• Teza73

E-tunabrudar drar vidare tråd 3

Halloj tjejer, nu blev vi nedstängda igen, d går ju inte för sej, så här e 3e tråden
    Hoppas ni hakar på vidare

Kramar mina vänner

• Svar på tråden E-tunabrudar drar vidare tråd 3
  • moans

Petra: När det gäller häck så tror jag att det är lite olika när den ska klippas beroende på vad det är för sort. Vi har en oxbärshäck och den ska klippas under vintern. (feb-mars). Du kanske hittar något på nätet om eran häck.

• Marcus fru

Hej tjejer!

Café Syliva låter trevligt! Letat lite då det är lugnt på jobbet, här är deras hemsida: www.cafesylvia.se/ (där finns oxå en karta om man vill hitta, ligger vid fors kyrka, men på andra sidan ån) Menyn verkar trevlig, på söndagar serveras brunch mellan 12-16...

Söndagar passar mig bra, vi är hemma de närmaste helgerna fram till midsommar tror jag så det ska nog gå! En trevlig lunch eller eftermiddagsfika, men de stänger kl 17 på söndagar...

• EnsammaMamma

Jag tycker det låter trevligt, jag lunchar gärna. Just nu ligger jag hemma med magsjuka (hur f-n gick det till?) jag får nästan aldrig sånt här men just när man börjat ett nytt jobb jag då måste man ringa i från borsökna och säga åt dem att skicka en ny chaufför för jag står och spyr!!!!!! snacka om pinsamt.....

Nu har jag iaf fått tid att leta present till min syster tills hon gifter sig och jag hittade en jätte fin hammock som jag tänkte de kunde få, det är väl en bra present eller?

Jag tänkte att jag skulle lägga in en liten spurt på vikt fronten så vi kunde börja med bebisverkstaden igen men det går så väldigt trögt, kanske jag får inspiration om jag får se era fina magar, tyvärr ser jag min egna varje dag sticka ut men det är ju fel innehåll i den {#lang_emotions_frown} nåja allt har sin tid.

• Marcus fru

EnsammaMamma: du får se det positiva i att vara magsjuk, det brukar förstöra aptiten för några dagar o kan kanske hjälpa dig att tappa något kilo!

Teza: nu får vi hålla tummarna att allt går bra för dig med OttoLisa

• Bisquit

Tjena snyggingar!

Va söta ni är som tänker på mig! *rörd*
    Ledsen att jag inte varit inne på ett tag men jag har varit väldigt låg nu ett bra tag. Fick min tredje superförkylning ( är fortfarande inte riktigt bra men jobbar ) och var hemma i två veckor.
    Läkarna hittade inget utan det är bara ett vanligt virus. Som man inte gör något åt. Men jag tyckte att det var mycket märkligt att varje gång i slutet av månaden bli förkyld. Men det tyckte dom bara var "otur".

Så jag hoppas att jag slipper det nu i slutet av den här månaden. Nu när jag varit hemma och sjukskriven.

Har uppdaterat mig litegrann och jag håller alla mina tunnar för dig teza!

Fick själv hem en massa papper på alla blodprover som ska tas. Har ju redan gjort det en gång, men dom tar väl om dom nu. Det var ju ett tag sen.

Just dt ja, måste komma ihåg att ringa chatarina..... Jag har fan alzheimers...

Fika låter jättetrevlig även om jag inte har en aning om vart något ligger.
    Ooooh i´m an alien i´m a legal alien i´m a stockholmare in eskilstunaaaaa.
    *sjunger*

• Teza73

Haha Bisquit, du e för härlig, ibland känner jag mej oxå som en alien, trots att jag e uppväxt i den här stan, men vi fixar d tillsammans, jag har nämligen heller ingen aning om vart d cafeet ligger å då har jag bott i dom krokarna där jag fått en vink om att d ligger så jag tror jag börjar ana nu hehe

Glad iaf att du äntligen börjar må lite bättre å hittade in hit till oss, började verkligen sakna dej här, hoppas å håller tummarna att du slipper mer sjuka nu, när d snart e sommar å allt. Tack för tummarna dom värmer.

Alla ni som gjort ivf, nu lr tidigare, en fråga, ska d kännas så här efter återinsättningen: Jag har asont i brösten och molvärk, precis som jag brukar ha strax innan mens? E jätterädd att d e nåt sånt på g, suck!

Kramisar på er alla

• MatsAtari

Kan annars rekommendera Pasta huset, 100m från city varuhuset och HM-
    Kostar 45kr och då får man dessutom äta hur mycket man vill:)

• moans

Teza: Molvärk och värk i brösten hade jag båda gångerna. Både den jag lyckades och den som inte lyckades. Symptomen har med största sannolikhet med progesteoronet att göra. (som jag antar att du tar morgon och kväll). Så oroa dig inte, det är helt naturligt.

När har du testdag förresten? Måste vara om ca 1,5 vecka....

Själv är jag på tjänsteresa och sitter i Östersund och skriver. Imorgon bär det av ännu längre norrut.

• Teza73

Moans: Tack, ja jag förstod att d nog kunde va så, men ville ändå kolla lite extra hehe man e ju ett nervvrak av d här, hu, lång väntan ju.

D enda jag vet ju är att jag när jag fick mina andra två knoddisar, öhhh för typ 100 år sen kände jag ingenting, aldrig några symtom alls, men å andra sidan hade jag aldrig pms heller så ojoj e nog helt annat nu när man e 15 år äldre haha suck.

men ja jag tar ju dom där bläiga vaggisarna, urk 2 ggr om dan så d e bara å hoppas d e dom d beror på ju:)

Jag har TD den 22/5 å d känns som evigheter dit, puh e bara å bita ihop å vänta snällt.

Kram hälsa norrland hihi

• Marcus fru

Hej bisquit, gott att se dig igen!!! Hoppas verkligen att du slipper förkylningar mer! Vi har ju sagt att vi ska ta ut dig på sightseeing i Etuna i sommar, så då lär du dig hitta

Moans, Östersund med omnejd är vackert, bodde ett år utanför åre för länge sen, så jag blir nästan avis på dig som får vara i uppe i vacker fjällnatur (även om östersund kanske inte visar så mkt av den)...

MatsAtari: pastabaren är ok, men inte öppen på söndagar o inte så mysig om man vill sitta länge o prata om en massa tjejsnack... Men som du säger, den är ju billig o bra!

Svar på tråden E-tunabrudar drar vidare tråd 3