• Teza73

E-tunabrudar drar vidare tråd 3

Halloj tjejer, nu blev vi nedstängda igen, d går ju inte för sej, så här e 3e tråden
    Hoppas ni hakar på vidare

Kramar mina vänner

• Svar på tråden E-tunabrudar drar vidare tråd 3
  • Bisquit

Tack marcus fru!
    Jag vill gärna ha lite guidning i stan!

Men när öppnar den här åbryggan då? Där verkar det ju vara jättemysigt att sitta.

Eller varför packar vi inte en varsin ( eller gemensam knytis ) picknickkorg och sätter oss "vart-vi-vill" på något mysigt ställe.

fast då måste vi ju ha tur med vädret. men någon fin park / ställe måste det ju finnas...

• MatsAtari

Jo, det finns några fina picknickalternativ:
    Rothoffsparken är central och mysig. Vet inte om fiket där är öppet längre.
    Skjulsta är kanske finast, men ligger lite offside.
    Vilsta eller vid ngt av de andra naturreservaten.
    Våtmarken tror jag är väldigt underskattad.
    Djurgården är ett väldigt vanligt picknickställe.
    Sedan stadsparken och runt omkring givetvis.

• Petra 74

URSÄKTA MIG MATSATARI men detta är INTE ett dejtforum. Vänligen avvik härifrån!

MVH Petra

• Teza73

Petra: Hihi d va ord å inga visor, lite skumt d där och jag håller med, dejtforum finns d andra säkerligen, den här tråden e ju så långt man kan komma från d,

så bestämt men vänligt ber vi dej kolla efter ett forum, en tråd som passar dina syften bättre MatsAtari mvh Teza

• MatsAtari

Petra 74 skrev 2009-05-14 15:25:01 följande:

URSÄKTA MIG MATSATARI men detta är INTE ett dejtforum. Vänligen avvik härifrån!   MVH Petra
    Jaja. Gav ju bara lite tips när jag ändå råkade titta in i tråden. Men, men jag ska inte störa er mer.
    Att sitta och prata tjejsnack på någon picknick med upptagna kvinnor hade jag då verkligen inte tänkt mig.
  • Petra 74

Skumt är det att vara inne på denna sida för en singelman. Min åsikt. Jag önskar dig lycka till med ditt sökande dock. Hoppas du finner kvinnan som kan ge dig det du önskar!

Usch o fy stackare, Jeanette, kräkas utanför bussen. Huvva. Vad är det för fasoner o bli magsjuk nu? *Ler* Krya på dig!

Härligt o se dig här kakan. Mindre roligt att du mått/mår dåligt. Usch usch, vi finns här!

Ja häckar bör klippas iallafall, Anna, det har jag kommit fram till, o eg skulle den nog tuktats tidigare men men det måste göras iaf!

Silvia låter väl bra då?! Jag är på om jag kan!

Teres, det ÄR verkligen fullt normalt att vara öm i brösten o ha molvärk efter en sån behandling, o hormonerna du äter nu har den effekten. Jag ville också jämföra med min första naturliga grav, men det går inte. Jag ringde tom CVL o dom sa att du kan sluta jämföra på en gång! Jaha sa ja.....
    Men du 22 är ju snart, en vecka bara! Går fort o mina tummar börjar krampa här ska du veta! *Kramar om*

Kram Petra

Nu ska jag leta sista minuten resa här! {#lang_emotions_cool}

• Bisquit

Perta: Det beror ju helt på vad det är för häck... ( sorry att jag missat frågan förut, alzheimersen du vet... )

Är ledig hela nästa vecka, ska bli så skönt. Eller ja ledig och ledig... Har väl ett par hundra plantor att plantera om. Tänkte försöka starta upp ett hobbyföretag vid sidan om. Sen får vi se. I den bästa av världar blir jag världsberömd för mina grönsaksplantor och kan "jobba hemifrån". Men men...

Fan, måste ringa catarina idag. *sätter upp en stor lapp på datorn*

• thesecret

Hej Tjejer!

Vad ni har varit flitiga i forumet.. titta lite på eran gammla tråd också {#lang_emotions_wink}

Får man hoppa med?

Lite kort om mig.. Jag är tjej på 26 år och bor också i E-tuna så klart, därför intresse till detta tråd.. och vi (jag och min man) tillhör också till dem som inte kan få barn utan behövde hjälp av IVF.. vi började vårat första försök i jan som avbröts påväg till ÄP i Uppsala, då vi var med om en bilolycka... snabbt efter mensen hoppade vi in och gjorde ny försök och nu är jag gravid i v.6 {#lang_emotions_sunny} så ge inte upp tjejer, de finns hopp för oss alla!

Önskar er alla en trevlig helg!

Önska och tro på din önskan, så ska du se att den blir sann!
Svar på tråden E-tunabrudar drar vidare tråd 3