• Teza73

E-tunabrudar drar vidare tråd 3

Halloj tjejer, nu blev vi nedstängda igen, d går ju inte för sej, så här e 3e tråden
    Hoppas ni hakar på vidare

Kramar mina vänner

• Svar på tråden E-tunabrudar drar vidare tråd 3
  • Marcus fru

Petra: Ingen fara att du glömt namnet, många namn att hålla reda på o några av er har ju era namn mer synliga i ert familjelivsnamn... (Stina i alla fall) . Nee inget dans i regnet men jag njöt när jag gick till jobbet, däremot så är näsan fortfarande täppt o luftrören inte riktigt nöjda, men misstänker att det lika gärna kan vara ngn förkylning, svårt att veta så här års.

Med jobbet i E-tuna har jag inte hört ngt alls, tyvärr, men lite konstigt känns det då jag ändå var på intervju o de skulle höra av sig till alla efter två veckor o nu har det gått tre eller fyra(?)

ÄL kom i helgen , men får väl hoppas att det funkar på naturlig väg... Vågar dock inte tro på att det gör det.

• Teza73

Tack söta tjejer för era lyckönskningar, allt gick bra, men ont gjorde d som 17, fick mer å mer morfin, ändå fick ja nästan klämma sönder Markus hand, hehe tur han e stor å stark, men va spännande d va å se när dom plocka ut äggen, häftig kännsla, Markus va helt farsinerad. Hade inte ont när jag åkte hem, tyckte typ; D va ju baggis, men när medicinerna släppte, buhu, AJJJ, börjar ge sej nu dock, kan knappt stå upprätt, vilken mes man e ujuj, men d va helt klart värt d ändå hihi

10 små guldägg fick dom att jobba med, så nu e d bara å hoppas att nåt, helst några av dom blir befruktade, får veta i morrn.

Stina: Blä för allergi, stackare, hoppas d ger sej nu då när d regnat lite, synd med älen, håller alla tummar jag har att d tar sej av sej självt, bamsekram

EnsammaMamman: Skönt du hitta oss till slut, brabra, e några som inte hittat in än, typ solrosarnas, sommarblommor, och bisquit, undrar just om man ska gå å dra lite i dom hihi

MatsAtari: Välkommen till tråden

• moans

Teza: Va kul!!! Skönt att det gick bra och att Markus har starka händer Du ska se att det blir många befruktade!!!

Petra: Jag pratade med barnmorskan om allergimedicin och hon nämnde några som var ok, men att det var första året förra året som det var ok att ta medicin. Så jag har valt att avstå, och istället må dåligt... Så jag får väl skylla mig själv Men nu har det börja kännts bättre.

Jag är på tjänstresa och ligger på hotellrummet och äter godis... Och kollar på "Spårlöst" och kommer nog att gråta innan programmet är slut..

Sköt om er!!!

• sommarblommor

Hej på er allihopa!

Jag är kvar. Läser era inlägg nästan varje dag.

Jobbigt för alla er med allergi. Min son på 8 år har jätte jobbig allergi. Särskilt i ögonen.

Här börjar det hända saker nu. Går snart in i vecka 25 och magen börjar synas rejält. Men har bara gått upp ca 3 kg och det beror nog på allt godis. Ska till MVC på fredag och lyssna på hjärtljudet. Det blir spännande.

Härligt Teza att ni äntligen kommit iväg nu. Nu är det snart bara en lång väntan.

Petra och Moans vad är ni i för vecka nu? Börjar det synas nåt?

Ha det så gott!

• Teza73

Hello everybody:), då dom ringde idag från falun, va d 8 st ägg som blivit befruktade, ganska bra verkade d som hihi, ska tillbaks på Lördag å sätta tillbax ett guldägg, är såå spännande ju hihi.

Jösses Sommarblommor va fort d går, häftigt

Kramar

• Marcus fru

TEza: hoppas det går bra för dig på lördag!!! Roligt att det var så många ägg som blev befruktade!

Måste bara få deppa lite: De senaste 6 veckorna har tre par berättat att de väntar barn o ska föda i höst, typ ett i oktober, ett i november o ett i december. Varför funkar det för andra o inte för oss??? Depp...

• moans

Teza: Jättebra med 8 befruktade, du ska se att det blir både till er och till frysen Skönt att åka upp en lördag. Passa på och stanna ett tag i Falun efteråt och ta en mysig lunch eller fika. Kanske lite shopping.

Sommarblommor: Jag är i vecka 15 och det börjar att synas. Är riktigt svullen om kvällarna. Har stora tunikor som inte sitter åt. Har börjat att handla mammakläder. Jag kommer fortfarande i mina egna kläder men det är ändå roligt. Tradera är en stor favorit, och jag har shoppat en del snygga saker till låga priser. Sen blir det en resa upp till Sthlm om några veckor.

Idag har jag även pratat med en av cheferna på jobbet. Hon gratulerade och tyckte det var jättekul. Ska ta min franska chef imorgon, vet inte om minerna blir lika glada där.... Sen tror han säkert att jag kommer tillbaka efter tre veckor... (eller vad de nu har i mammaledighet i Frankrike)

3 kg är ju ingenting... Det har jag gått upp nu...

• Teza73

Moans: Tack ja man hoppas ju hårt att d blir så, skulle va najs om man kunde stanna en stubd, får se om man har hundvakt så länge å så bara, ungarna klarar sej ju dom e ju stora, kanske kan muta dom att hålla sej hemma lite längre hehe.

Va kul att shopa mammagrejer, oj vecka 15 redan 17 va fort d går asså, kul

Kramkram

• moans

Teza: Lycka till imorgon. Och imorgon kommer det inte kännas något, och det går mycket snabbt. Knip bara med benen så ägget inte trillar ut. (skoja bara).

• Teza73

Haha tokstolla, ja få knipa hårt, men så har jag ju bäddat mjukt där inne, å laddat me godis, film å pel så grodan ska trivas som fisken i vattnet, hahaha, så att den stannar där riktigt länget(Galen,va JAG, nähä)

Kramis tjejer

PS: E d inte dax för en mysdate igen snart, nån som har kul lr mysig ide?
    föresten måste jag nog ta mej ut på skattjakt å leta reda på Bisquit snart, och solrosarnas, e d nån mer som saknas?DS:

Svar på tråden E-tunabrudar drar vidare tråd 3