• Teza73

E-tunabrudar drar vidare tråd 3

Halloj tjejer, nu blev vi nedstängda igen, d går ju inte för sej, så här e 3e tråden
    Hoppas ni hakar på vidare

Kramar mina vänner

• Svar på tråden E-tunabrudar drar vidare tråd 3
  • Bisquit

Hi hi hi, teza du är så rolig!!

Jag tycker det låter som en bra idé med att boka bord! ( idag.. )

Midsommar var fin, mest soligt men lite regn på kvällen. Hade det jättetrevligt.

Tyvärr fick bullen nån slags maginfluensa på lördagskvällen så han var ute i buskarna hela natten...
    ( och jag efter och försöker trösta ) Så det blev inte så mycket sova.
    Så shit pommes va trött jag är idag.

Men det är ju bara 4 dagar kvar ( tjat tjat ) till semestern!

*längtar*

• Petra 74

Ohhh Stina du kan få komma hit o hjälpa mig då! *ler*

Ja vi har is i magen!

Hur går det med bim? Tummen är där jag sa igår! Såklart!

Petra

• Petra 74

Oj kakan vi skrev samtidigt! Du...vad är det du heter? *ler*

jag menar att vi bokar nästa måndag?! skrev nog otydligt....

Tråkigt med magen på bullen, ätit för många kanske, bullar alltså?!

Petra

• Bisquit

Ha ha ha, jösses va trött jag är. Nästa måndag menar jag förstås... Jag läste i kalendern, men trots det var jag en vecka för tidig. Ha ha.

Nej, vi vet inte vad han råkade ut för. Drack inte ens nåt på lördagen..

Jag har namnsdag den 19 feb....

• Marcus fru

Hihi, ibland blir man lite veckovill... Kanske var Bullens mående som fått dig att bli lite vilse...

Ska bli kul att ses nästa vecka, har kollat på den 19 feb o gissar på det längre av de två namnen...

Har köpt test nu iaf, har inte vågat testa mig ännu, men kanske ikväll. Det är ju en vecka sen bim, så då står det ju att man kan testa när som... Vill att mannen ska vara med, o just nu är han upptagen, så jag får vänta. Roar mig med att surfa runt på nätet o springa till tvättstugan så länge.

Är så nervös för att det inte ska vara ett plus... Vill inte ha den besvikelsen just nu, men kanske bättre att veta än att springa på toa stup i kvarten bara för att jag tror att det börjat blöda...

• Marcus fru

Bara ett tillägg:

Ni är så goa tjejer o jag blir glad av att läsa vad ni skriver, många leenden vid denna dataskärm när jag går in o läser i vår tråd!

• moans

Marcus fru: Har nu läst igenom allt och jag håller mina tummar!!! Brukar du gå över tiden i en vecka??? Jag ska städa nu men jag försöker hålla ena tummen ändå.

Ska bli jättekul att ses nästa vecka. Hoppas att vädret håller i sig så vi kan få en fin kväll....

• sommarblommor

Marcus fru: Jag håller också alla mina tummar för dig!

Tyvärr kan jag inte följa med nästa vecka då jag inte har nån barnvakt och gubben ska förstås på speedway. Suck.
    Hoppas på nästa gång.

• EnsammaMamma

Hoo stina vad nervös jag blir, tycker absolut du bör testa snarast!!!!

Själv är det dags att prova ÄL stickor igen, börjar på ons. Vi ska även titta på två hus i veckan och det ska bli såå kul.

Ser ut att vara en 50/50 chans att jag följer med er på tis, hoppas hoppas iaf.

• Teza73

ojoj va ni har dillat idag brudar, läser så ögona går i kors haha.

Cookie: Va glad man blir när nån säger man e rolig, öhhh man slänger bara ur sej koko grejer å folk garvar, haha jag tror oftast dom skrattar ÅT mej inte MED mej hehe, e de nån som e skojig så e d ju du, älskar ditt sätt å uttrycka dej, sitter jämt å fnittrar åt dina kommentarer hihi, trist me Bullens mage, ge han e n god Kaka så blir han nog bra hihi

Thesecret: Kul att du gillar oss i tråden, vi börjar bli ett rart gäng faktiskt, så sant.

Stina: Åhhhhh, sitter här å nästan hoppar på stället, guuud så spännande, men jag förstår du e nervös och orolig för ett fult minus och besvikelsen som kommer med d, men vi håller alla tummar å tår att d ska bli ett stort PLUS. Vi finns här oki!!??

Jeanette: Kom du aldrig in på nåt möte idag på af? Jag satt å vänta en timme för inget visa d sej, för dom hitta inte företagets organisationsnummer å då kan man inte få ersättning, ska se om jag kan få d, om inte skiter jag it, då verkar dom ändå inge seriösa tycker jag.

Jag e glad idag, va hos mammsen å fick träffa min usa-boende plastkusin som jag typ träffar varannat år lr nåt, å vi som va bästisar som små, va så kul hihi.

Ser fram emot Tisdag, ska bli kul å se alla igen, å jättekul att äntligen få träffa dej kakan, synd att malin inte kan, å thesecret, men d bör ju bli fler ggr så...

Är de NÅGON som hört lr sett nåt från Solrosarnas, blir lite undrande, hoppas hon mår bra iaf??

Kram på er sötnosar

Svar på tråden E-tunabrudar drar vidare tråd 3