E-tunabrudar drar vidare tråd 3
Halloj tjejer, nu blev vi nedstängda igen, d går ju inte för sej, så här e 3e tråden
Hoppas ni hakar på vidare
Kramar mina vänner
Halloj tjejer, nu blev vi nedstängda igen, d går ju inte för sej, så här e 3e tråden
Hoppas ni hakar på vidare
Kramar mina vänner
BTW så tror jag att vi blir nedstängda snart! Det går ju inte för sig, då måste vi öppna en ny tråd direkt! Ska vi döpa den till E-tunabrudar drar vidare tråd 4?!
Stödstrumpor inhandlade jag redan i maj när jag skulle flyga med jobbet. Och de har kommit till användning nu när jag är svullen. Dock är det ju inte så skönt med strumpor när det är för varmt. Så då lider jag istället.
E-tunabrudar drar vidare tråd 4 låter mycket bra.
Hade tänkt åka till Parkenbadet och simmat idag, men vädret känns så där... Får kanske vänta till en dag med mer sol...
Igår beställde vi barnvagn så nu går det inte att ändra sig längre. Dyrt blev det oxå.... Men förhoppningsvis får man användning av den en gång till eller så kan man sälja den.
Hej tjejer! Ni är flitiga på att skriva ibland!!!
Teza, det är ju helt ok att klaga här, det är ju vad vi är till för, o vi vet ju vad du går igenom med tankar o förhoppningar o allt sånt! Hoppas nu att du kan få en iVF i augusti som det var tänkt!
Ojoj, man blir ju orolig när man läser vad ni andra skriver om stödstrumpor o foglossningar osv... Just nu tycker jag det räcker gott o väl med illamående o mattheten som jag har... Fast illamående har faktiskt lugnat sig lite, som tur är.
Fick en stor kram av svägerskan o hennes man igår när vi berättade för dem att de skulle bli faster o farbror... Sen "firade" vi genom att äta krabba! (eller jag åt bara några klor, är inte så förtjust i krabba, men de andra testade för första gången o åt gladeligen.) Tänk vad bra man har det med släkt som är ute o fiskar o delar med sig av sin fångst. Här har det festats på kräftor, makrill o krabba o annat gott från havet den sista veckan. Tyvärr har det inte blivit mkt till bad, men det gör inte så mkt, vi är nöjda ändå med att uppleva det vackra bohuslän!
BTW, jag tycker oxå det verkar som ett bra förslag med E-tuna brudarna ... tråd 4...
Vi stängs väl ner efter den 24 juli gissar jag...
sant ny tråd låter bra brudar. Känns så skönt att ha er, som ni säger ni vet ju hur d känns, å vad man går igenom, tack för att ni finns:)
Håller med stina, jösses va tungt d låter me stödstrumpor å foglossning å grejer, hmmm hehe inget jag nånsin kände av me mina grabbar, men då va ja ju så ung, mådde ju som en prinsessa hela tiden, bättre än nånsin faktiskt, aldrig illamående, inga ömma ben lr nåt alls, möjligen lite trött i ryggen sista månaden lr så.
Men kan tro att jag åker på alltihopa nästa gång, sån tur kan man ju inte ha varje gång kan jag tro, tycker ni e tuffa tjejer, kånka på.
Kramar om er alla
Ny tråd låter bra, petra eftersom du kom på namnet hihi så kan ju du få äran att öppna den nya tråden tycker jag, då slipper vi det som hände förra gången och då vet vi att det är någon som öppnar en ny.
Idag fick jag utslag på äl testet så det blir myskväll ikväll, gubben är och köper godis och hyr film. Idag har jag kokat körsbärs saft, fan vilket söl men vi fick till 5 l härligt söt och god saft, ska även ge mig på blåbären ny när det har regnat lite och göra sylt tänkte jag.
Tråkigt att höra om dig teza, jag sitter väl där själv om två veckor och är besviken och tänk jag har inget IVF att se fram emot heller
Nu ska jag springa och tända lite ljus och annat mysigt, kram på er.
HIHI vad go du e Jeanette! Hoppas filmen var bra ;=).....
Vad du är flitig!! Körsbärssaft?! Oj jag skulle inte komma på tanken! mm blåbärssylt kanske jag skulle ge mig på, men det är mer troligt att det skulle sluta med en blåbärspaj! =)
Sure, jag kan öppna nya tråden!! OM jag inte halkar i trappan o bryter benet, eller åker på svininfluensa, eller bestämmer mig för att ha en hehe sänghelg m sambon!
Idag är det V26. Börjar allt fundera i förlossningsbanor nu....Malin - mina tankar är hos dig!
Fint väder, så lediga tjejer, vad ska ni hitta på idag, Anna blir det en simtur kanske?
Vore mysigt att ta en kvällsfika nån dag tjejer, i all enkelhet?!
Kram en jobbande tjej....tjockis =)
Simtur inplanerad. Ska åka iväg till Parkenbadet om en halvtimme. Sen blir det hem och ligga i trädgården med en bra bok.
Får se hur mycket man orkar simma, har ju inte tränat på 3-4 månader.... Men i vattnet ska man ju bli lätt och smidig...
Kvällsfika låter trevligt. Förslag på datum?
Igår var vi på IKEA en sväng och sen blev det fika hos brorsan m familj. De försökte hjälpa oss med namnförslag men jag tror inte vi blev klokare för det. Jag hoppas verkligen att det stämmer att när man ser bebisen vet man vad den passar att heta... Annars blir våran den första i Sverige som inte får något namn
En kvällsfika vore väl jättetrevligt.
Namn är verkligen svårt. Speciellt killnamn tycker vi. Tjejnamn är vi helt överrens om killnamn tror jag att vi börjar enas om, men det tog tid.
Har nu börjat packa väskan lite grann. Man vet ju aldrig , eller så går man över tiden med 14 dagar.
Förslag på en fika nästa vecka kanske. Jag vilken dag som helst.