E-tunabrudar drar vidare tråd 3
Halloj tjejer, nu blev vi nedstängda igen, d går ju inte för sej, så här e 3e tråden
Hoppas ni hakar på vidare
Kramar mina vänner
Halloj tjejer, nu blev vi nedstängda igen, d går ju inte för sej, så här e 3e tråden
Hoppas ni hakar på vidare
Kramar mina vänner
Tant röd, häxan, lingonet jaa you name it hon är här iaf! Skit också! Konstigt nog ingen mensvärk och inga ömma tuttar, det hör inte till det vanligaste!
stina: köpte du sånt armband? har du provat dricka vatten med lite ingefära? det fungerar för mig eftersom jag bli fruktansvärt illamående av min medicin, har för mig att jag även drack det när jag var gravid för att kunna jobba, värt att pröva kanske.
Stina:Nåt annat som e asbra mot illamående,är just som Jeanette sa, ingefära, men jag brukar ta torkad ingefära(på bit) sen fänkolsfrön och göra te på, sanslöst effektivt, prova d Stina, just grav.illamående vet jag ju inte, men e till å me bra vid magflunsa, magkatarr d bästa som finns, inget socker bara som d e, e inte asgott men fullt drickbart å HJÄLPER big time.
Kramis
Tack för tipsen tjejer, får väl ta mig till affären imorn o köpa ingefära o fänkålsfrön...
Armbanden har jag haft i snart tre veckor o de hjälpte de första två veckorna men inte denna...
Ska väl inte klaga, det är ju bra med illamående sägs det. O det orsakas ju av ngt helt jättebra, så jag försöker vara tacksam!
EnsammaMamma: missade ju att ge dig respons på tant röd igår. Det är alltid trist när tant röd kommer o man inte vill att den ska det. O visst är det konstigt när man inte känner något. Håller tummarna för att det ska gå bättre nästa gång!!!
Hoppas att ni tjejer som kämpar ändå ska få en skön sommar o kan fokusera på ngt annat oxå, det var vad vi hade ställt in oss på, o jag hoppas att ni kan göra det. Man behöver stunder av "ledighet" från denna kamp oxå, för att orka ta nya tag sedan!
Hej!
Har varit lite off, våran skärm har åskan tagit nämligen! Nu har jag kopplat in sambons lap.
Jeanette, jag är så ledsen för din skull. FAN!
Stina: illamående är positivt, säger alla, men uuuu jag lider med dig! Åksjuketabletter höll mig över ytan, postafen. O banden då.
Terese, jä*la skit med stämpling! Så himla orättvist, var o när ska ni hämta styrka då??? SUCK
Kakan, gumman, var är du, vad har hänt! Du behöver inte skämmas - om du mot förmodan skulle göra det! Vi finns här.
Malin, Anna, hur går det med fötter o magar o dylikt?
Själv växer jag så det knakar, tycker jag iaf *ler*. Igår fyllde sambon min 30, fullt hus hela dagen o imorgon ska vi ha fest ....blandade känslor.....
Haft semester denna vecka, jobbar sen V 29 0ch 30 sen har jag tre veckor till.
Hur var förresten det norska bröloppet?
Kram Petra
Petra: Va go du e, skönt å känna att ni förstår, suck, ja styrkan, hittar man väl på nåt sätt i sej själv, som man alltid gjort, e ju en possitiv tjej, men jobbit e d iaf, börjar osa kronopelle lång väg här, hoppas man löser d på nåt sätt innan, puh, men man får inte ge upp, hehe
Ja Kakan, vart e du, jösses börjar tro att nåt allvarligt har hänt, hoppas inte, tänker på dej iaf massor, stooor kram
Äntligen en liten strimma sol efter den här regnveckan. Tänk att förra veckan klagade jag på att det var för varmt... Och sen blev det världens oväder...
Fast jag måste erkänna att det var lite skönt att sätta på jeans och långärmat när man gick till jobbet.
En vecka kvar till semestern. Är lite avundsjuk på er som har semester, men samtidigt har jag ju mitt kvar.
Till er som kämpar på, inget är omöjligt!!! Det kommer att lösa sig på ett eller annat sätt. I slutet på förra året trodde jag nog inte att jag någonsin skulle få ett barn och nu går jag här med magen i vädret . Som Petra skrev, det växer så det knakar... Vill nu att det ska bli november snabbt så jag får träffa den lille/lilla.
Idag ska det rensas lite i arbetsrummet. Har ett skrivbord som ser ut som ett bombnedslag. Sen behöver jag även rensa i en garderob... Är väl bäst att börja med det nu på morgonen så kan jag kanske utnyttja resten av dagen och vara ute (om det nu inte kommer mer regn.)
Ha en skön helg allihopa!!!
Petra: jag ska lägga upp bilder på bloggen när jag orkar och skriva lite om allt, kanske blir det i morgon. Det var verkligen hur fint som helst.
Hej på er!
Har varit en vecka i Karlskrona hos min bror och svägerska och lilla Love 7 månader. Har fått lite träning den här veckan på blöjbyten och nappflaskematning.
Jag mår ganska bra förutom alla jobbiga sammandragningar. Och idag var första dan mina fötter och vader svullnat. Då efter en 7 timmar lång bilresa.
Teza: Verkligen tråkigt att inte kunna göra nåt på sommararen pga att man är arbetslös. Har hört från vänner att att man verkligen måste vara aktiv på arbetsförmedlingen hela tiden. Som Petra sa , så behöver ju alla ladda sin batterier.
Marcus fru: Vilken vecka är du i nu?
Sommarblommor: Skönt med en semestervecka. Och med lite träning, det är aldrig fel.
Vi håller på och planera vår semester, och det ser ut som om vi åker till Gotland i 4 dagar. Ska bli jättekul. Finns ju mycket att titta på och så kan man bada lite om vädret tillåter.
Jag har bara 4 dagar kvar på jobbet och det känns sååå skönt.