• Teza73

E-tunabrudar drar vidare tråd 3

Halloj tjejer, nu blev vi nedstängda igen, d går ju inte för sej, så här e 3e tråden
    Hoppas ni hakar på vidare

Kramar mina vänner

• Svar på tråden E-tunabrudar drar vidare tråd 3
  • Petra 74

Ahhhhh min tumme! Släpper den sakta sakta, men kommer hålla den lite i smyg för er ändå! Det skadar aldrig!

Ler fånigt här, vet precis hur du kände, innan testet, ömsom förtvivlan, ömsom hopp och ömsom resonemang med sig själv. Varmt grattis till dig Stina o självklart Marcus! Det är ju fantastiskt! hihi ni behövde bara tänka ivf så hände det....så underbart!! Säger som Malin, fösök att njuta av graviditeten, för den går över fort! O din man har rätt, ta en dag i taget, lev i nuet! *kramar om o grattulerar*

Åtta veckor Malin, förstår att tankarna börjar snurra! Är det en son du har sen tidigare, eller jag vet att du har en son, jag menar har du fler barn sen tidigare?

Jeanette min tumme är återigen "hållen" ÄL it is! Eller hur!!

Längtar till tisdag, o kakan, dont worry! Jag var lika nervös förra gången, men det gick bra, jag är inte portad från tråden än iaf! hihi

Själv gick jag in i V22 idag. Jisses vad tiden går. Ingen tar miste på min preggymage längre, känns skönt, innan har jag bara sett lönnfet ut hahaha

Ja du Kakan, undrar om det är något som går, min sambo blev sittandes på muggen igår halva dan.....huvva, tack o lov "rätt" väg.

Teza, hur mår ni nu då? Kan ni njuta av sommaren något, tänker mycket på dig, men vill ju inte riva upp sår! När får ni försöka igen? O hur var det, fick ni några till frysen?

Kram på er tjejer! =)

• Marcus fru

Tack alla goa tjejer för era grattishälsningar!!!

Nästan rädd att berätta för jag vet hur dubbelt det kan kännas att höra när andra får ett + o man själv inte får det... Samtidigt får jag hoppas att det ger lite hopp till er andra om att hoppet inte är ute för er heller!!!

Petra, akta tummen! Men bra att hålla den lite till, tills de kritiska veckorna är över...

Nu ska vi åka iväg några dagar så jag kommer sakna er här! Hoppas jag inte mår alltför illa, ska dela rum med fyra andra tjejer o vi är inte redo att berätta för dem än. Än så länge inte så mkt illamående, bara lite så där i bakgrunden mest hela tiden...

Vi ses på tisdag. Tid o plats??

Kram på er o hoppas ni får njuta av sommarvärmen!

• Teza73

Petra: Jag ska börja spreja igen den 8 Augusti, känns långt, hinner med ett andra ÄL innan, 2 vanliga under sommarn, men jag tänker inte så mycke påre, mindre risk å bli besviken i onödan då hehe, nä vi fick ju inga till frysen så vi får köra allt från början igen, börjar så smått bli otålig men försöker njuta av sommarn just nu.

Kramisar

• EnsammaMamma

Petra: jaa det är något som går, hört flera som har problem med magen just nu, flera på dagis är hemma också. Tack för tummen, akta så du inte får blodstopp i den. Jag ger dig tillåtelse att släppa lite på den{#lang_emotions_wink}

Japp det var en ÄL, fick utslag på testen i förrgår och j-vligt ont i magen igår men det lustiga är att jag eg inte ska ha den förrän i helgen, kanske min cykel har speedat på med hjälp av rosenroten, kan ju alltid hoppas. Så nu är det bara att sitta dessa två veckor och vänta för att se vad resultatet blir *suck* ännu mer väntan..... som tur är går en vecka åt att resa till norge och vara på fest i 3 dagar, åh vad jag är nervös, nästan gråtfärdig min syster ska ju gifta sig{#lang_emotions_sunny}

• Petra 74

Stina! Jag rekommenderar varmt sea-band. Finns på apoteket, kostar ungefär 120-150 kr har jag för mig. Funkade på mig i början, släpp kräkas. Sen körde jag stenhårt med postafen - åksjuketabletter. Kex(salta eller mariekek) i handväskan o fickor är heller inte dumt!
    Hoppas ni "slipper" röja er på resan.

Jag föreslår å-bryggan 18:00 jag kan boka på måndag om ni vill?! Som det ser ut idag är vi 5 säkra?

Petra
    Kakan
    Terese
    Stina
    Anna

Jeanette vi hoppas!

Ha de gott!

• Petra 74

Åhh vad roligt med brölopp!! eller stavas det bröllop? Jo så är det nog! Vad kommer det sig att det är i tre dagar? Är det lillasyster eller storasyster?

Jasså det är så alltså, att det är något som går. Huvva, så tråkigt nu i värmen! Har din lilla stumpa klarat sig?

Ha en fortsatt bra dag!

• Bisquit

Hej och hå! Hur är det i värmen flickor? Själv håller jag på att längta ihjäl mig till i morgon. att tiden kan gå så sakta?
    men det är bra, för när jag väl får semester ( tjatig, jag? Vadå? ) så får den gärna sakta in ännu mer...

Sitter just nu och planerar lite nattridning i nästa vecka. Det är så jäkla mysigt! ( om man inte som jag grider ut i fyllan och villan och glömmer spänna sadelgjorden, ha ha )

Vad säger ni om att kanske boka bord redan nu? Det ska ju bli asabasa varmt nästa vecka och många har ju semester då, lönehelg.... osv.

Ta det säkra före?

kramis

• Bisquit

Ge mig ett S!
    Ge mig ett E!
    Ge mig ett M!
    Ge mig ett E!
    Ge mig ett S!
    Ge mig ett T!
    Ge mig ett E!
    Ge mig ett R!

Va blir det?!!

S E M E S T E R!!!!!

Wiiihoooo!!!!

*går ut och kramar solen*

• Teza73

Cookie: Haha va skön du e, e d äntligen dax hehe ingen kan ta miste på att du e glad iaf, härligt bruttan nu får du vila din trötta kropp lite hehe.

Grattis till d, så va händer då mest slappis lr ska ni ut på upptäcksfärd i världen?

Själv har jag bränt mina axlar idag på hunddagis, dumt, borde vetat bättre än å ta ett linne på mej, fyyyy, ajaj, så nu e jag en liten kräfta, å så läcker å sexig ja är nu, NOT.

Imorrn e d 1-årskalas för min svägerskas lilla groda, sötaste ungen i världen förutom mina egna då hehe. Vi började verkstan samtidigt å nu e hennes gullunge ett år, oj va tiden flyger.

Kramisar brudar

• moans

Bisquit: Skönt med semester! Jag ska tyvärr jobba hela 3 veckor till. Fast det är så mycket att göra på jobbet, så det ska faktiskt bli skönt att hinna klara av det mesta innan man går på semester. De sista två veckorna blir det nog mycket lugnt, så då kan jag städa/rensa och fixa inför hösten. Sambon är ändå bortrest i 3 veckor till (på kurs i Tyskland), så varför ska jag gå hem själv och dra...

Jaha tjejer, vilken tur med vädret vi troligtvis kommer att ha på vår lilla träff. Ska bli jättekul!!! Var inne och kollade på Å-bryggans meny och det fanns en del gott.

Vi syns på tisdag!!! Vilken tid har vi sagt förresten?

Svar på tråden E-tunabrudar drar vidare tråd 3