• Teza73

E-tunabrudar drar vidare tråd 3

Halloj tjejer, nu blev vi nedstängda igen, d går ju inte för sej, så här e 3e tråden
    Hoppas ni hakar på vidare

Kramar mina vänner

• Svar på tråden E-tunabrudar drar vidare tråd 3
  • Petra 74

Förresten Stina, vilken vecka är du i?

• Marcus fru

Ngnstans slutet på v 6, början på v 7, beroende på hur noga man räknar, skrev in datum för ÄL i förlossningskalendern här på FL o då säger den att jag börjar v 7 (6+1) idag. Typ...

• EnsammaMamma

Guess what! Jag jobbar inte i morgon så jag hankar....

Stina när du mår så där väldigt illa t'nk då på alla som skulle vilja sitta i din sits så kanske det känns lite bättre {#lang_emotions_wink} tänk också på alla månader du hoppats på att få "må illa" av den goda anledningen.

Själv sitter man ju då och väntar på BIM som ska vara nån gång i slutet på nästa vecka, tur att vi åker bort på ons så man får annat att tänka på!  Eh vad hände nu....vilken stor text??? Tusan det går inte att få bort, nåja....

• Petra 74

Vad skoj Jeanette!! En till ska dom väl kunna klämma in!!!! Syns imorgon 18:00 utanför å-bryggan...du vet där du jobbat ;)

• Bisquit

Akupunktur ( stavning?? ) UNDER TUNGAN???!!!! Jeeeezuus! *funderar allvarligt på att kastera bullen*

herregud va varmt det är!! Men jag ska inte klaga... Det är jäteskönt att kunna hinna med pauser lite då och då. Förut vart ju allt koncentrerat till helgerna. Kommer man hem halv sju-halv åtta hinner man inte med så mycket.

Var ute och red i gårkväll, var så mycket mygg och knott och sånt.. fy fan. var tvungen att bryta av en gren som jag sen fick svepa över hästen och mig under hela turen. Travade hem sista biten, för att inte bli uppätna.

Stina, jag har hört att ju mer illa man år destobättre. Så hoppas du mår riktigt riktigt illa...

Själv tål jag inte solen alls nästan. Har inga pigment så jag blir ju inte brun. Och då är det inte speciellt roligt att sola. är jätteblek, så ni för ha solbrillor på er, annars bländas ni nog av mig... Ha ha.

Nä nu ska jag googla på vad fan man gör när man fått in jättemyror i huset. Äckligt äckligt äckligt....

• Teza73

Ojoj va ni skrivit idag brudar hänger knappt med ju

MarcusFru: OjOj å må så illa, ärligt mådde jag aldrig illa ett skvatt me nån av pojkarna, ujuj, lär väl få igen d big time när d e min tur huvva, hehe

Bisquit: Jasså du e samma skrot å korn som mej, blir oxå mest röd av solen, håller mej mest undan, men brände mej redit häromdan, klantpottan nr 1, har inte mycke pigment jag heller hehe blir knallröd sen rasar d av, buhu blek som en alvedon hehe

Va kul d ska bli imorrn tjejer, längtar, ses utanför kl 18

Kramisar

• Petra 74

Knott o mygg o elände! Men ändå, sommaren är underbar!
    Jag brukar älska att sola, inte pressa men vistas i solen. I år är så försöker jag dock hålla mig i skuggan, pustandes! O ändå är jag inte såå stor än, visst jag har gått upp, 10 kilo snart *HJÄLP* men man ska väl ha nåt att tappa när man ammar =)

O i morse när jag vakna så har jag fått några himla svullnader i ansiktet, vid ögonen bla, ser ju inte klok ut! Är ju lite "allergisk" av mig, har nässelfeber emellanåt, som jag äter medicin mot men nu verkar den inte hjälpa....

Så en kräfta (Teza), en alvedon (Kakan), en grön (Stina hihi)o så Jeanette o Anna!

Hästar tål inte jag, tur det kanske, synd om hästen om jag skulle försöka mig upp på ryggen på en sån! hahaha ni ser inte det framför er, men det gör jag!!!

Igår var vi o åt glass på slagsta, kanske fick i mig nåt där?! Varmt var det, gällde att äta fort! Vi firade våra namnsdagar dottern o jag - hon heter Petra i andranamn!
    Men det är ju ikväll jag ska fira namnsdag! Ikväll skålar vi för Stina o Elof! Hahahaha

Men kakan, du kan inte kastrera Bullen, det vore inte rättvist! Men du, om du behöver ta akupunktur under tungan så kanske du kan tvinga honom att ta akupunktur under pungen, så blir det rättvist! =) Näee Petra, vilket sjukt humör du är på idag!
    Du måste ju inte ta akupunktur under tungan!! Det låter jäääääääääätteäckligt, men det var okej! Annars hade jag inte gjort det TVÅ ggr

Ses ikväll tjejer!! Kramis

• moans

Petra: Du behöver inte känna dig ensam, jag har gått upp 8 kg... Och magen står rakt ut så jag kallas för "kulan" på jobbet. Så jag passar också inmed kräftor, alvedon, grönisar m.m.

Ska bli såååå kul ikväll. Hoppas bara att det finns lite skugga så vi inte får solsting!!!

Svar på tråden E-tunabrudar drar vidare tråd 3