• Teza73

E-tunabrudar drar vidare tråd 3

Halloj tjejer, nu blev vi nedstängda igen, d går ju inte för sej, så här e 3e tråden
    Hoppas ni hakar på vidare

Kramar mina vänner

• Svar på tråden E-tunabrudar drar vidare tråd 3
  • Teza73

Hej alla goa å glada tjejer, har ju vart i skåne en sväng så d blev inge internet då, hihi! Va kul att vi bestämt ett datum, jag skriver upp mej på listan jag med, ska nog funka för mej oxå den dan!

Petra-Elof
    Stina
    Bisquit
    Anna
    Tess

Kramis

• Bisquit

Va roligt!!

Jazz kan ju iofs vara kul att lyssna på, men kanske inte om vi ska prata med varann.
    Det akn vi göra en annan gång, när vi tröttnat på att prata... ( eehum?? )

Jag är ledig i morgon, ska bli så skönt. Just nu sitter jag på jobbet och försöker övertyga min hjärna att vi inte har semester än, en vecka kvar. Men den lyssnar liksom inte. Sitter bara och trallar glada sommarvisor och funderar på allt kul vi ska göra nästa vecka.

hallå, lägg v, vecka 27 var det!!
    *pratar med mig själv*

( ja jag är jätteövertrött. var ute på afterwork igår och när jag skulle ta 20:51 tåget hem så gick det inget 20:51 tåg. jag fick vänta tills 21:51. Kom hem 23:30, i säng 00 och sen upp kl 04:45 )

Vad säger du teza, ligger dom så efter i skåne att dom inte ens har internet? *svimmar av ren chock*

• Teza73

Kakan: Haha ja tänk asså så är d nog, inget internet va jag kunde se, öhhhh, fast vi bodde ju oxå på ett unket F1 hotell, inte så konstigt då kanske, haha här får man spara på slantarna.

Kan tro att dom rika har lr nåt, vem vet! Men d borde ju funka bra me all luftburen komunikation där, e ju så jäklans platt menar jag inte ett berg lr kulle så långt ögat ser, mycke märkligt. Sen e d ju så att när man e barnledig, å hemifrån kan man få för sej å göra så mycke annat mys än surfa, även om d e svårt å tänka sej att slita sej från d en stund, hehe.

Skönt me semester, e sånt jag roar mej me hela dagarna, kan verka skönt, men börjar ärligt tröttna på å gå hemma nu, blä, klart bättre när vädret är som idag, vi släpa med solen från skåne bra va?

Kramis

• Petra 74

Ska vi vara kalla tjejer o se hur många som skriver upp sig på listan, boka bord på måndag o hoppas att det finns kvar?!

Listan dags dato

Petra-Elof
    Stina
    Bisquit
    Anna
    Tess

• thesecret

har ni tjejer haft bra midsommar? själv var jag över hos vänner som hade grillfest.. gick bra ändå fram till runt 22 tiden.. då började alkoholen lukta för mycket för en gravid kvinna som jag.. så de var bara åka hem och fortsätta med sina besök i toaletten {#lang_emotions_throwup} men de var kul o få vara med så länge det varade..

jag har haft semester den här veckan och börjar jobba igen på måndag... hoppas ni får kul på er träff.. kan inte tyvärr haka på, men de kommer väl fler träff..

ha gott!

Önska och tro på din önskan, så ska du se att den blir sann!
  • EnsammaMamma

Jag misstänker att jag jobbar men annars följer jag gärna med. Jag har tagit sem från 1/7 till 7/7 så jag gissar att jag jobbar en del innan där men kanske slutar jag så pass att jag hinner med en fika. Den 1:a där åker vi till norge till min systers bröllop, ååhhhh det är så spännande och jag har bara en klänning än och bröllopet är i 3 dagar, jag måste skynda mig på och hitta något mer.
    För övrigt går allt väldigt segt, sitter och väntar på ÄL, äter nu hälsokostpreparaten och mår jätte bra på dem, hoppas bara att de kan hjälpa till lite på traven. Hur går det för er andra? inga plus i sikte?
    Nästa vecka ska vi kolla på hus det känns jätte kul, vill verkligen ha något eget nu. Kram på er.

• Marcus fru

hej tjejer!

Har haft en bra midsommar. Varit ute på landet utanför örebro (torp) o träffat massa folk o gått på kristna möten. Alltid midsommarkonferens där o det kommer flera tusen människor dit som campar eller bara åker över dagen.
    Har gått hela veckan o bara väntat på mensen men den kommer inte. Tankarna växlar mellan hopp o misstro. Eftersom kroppen inte har betett sig vettigt under hela våren så kan jag inte vara säker på varför mensen är sen o jag har inte velat testa mig ännu.

Ha en skön vecka, sägs att den ska bli varmare o mindre regning!

Vi ses nästa tisdag!

• Petra 74

Hej tjejer!

Jag har också haft en skön midsommar, varit hos mamma o tagit det lugnt! Kände inte för någon fest, lite öl o snaps blev det för sambon o co men inte så det flödade. Skönt. Bara trevligt!

Hoppas du kan följa med Jeanette, synd att du inte kan thesecret. Men det går fler tåg!!

Stina, jag håller tummen, du vet för vad!

Vad är det för möten ni har då? Är det svenska kyrkan eller någon annan församling?

Kram Petra

• Marcus fru

Glömde skriva det förut ju, tråkigt thesecret att du inte kan följa med, men som Petra skriver, det kommer fler tillfällen!!!

Petra: konferensen ordnas av det samfund som kallas Evangelsika frikyrkan, men folk kommer från alla olika kyrkor, så även de som talar, har lyssnat på både en präst från Svenska Kyrkan o en pastor som arbetar i en Pingstkyrka o så en massa däremellan.

Förresten ang det du skrev Petra, så kanske vi ska ha is i magen o vänta med att beställa bord, det går säkert på måndag att boka. Tisdagar brukar ju inte vara den mest populära dagen för folk att gå ut o äta...

• Marcus fru

Sitter på jobbet o har lite långtråkigt så jag passar på att titta in...
    Vad ska man göra nu då här på jobbet när man redan förberett allt löpande pappersarbete som ska göras de närmaste veckorna, har till o med skrivit instruktioner för min ersättare som kommer vara här ngn veckan när exp annars är helt tom - o hon börjar inte förrän om tre veckor, snacka om att vara ute i god tid

Har t o m nästan gjort alla de extrasysslor för dagen som jag lovat att ta hand om när vaktmästaren är på semester... Kvar att göra är väl att börja städa det där kopieringsrummet utan fönster som är så dammigt så jag blir tokig. Men det känns inte lockande att gå ännu längre in i byggnaden när solen skiner så härligt ute...
    Sitter här i mitt källarrum o ser solen skina in genom extremt skitiga fönster.

Hoppas att ni alla får en bra vecka!

Svar på tråden E-tunabrudar drar vidare tråd 3