E-tunabrudar drar vidare tråd 3
Halloj tjejer, nu blev vi nedstängda igen, d går ju inte för sej, så här e 3e tråden
Hoppas ni hakar på vidare
Kramar mina vänner
Halloj tjejer, nu blev vi nedstängda igen, d går ju inte för sej, så här e 3e tråden
Hoppas ni hakar på vidare
Kramar mina vänner
Btw brudar.... Någon som har tips på en bra tandläkare?
Avskyr tandläkare över allt annat, men nu har jag inte varit hos tandis på flera år så det börjar väl bli dax innan tänderna ramlar ut eller nåt.
Någon som går till en snäll tandis so du kan rekomendera?
Hej då tjejer. Ha en bra vecka. Nu ska jag till Spanien och bara ha det lugnt och skönt!!!
Kram på er allihopa!
Hej tjejer!
Har inte haft ork och komma in.. kämpar dagarna med att överleva illamåendet.. usch.. tack o lov har inte börjat spy än.. den delen hoppas jag gärna över..
ska på vul nästa vecka, ska bli spännande.. drömmer på nätterna om tvillingar, trillingar och fyrlingar.. men jag hoppas verkligen att det bara är en i magen!
Hoppas ni har haft möjlighet att njuta av kanon vädret, de känns att sommaren har kommit!
Teza73: Beklagar för tant röd, hoppas du får ändå bra sommar och får nya krafter till hösten!
Ha gott tjejer!
Vad är det för fel på mig??? Förra månaden så kom ÄL på dag 24 ca, o denna månad på dag 13, så inte blir det ngn insem denna månad heller för jag fick ÄL igår... grrrrrrrrr. Känns som om jag ger upp alltihop, bara går o lägger mig o drar täcket över mig. Min mens har inte på de senaste åtta åren varit så oregelbundet knasig som den varit under våren, suck...
Så det blir ingen insem innan sommaren för de stänger för semester v 25 o öppnar igen v 34 eller vad hon sa. Känns ibland som om det inte är meningen att vi ska få något barn.
Sorry detta klagande men idag är jag deppig...
MarcusFru: Vi förstår dej allihop, du behöver inte be om ursäkt, lessen att d krånglar så, vi finns här för varandra så vi kan stöta å blöta allt jobbit lr bra, spy ur dej bara, en stor styrkekram till dej.
Ni har inte funderat på att gå vidare på IVF då när d nu e så där, så som vi gjorde?
Kramis
Jag ska försöka ringa till Katarina ngn dag denna veckan o höra vad hon tycker o tänker. Men oavsett så blir det ju inget före sommaren.
Eftermiddagen har jag fått timmarna att gå utan att tänka så mkt på det genom att pyssla på balkongen o dammsuga lägenheten, så nu är det rent o fint o blommorna på balkongen har äntligen hamnat i sina blomlådor...
Hallå tjejer!
Hemma från Mallorca igen. Det var så obeskrivligt skönt att komma ifrån. Vi bara njöt, så härligt.
Teza, jag fick ditt mess, svarade men vet inte om d funkade? Hur som helst så är jag så ledsen för din, er skull. Jag vet precis hur det känns att inte få det där strecket. Däremot så plussade ju jag på första försöket på konstgjord väg. Jag hoppas att alla kloka ord här stöttar lite, det Anna skrev tyckte jag lät logiskt. O som du själv skrev, försök njuta i sommar o ta nya tag till hösten. Nästa sommar så har ni ju en liten bebbe att ta hand om - så passa på i sommar o njuta. *tänk positivt*
Stina, det verkar onekligen som om någon vill att ni inte ska lyckas på egen hand, jag håller med Teza, kanske dags att fundera på IVF? Jag är verkligen lika ledsen för din, er skull att den dumma äl inte kommer när den "ska". Vem vet, ni kanske lyckas på egen hand i sommar när ni släpper jakten på äl?! Sånt har man ju läst om! Som sagt *tänk positivt*
Jeanette, men du, först magsjuka o nu tappad röst. Många nya bakterier på bussen verkar det som?
Jag kan den 7 juni, osäker på den 14 juni, men som sagt, om jag kan så hänger jag med!
Alla andra tjejer, kram till er med!
Petra: Tack gumman, fick ditt söta sms, känns skönt att man har så gulliga tjejer som bryr sej omkring sej:):)
Härligt att ni fick en skön vila iaf, liiiite avis, hehe
Ja somliga lyckas ju på första, vissa på 2a, 3e lr till å med fler försök, klart man inte ger upp, å jag känner mej ganska possitiv nu när d gått ett tag efter, e ju sån som person, possitiv så man spyr ibland haha, närå men en bra egenskap som jag just nu är ganska tacksam för, blir otroligt lessen först, men sen tågar jag framåt ganska snabbt igen.
Å d e väl tur, för nå jobb har man inte heller i sikte, men nån gång snubblar man väl på nåt e bara å inte ge upp där heller, hehe
Kram på er alla
Teza: jag känner igen mig i det där, man känner sig oftast ganska positivt laddad ändå för man tror ju ändå att "nån gång är det min tur" men så ibland så blir man så otrolitg less på denna eviga väntan att men vet om inte man ska kräkas eller gråta eller kanske båda delarna!
Nästa månad börjar jag iaf med all hälsokost jag köpt, denna månad hann jag inte, det är nästan så man hoppas mensen kommer snart så man kan få börja men tänk om den inte skulle komma då har jag ju kastat ut ca 600 kr på något helt onödigt men nu ska vi väl inte låta tankarna dra iväg så mycket för sannolikheten för det känns ju ganska liten så här efter snart 2 år. Tiden får utvisa vad som kommer ske....
Det är lustigt det där med tid men han allderless för lite av den oftast men så just när det gäller som för mig, teza och marcus fru så finns det på tok för mycket tid och den går allderless för långsamt.
Petra: jaa jag har köpt antibakteriell handtvätt nu som jag har i väskan på jobbet och jag tvättar händerna som en toka vid varje möjlighet, nu får det vara nog med sjuka för mig tycker jag!
Jag får se om jag är ledig den 7, jag vet det den 5 men jag tvivlar starkt på det. Är den 7 bestämmt nu eller? det är ju bara en vecka kvar knappt.
Hej igen!
Efter att ha suttit o tittat på gamla inlägg har jag fått fram följande gällande en träff:
7 juni
Teza (skrev ngnstans att hon kan när som)
Petra
14 juni
Teza
Moans
Bisquit (kanske)
Petra (ev)
Marcus fru
EnsammaMamma vet inte hur det ser ut än
SommarBlommor har svårt den 14:e.
Fyll i era egna namn så ser vi hur det ser ut - några har jag inte hittat något om.
Skulle det passa bättre med lördag den 13 juni - om vi har svårt att få till en söndag?