E-tunabrudar drar vidare tråd 3
Halloj tjejer, nu blev vi nedstängda igen, d går ju inte för sej, så här e 3e tråden
Hoppas ni hakar på vidare
Kramar mina vänner
Halloj tjejer, nu blev vi nedstängda igen, d går ju inte för sej, så här e 3e tråden
Hoppas ni hakar på vidare
Kramar mina vänner
Moans: spännande! Den klänningen skulle jag vilja se, skönt att hitta ngt i alla fall!!! Du får väl lägga ut en bild så får vi avgöra om den är fin eller inte
Kaffe på stan är ngt kyrkorna i stan beslutat att bjuda på varje fredagskväll under hela sommaren, från maj till september, o igår kväll var det kyrkan jag går till som var ansvarig. Hjälp vad det regnade tur att vi hade både husvagn o partytält att gömma oss under, o många kom för att söka lite skydd från regnet en stund. O värma sig med en kopp kaffe. Alltid kul att få ge lite uppmuntran genom en fika o ett vänligt leende till alla som är ute o "ränner" på stan på fredagsnätterna...
Tjena tjejer!
Kikar in för att önska trevlig helg... Tack Petra för listan, har skrivit ut nu.. så jag hänger med lite bättre
Anna, ja det vore kul att se klänningen! Fester med 60 tals tema och liknande är alltid utmärkta tillfällen att fynda på second hand.. man kan hitta riktigt nostalgi (som för din mor)
Stina, ja jag kan tänka mig i regnet att de kom några för att ta skydd och värma upp med kaffe.. tycker det är bra med sådanna här arrangemang.. borde vara mer...
Själva ska vi iväg till ramshammar till ett par vänner och grilla.. vi blir några par och umgås.. alltid kul o åka dit för där är det inte barnfritt.... utan barnen får vara med och umgås.. spela lite kubb och mölky (finsk variant av kubb).. så vi håller tummarna för uppehållsväder!!!
Ha gott tjejer så länge, nu blir det regn och svalare nästan en hel vecka..
Marcus fru: Vilket trevlig initiativ av kyrkorna! Är allt bra med folk på torget som gör att att stämmningen blir lite lugnare. Jag har själv nattvandrat en hel del och vet att vuxnas närvaro ibland kan vara det enda som behövs. Och då menar jag inte vuxna som själva är på väg till krogen
Tråkigt att det regnade men som sagt det är skönt att det blivit lite svalare....
Kikar in som hastigast!
Jag håller med föregående talare ang nattvandring o vuxna på stan, bra gjort Stina!
Ha en forsatt trevlig helg tjejer!
Kram Petra
Jo det är många som uppskattar en kopp varmt kaffe/te, och ett trevligt leende! O som ni säger, det är bra med vuxna på stan för att få det lite lugnare. Nattvandrarna är stamkunder hos oss i husvagnen .
Hoppas ni haft en god helg tjejer! Faktiskt riktigt skönt att det inte varit så varmt i helgen. Vi lyckades ändå med att åka ut med några vänner o segla utanför sundbyholm igår kväll. Min allra första segeltur, trevligt! O så bada från båten, det var faktiskt 22 grader i vattnet!
Kakan, var är du?? Orolig för dig!
Nu får jag önska er en god vecka istället!
Lungt i tråden? Är ni på semester?
Själv jobbar jag och sliter vidare, men till helgen blir det miniweekend i Norrköping med upplevelse i Kolmården.. ska bli riktigt trevligt. Min vän från sthlm kommer med sin familj också
Sen är det jobba 4 dagar till och sen drar vi till Norra Finland i 1,5 vecka.. ska bli kul o se släktingar, dock ser inte framemot bilfärden som tar 12 h
Ha de skönt tjejer, hoppas ni har en bra vecka och helg!
thesecret: Sant väldigt lugnt, själv har man ju ständig semester, buhu, men d funkar någolunda nu när d e sommar iaf!
Mysit å åka till Finland, skulle vi med gjort om vi inte varit arbetslösa, vågar inte dom e ju stenhårda på d där, å man får ju inte åka nånstans, om man inte tar semester å då missar man ju pengar, suck. min gubbes släkt bor oxå i Finland, hade varit så kul å träffa hns mamma, tycker så mycke om henne, men men får väl bli nannan gång.
Hoppas ni får d bra.
Kramar
Jobbar fortfarande, men bara imorn oxå, sen är det semester! Ska bli så skönt att ha fyra veckors ledigt. Ser fram emot att få vila, bada, träffa släkt och vänner! Längtar efter att få sova utan att väckas av en väckarklocka!
HAHAHA Stina då har du satt dig i en knasig sits för det kommer nämligen en permanent väckarklocka om några månader tihihi
Å jag väntar på fröken röd, all denna väntan..... *suck* denna månad är nog den första på länge då jag faktiskt inte tror att det är något där inne, jag har ju inte ens mensvärk och det är bara två dar kvar tills den ska komma, och bara för att jag skrev så så kommer väl värken i morgon.
Alltså är det inte lustigt med kakan, var har hon tagit vägen? kanske någe tok med internet eller så skrämde vi bort henne vet inte vet inte.
Tack för senast förresten, nästa gång ska jag vara mer uppdaterad på vad det är vi ska göra så att jag inte kommer igen och är relativt nyäten när vi ska äta! tokigt där...
Dags att sova snart ska upp 0430 och jobba. Vi syns tjejer....
Idag är eg min sista arbetsdag innan sem. Men nu ligger jag här hemma o mår jätteilla, det var inte ens någon idé att försöka ta sig upp, ta på sig kläder o ta sig till tåget. Har laptopen i knät i sängen o har skrivit en massa mail hit o dit med instruktioner o saker jag ber dem att göra så här sista dagen, saker jag skulle ha gjort själv... Stackars dom, men stället går inte under för att jag inte är där så jag ligger här hemma med gott samvete - nästan...
Ganska skönt att ligga i sängen oxå, med regnet o stormen utanför o känner att jag har det nog rätt bra här som slipper gå ut!
Jeanette: Den där permanenta klockan är fortfarande några månader bort, nu är nu o jag har semester . Väckarklockan som kommer då får jag ta itu med då