• Teza73

E-tunabrudar drar vidare tråd 3

Halloj tjejer, nu blev vi nedstängda igen, d går ju inte för sej, så här e 3e tråden
    Hoppas ni hakar på vidare

Kramar mina vänner

• Svar på tråden E-tunabrudar drar vidare tråd 3
  • Marcus fru

Inatt har jag knappt sovit, mest snurrat i min säng... Tankarna har malt, jag har varit kissnödig o illamående hela natten... Tankarna har kretsat kring hur man berättar för sina föräldrar o vänner om ngt positivt som hänt...

Promenerat till jobbet har jag gjort med ett stort leende på läpparna o tårar i ögonen!

Igår kväll visade sig ett +!!! Jag är lycklig men det känns overkligt...

Tack för alla tummar!!!

• Bisquit

JIPPIE!!! Va roligt, grattis marcus fru!!

Kan tänka mig att du inte kan sluta le.. ( ja det skulle väl vara när du hänger över toalettkanten då.. )

Vad sa den stolta pappan då?

Längat oxå till tisdagen, fast nu börjar jag bli nervös.... Tänk om niinte tycker om mig? ( omöjligt iofs men ändå.. Ha ha )

Trist att några missar, men så är det ju. Vi får ta det nästa gång.

Kramis bananis

• Marcus fru

Varför skulle vi INTE tycka om dig, när du redan har gjort ett så positivt intryck i denna tråd, känns som du är dig själv, så det blir nog kanon!

M oxå riktigt glad, men han har lite svårt för mina starka känslor o alla tankar o funderingar, han försöker få mig att ta en dag i taget o inte tänka på att det i december o januari kommer bli tungt att promenera upp till jobbet (en halvtimme enkel väg o uppförsbacke) han tycker jag ska tänka på det då o inte nu

• EnsammaMamma

MEN STINA GRATTIS!!!!!!!!!  Åh vad kul för er, äntligen. Ser du jag sa ju att det kommer när det är dags. Hoppas allt går jätte bra nu och vi får se fram emot att se din lilla kula i höst. Stor grattis kram

• Teza73

Stina: Åhhhhh va kul, om du visste hur glad ja e för er skull, va häftigt asså jag blir alldeles nipprig. Kan tro att du är superglad å lite paff hihi hade du ju inte väntat dej!!

Men va kul för er, och ett härligt besked för oss andra med som kämpar, ger lite hopp och en tanke om att d förr lr senare kan hända.

GRATTIS till 1000, miljoner kramar, känner bara för att gå å nynna hela dan, tänk va andras glädje kan göra en glad, tjoho

Kakan: Klart vi kommer gilla dej, d gör vi ju redan, så som du bjussar på dej själv, gillar dej ju skarpt redan så va inte orolig för d du babe hehe

Kramisar till er alla

• moans

Stina: Många stora grattiskramar!!!!! Vet precis hur du känner dig. Man ler fånigt hela tiden och sen kan man plötsligt börja att gråta.

Att säga detta till familj och vänner är underbart. Välj ett trevligt tillfälle när ni känner er redo. Vi berättade i vecka 8 när vi gjort det första ultraljudet (som man gör när man gjort IVF).

Nu har vi ju något stort att fira på tisdag. Vi får beställa in alkoholfri Champange och skåla!!!!

• Marcus fru

Mmmm, det var en bra femårspresent - vi firade femårig bröllopsdag i fredags.
    Kom att tänka på det nu när du skrev om alkoholfri champagne Anna, vi fick sådan på hotellrummet på vår bröllopsnatt - den var INTE god... Så det kanske är bättre att skåla i cola eller nått annat gott!

• EnsammaMamma

Teza: nä alltså jag sa att jag väntat en timma och var tvungen att gå och då visade det ju sig att de skrivit fel namn på listan så de skulle ha ropat upp mig tidigare så då hjälpte hon mig där vid första stället istället så var det klart, jag kom bara 1 min för sent till parkeringen och ingen böter som tur var. Nej ibland känns det bara som de finns där bara för att krångla till det. hoppas du får dina pengar snart.

Idag har jag känningar i magen, kanske en ÄL på gång eller vad tror ni?

Dags att hämta lillan på dagis nu.

• thesecret

har försökt och läsa ikapp igen, shit tjejer vad ni är flitiga!

ETT JÄTTE STORT GRATTIS Marcus fru!!!! Vet hur underbart det är att få den där plus och jag förstår hur de kändes innan om man ska testa sig eller inte.. jag hade ju så tidigare att jag kunde gå över 1 vecka och så fort jag testade mig så började mensen samma natt.. så för mig var det verkligen ångest laddande att testa sig även fast jag nu gick igenom IVF och visste att chansen var mycket större.. man jag sköt och sköt och sköt på testdagen tills jag kännde inuti mig att de kan inte vara något annat än ett plus! JA JÄTTE KRAM TILL DIG!

Är det inte roligt när något sådan här händer, de ger hopp och tro till oss alla att fortsätta att försöka och tro på det bästa! Sådanna här tillfällen är man glad att man kan dela med sig med andra som kanske nästan tappat tron och får lite ny hopp i livet.

Gud vad det är härligt ute, väntar på att min man ska komma från jobbet så ska vi ta och åka till Sympan och njuta lite av solen.. skulle ha picknick men han vart senare på jobbet än planerat, så det blir picknick imorgon istället!

Ett somrig stort kram till er alla och ställ flaggan på topp för mirakel händer varje dag!

Önska och tro på din önskan, så ska du se att den blir sann!
  • sommarblommor

Marcus fru: Grattis grattis!

Oh, så härligt. Njut nu av varje dag.
    Tiden går så fort när man väl är inne i det.
    Själv har jag bara 8 veckor kvar och det känns som att jag nyss gjorde mitt test.
    Nervositeten börjar smyga sig på!

Kram kram!

Svar på tråden E-tunabrudar drar vidare tråd 3