• Teza73

E-tunabrudar drar vidare tråd 3

Halloj tjejer, nu blev vi nedstängda igen, d går ju inte för sej, så här e 3e tråden
    Hoppas ni hakar på vidare

Kramar mina vänner

• Svar på tråden E-tunabrudar drar vidare tråd 3
  • Teza73

Moans: Hm jag vet ärligt inte hur många hon såg, men hon höll på bra länge å mäta storleken, å känns som hon kom upp till en 15-20 lr mer, men kan d stämma? Har ingen aning faktiskt, men hon sa att d va regält många iaf men aldrig antalet, uhhh.

Skönt att dom är så bra på Falunkliniken, jag e lite nervig men som du sa, jag får be om mer droger hehe helt enkelt om d behövs.

Trist å va så allergisk, stackare, har själv klarat mej ifrån sånt, men man vet ju aldrig kan ju dyka upp när som helst i livet så, glad jag sluppit hittils iaf, hoppas d ger sej snart så du kan njuta av vädret till slut.

Kramkram

• moans

Teza_: 15-20 kan nog stämma. Och då är det ganska många, sen är det ju inte säkert att det är lika många ägg, vissa blåsor innehåller ju inte tillräckligt stora ägg.
    Jag fick ut 7 ägg första gången och 8 ägg andra gången. Och det var helt tillräckligt!!! Räcker ju faktiskt med ett bra.

• Teza73

Moans: ja hihi e ju sant, ett räcker ju, bara d blir dugligt nog att sätta tillbax sen så, hehe. Kommer inte ihåg, va kom d sej att du fick 2 tillbaka, pga åldern lr? Haft lite tankar om d där, om hur dom tänker å hur man ska tänka själv å så!!

Kram

• moans

Teza: Det var på grund av åldern jag fick tillbaka två. Fyller ju 38 i år. Tänk över hur ni vill ha det ifall ni får frågan. De kan även sätta tillbaka två ifall äggkvaliten är lite halvdan.

• Teza73

Moans: oki, ja jag hade för mej d va så du sa, blir ju 36 iår, vet ju inte hur dom tycker å så, kanske att vi ska testa med ett först lr så, annars grunnar jag faktiskt på 2, hm lite svårt kan jag tycka, men får prata lite me markus så vi e överens om frågan skulle dyka upp, lr om vi kommer fram till att vi vill d om vi ska fråga själva!

Haha va konstigt d där blev, sorry, känner mej lite yr i mössan just nu hehe e så himla mycke allt d här å jag e sååå exalterad, plötsligt kryper tiden fram, hur e d
    kostar d som ett läkarbesök när man kommer dit, gånger 2, lr hur fumkar d, glömde fråga d igår? Bra å veta lixom

Kramkram

• moans

Teza: Det kostar som ett läkarbesök (har för mig 200 kr) per gång. Om du är där på en vardag tar de kort. På helgerna vill de att man har kontanter. (vi var där utan kontanter en söndag, men som tur va fanns det en bankomat på sjukhuset, så det ordnade sig).

• Marcus fru

Vaknade i natt vid fyratiden, hörde regnet utanför och blev lycklig. Tänk nu kanske pollendimman lägger sig lite. Riktigt skönt att gå till jobbet idag trots att det droppade lite fortfarande... Kanske kan vi pollenallergiker få några lugna dagar nu. Hoppas att du oxå känner det bättre idag Moans!

Teza, lycka till idag!

• Petra 74

Teza lycka till idag, jag tänker på dig, du ska se att det går bra! Jag har inte varit inne i helgen tyvärr, annars hade du fått mina lyckönskningar tidigare, du ska se att det går bra, de kommer säkert fråga dig hela tiden hur du mår, jag fick mer morfin under tiden så jag slapp få ont!

Moans, hm...vad jobbigt, men varför kan du inte äta medicin? Det finns flera godkända allergimediciner. Fråga din BM. Jag äter tex tavegyl. Du får hoppas på att din cortisonproduktion ökar duktigt nu då (jag har kunnat dra ner min medicinering, pga att kroppen producerar extra kortison under grav)

Ja du regnet är välkommet, håller med dig. Är du ute o dansar nu då? Hur gick det förresten med det där jobbet du sökte i E-tuna? (Marcus fru alltså, jisses gumman jag har glömt bort ditt namn *skäms* {#lang_emotions_embarassed}

Hur går det för våran busschaufför då? Har hon hittat hit ännu? O Kakan? O Malin? O Solrosarna? O vem har jag glömt??? dax o inboxa?!

KRAM KRAM

• EnsammaMamma

I found you!!!!!
    Oj vad ni skrivit tjejer, tack å tackar petra, det är jätte skönt att äntligen ha ett jobb. Just nu sitter jag hemma och äter lunch, har "håltimma", har jobbar sedan 0510 i morse och ska snart tillbaka och jobba till 17- långa dagar blir det! Själv sitter jag och väntar på häxan och undrar när hon bahagas dyka upp denna månad? i morgon bitti ska jag vägas och mätas för att se om medicinen haft någon verkan, jag tror jag känner lite skillnad på omkretsen.
    Moans: vad bra att testerna inte visade någon större risk, skönt för er.

Marcus fru: tråkigt att vänta på ÄL, den kommer ju aldrig när man vill ha den, jag håller tummarna för att den kommer på en vardag för er.

Teza: lycka till med äggplocket för det är väl det du ska göra om jag inte är helt ute och cyklar.

Matsatari: välkommen in i tråden

Svar på tråden E-tunabrudar drar vidare tråd 3