för missfall känns så skönt!!!! Nu har jag även tillåtit familjen att börja berätta för släkt och vänner.. alla har fått hålla käften till den magiska sträcket..

Ja vem var det som av er skrev om solsting.. usch ja.. jag åkte själv på det i söndags.. inte kul alls.. gravid + solsting.. inte bra kombination.. fy den hemskaste dagen jag varit med om.. måndagen kändes lite halv jobbig på jobbet då hade lite kvar av det.. men nu är man nog hel igen.. idag fick det bli picknick på 1m x 1m gräsmattan som vi har på parkeringsplatsen på jobbet.. gud vad kollegorna garvade.. men vi hade det mysigt.. lite sallad, jordgubbar, sol och trevlig sällskap.. då blir jobbet plötsligt så mycket roligare!

åhh vad längtar och lära känna er bättre, är svårt och hänga med ibland.. då jag känner er vid nick men sen så skriver ni på era riktiga namn i inlägget.. så det blir lite så där att vänta nu vem är vi pratar om nu {#lang_emotions_wink} hoppas på hänga med nästa gång och de kul o höra att ni hade trevligt igår!

ha det skönt tjejer.. kall front är på väg in i sverige så njut nu medans ni kan..

Önska och tro på din önskan, så ska du se att den blir sann!
  • Petra 74

Hej Hej!

KAKAN VARS ÄR DU!???

These Secret, jag förstår att du inte hänger med!

Jag är jag ! Petra
    Moans är Anna
    Tezaär Terese
    Ensamma mamma är Jeanette
    Marcus fru heter Stina
    Sommarblommor är Malin
    Kakan är vi osäkra på men gissar på Gabriella! hahaha vi hoppas att hon snart tittar in till oss o bekräftar!

Har jag glömt någon?! Några har avvikit från tråden, Solrosarna tex, vi vet inte varför där!!

Så nu hoppas jag att du får ihop det bättre =)

Neee inget himla lågtryck!! Jag vägrar!

• Teza73

Halloj brudar har varit lite of typ igår, men tack för en jättetrevlig kväll i Tisdags, asmysigt ju, hoppas fler sånna väntar, å då hoppas vi pricka rätt datum så thesecret oxå kan va med,vi e ju sååå nyfikna på din "hemlighet":)

Ja kakan vars e du, va ju så sugen på att träffa dej, va vi ju allihop. Hoppas allt e bra me dej! Kramis

kramis goa babes

• Marcus fru

Hej tjejer!!!
    Thesecret: det kommer fler tillfällen att ses... Hoppas du kan då, vi vill ju lära känna dig oxå! Förstår att det känns skönt att det passerat 12 veckor! Jag bara väntar tills dess. Vi ska berätta för våra föräldrar o syskon nu på semestern - sen får de hålla tyst några veckor till.
    Tänkte som Petra redan gjort, när jag läste ditt inlägg, bra att hon skrev ner namnen. Hoppas det hjälper dig lite att hänga med.

Therese! Hoppas du är mindre off idag. Skickar en kram till dig!!!

Trevlig helg till er oxå!

Vill ni ha kaffe ikväll är ni välkomna till fristadstorget, jag står där några timmar fr kl 21 o delar ut lite kaffe, te, saft o bulle!

Kram på er

• moans

Tack för i tisdags!! Det var supertrevligt!!!

Marcus fru: Fika på torget mitt i natten , för några år sedan hade det passat mig, men i den här värmen och gravid så håller jag mig i från stan på nätterna.
    Var det något speciellt igår eftersom ni stod på torget och bjöd på fika???

Idag ska jag åka till Stockholm och hälsa på en kompis, sambon är ju fortfarande bortrest så det gäller att roa sig om dagarna. Tänker dock ta det mycket lugnt och inte springa runt på stan. Har fortfarande väldigt svullna fötter och varje steg gör ont. Har nu sett i tidningen att det ska bli svalare nästa vecka så jag hoppas att min svullnad går ner.

Pappa ska ju ha 60-talsfest på sin 60-års dag, och nu i veckan har jag äntligen hittat något att ha på mig. Hittade en fin hippieliknande långklänning på second hand. Endast 60 kr!!! Visade den för mamma igår och hon tyckte den var såååå fin. Måste varit hennes minnen från 60-talet som kom tillbaka, för direkt fin är den inte...

Svar på tråden E-tunabrudar drar vidare tråd 3