E-tunabrudar drar vidare tråd 3
Halloj tjejer, nu blev vi nedstängda igen, d går ju inte för sej, så här e 3e tråden
Hoppas ni hakar på vidare
Kramar mina vänner
Halloj tjejer, nu blev vi nedstängda igen, d går ju inte för sej, så här e 3e tråden
Hoppas ni hakar på vidare
Kramar mina vänner
thesecret: Hej tjejen och välkommen in i tråden. Va jobbigt d måste ha varit med olyckan mitt i allt annat som hände, hoppas ni klarade er ifrån svårare skador och så!!?
Men självklart är d ju helt underbart att ni senare plussat med hjälp av ivf, gud så spännande, grattis i massor, å tack för att du ger oss andra hopp, ojoj då e d ju nu 4 st i den här tråden som lyckats på ganska kort tid tack vare ivf, tycker jag e goda siffror.
Själv ruvar jag ju för fullt, RD 7 nu, å e såååå otålig så jag smäller av asså, 6 långa långa dar kvar till the big TD, hur får man sista dagarna å gå, (hm så länge kärringen inte dyker upp förståss)?
Ha en härlig Fredakväll kramkram
Hej thesecret! Välkommen hit! Skönt att det gått bra för er trots allt m olyckan och så! Nu får du hänga kvar här så vi får höra hur det går för dig! Hoppas du kommer trivas i denna tråd med alla härliga människor!
Teza, jag har inga bra råd för hur du ska få dagarna att gå, tyvärr. Sitter själv o väntar på mensen, men eftersom jag gav upp testandet av ÄL vid första maj, så vet jag ju inte när mensen borde komma, fick inte riktigt några tydliga symtom på ÄL denna månad. Har bestämt mig för att försöka vänta fram till nästa helg innan jag testar, men säkert har mensen kommit långt innan dess, det brukar den göra...
Hoppas ni har en bra helg tjejer! Kanske man skulle ge sig ut i solen lite...
Välkommen hit thesecret! O grattis till ! Vad fruktansvärt det måste varit för er, hur gick det till och hur gick det för er?
NU kakan, kan du få blir avis på riktigt, för på fredag åker vi till Mallis jag, sambon o Dottern! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅhhhhh vad skönt det ska bli!
Trevlig helg o ruva på Tessan!!!
Krameli kram
Välkommen Thesecret. Och grattis.
Petra: Så ni åker till Mallis på fredag... Vi åker till Marbella den 30/5, så vi ska oxå iväg och bara ha det lugnt och skönt. Så jag är faktist inte avundsjuk på dig.
Idag var vi ute och kollade lite på barnvagnar... Vilken djungel... Om någon har några tips tar jag gärna emot.
Skön helg med skönt väder. Jobbade tyvärr igår på Rockkarusellen (rockbandstävling i Lokomotivet), så jag var inne hela dagen. Men idag har jag njutit av vädret.
Petra! det här tycker jag är orättvist, vi har inte ens varit på bröllopsresa och vi gifte oss för över ett år sedan! nää njut av resan ni, ni kommer få fullt upp framöver ju.
Anna jag såg dig på stan i fre- lör kanske det var, magen börjar synas det var så sött, ville inte ropa hej från bussen heller.
Kanske matsatari genomgått det vi går igenom med en respektive tidigare, man vet aldrig?
Jag börjar känna att jag inte vill lägga bebisverkstan åt sidan längre, nu har längtan börjat sätta in igen, jag har ju ändå gått ned 6 kg men jag än ännu inte så tränad som jag skulle vilja vara ännu, i morgon är jag ledig då ska jag minnsan ut och cykla med lillan, hon får vara hemma från dagis. Nu ska jag ungås med gubben som knappt sett mig på hela veckan. Kram på er.
Hallå där tjejer, vad är det för sätt att åka utomlands på solsemester o göra oss andra avundsjuka??? Jaja, ha det riktigt skönt o hoppas ni får njuta!
Här kom tant röd på besök i natt så vi är väl inte alldeles muntra denna dag, men får försöka ta nya tag. Undrar hur länge mottagningen har öppet innan semestrar o sånt, skulle ju vara skönt att lyckas pricka in en till insem innan sommaren. Bara ett enda försök på hela våren! Hur gick det till??
Vissa dagar känns det som om jag bara vill ge upp allt detta o slippa fundera, slippa bli besviken och slippa allt!
MarcusFru: Oj va trist gumman, jäkla kärring asså, lessen för din skull.
Va ju så d va för mej oxå, men d gick några månader sen sa både vi å kliniken att d va lika bra å gå vidare så vi kom ju aldrig så långt att ens försöka me inem.
Hoppas ni får till d iaf EN gång innan dom stänger för sem. kommer tyvärr inte ihåg när dom stänger.
Själv har jag 2 långa dar kvar till testdagen, känner mej jättenervös nu, e såå rädd för att bli besviken, men mest rädd för att Markus ska bli lessen, han har lite svårare för motgångar å han längtar så otroligt mycke, d gör ju jag med, men tror ändå d e lite värre för honnom på nåt vis.
Anna, Petra lr Malin: Hmm hade ju världens känningar av proggisarna i början, typ första veckan men har nu inte känt nåt alls varken i brösten lr tjejmagen, däremot mår jag superilla emellanåt, borde ju oxå va pillrena, men undrar varför d har ändrat sej från ont i brösten å magen, till illamående, nåt ni har erfarenhet av?
Å va d nån av er som fick plus tidigare (tjuvtesta asså)? Lr testa ni båda + på TD?
Hmmm sorry ja e helhispig, vill helst sova i 2 dygn så jag slipper väntan så här blää!!
Kram på er goa gummor
Hej på er!
Teza: förstår att du bara går och väntar nu. Håll ut snart har 2 dagar gått.
Jag kan trösta dig med att jag hade inga som helst känningar innan jag gjorde testet.
Har fortfarande inte några känningar i brösten och dom har inte ens växt nåt, då är ja ändå snart i v 27. Har samma behå ännu.
Anna Petra: Vilka lyckans ostar som får åka på semester.
Hur mår du Petra efter allt ditt illamående?
Tjejer: ska vi inte ta och boka ett datum för våran träff?
Veckorna går och snart är det semestertider.
thesecret:välkommen till tråden och hoppas du följer med på våran träff!
Kram!
Ensammamamman: Japp, jag var på stan i helgen och gick över torget... Måste tänka på att jag ska börja kolla in i bussarna, så jag kan vinka om du sitter där. Magen har börjat synas och det känns bra.
Teza: Endast två dagar kvar, förstår att du vill sova bort tiden... Ändå har det ju gått väldigt lång tid och du har inte fått mens. Så oddsen känns ju på rätt sida. Vid mitt första försök fick jag mens på ruvardag 6... Fast det är ju olika hur dan menscykel man har, och samtidigt är den ju helt rubbad under en IVF... Falun sa ju till mig att testa tidigare på grund av överstimuleringen och det gjorde jag på ruvardag 10, och då visade det +.
Jag hade samma symptom hela tiden, spänningar i magen och ömma bröst. Men det kan säkert vara olika hur man reagerar på proggissarna.
Två dagar går fort så snart är det dags att testa!!!
Marcus fru: Jag råkade oxå ut för samma sak, en enda inseminering på hela våren, så då efter sommaren startade vi IVF istället. Ring och prata med Chatarina och kolla vad de tycker. Är ju ingen idé att gå och vänta på något som alltid infaller på en helg... Har för mig att förra sommaren hade kliniken stängt ungefär från midsommar fram till 20 augusti.
Malin: Tack gumman d behövde jag, hehe man e ju helt knäpp här ju. Hade ju aldrig minsta symtom med grabbarna, men då va jag ju så mycke yngre å hade aldrig pms heller vilket jag garanterat har nu när jag e äldre, suck va man ska hålla på å fundera.
Men e d nån av er som vet hur bim räknas vid ivf, räknar man från äp? I så fall skulle jag ju haft min mens igår, men har hört att proggisarna kan dra ut på d oxå, suck inte ens där kan man se nåt minsta tecken, hehe sorry igen, fy va hemsk detta är, nåja jag biter ihop, som du sa malin, "bara" 2 dar kvar, ojoj
Veeet ju att d bara e å vänta å se ju, tack tjejer för att ni finns så man kan vädra sin galenskap emellanåt ni e guld värda allihop.
Håller med om att vi ju måste ses snart, hur sa vi picnick lr sylvia? Spelar ingen roll alls för mej å jag har tid när som, så bäst e att ni andra säger när d passar er hehe.
Kramisar