• Petra 74

E-tunabrudar drar vidare tråd 3

HA nu har jag hittat er!!! YES!! {#lang_emotions_tongue_out}

Länge sen nu tjejer!

Hann aldrig skriva grattis till Jeanette! Men SUPERGRATTIS till jobbet. Kommer nog åka en hel del buss i sommar o sen när jag är mammaledig!

Hur hittar man till den berömda parken? jag vet var konsum ligger i skogstorp.....inte så bevandrad där jag.

Härligt väder är det, har städat altan i helgen, hann med en fyrtioårs-skiva också. Skönt o inte ha baksmälla i söndags {#lang_emotions_laughing}

Annars lunkar det på, ska till BM på torsdag för sen inskrivning (V14)

Hur går det för dig Malin? Länge sen jag hörde något från dig, men det beror nog på mig mer hihi, jag har inte varit inne på ett tag.

Spännande Teza, du vet att mina tummar är knutna för er!! Kramar om!

O Markus fru, hoppas hoppas att du fått äl nu då, så det blir en insem!!! Håller tummen för er också, självklart!!!!

Kram till er alla, förresten, kakan, hur mår du egentligen, orolig för dig! Kramar om dig gumman!

Kram Petra

• Petra 74

Teza lycka till idag, jag tänker på dig, du ska se att det går bra! Jag har inte varit inne i helgen tyvärr, annars hade du fått mina lyckönskningar tidigare, du ska se att det går bra, de kommer säkert fråga dig hela tiden hur du mår, jag fick mer morfin under tiden så jag slapp få ont!

Moans, hm...vad jobbigt, men varför kan du inte äta medicin? Det finns flera godkända allergimediciner. Fråga din BM. Jag äter tex tavegyl. Du får hoppas på att din cortisonproduktion ökar duktigt nu då (jag har kunnat dra ner min medicinering, pga att kroppen producerar extra kortison under grav)

Ja du regnet är välkommet, håller med dig. Är du ute o dansar nu då? Hur gick det förresten med det där jobbet du sökte i E-tuna? (Marcus fru alltså, jisses gumman jag har glömt bort ditt namn *skäms* {#lang_emotions_embarassed}

Hur går det för våran busschaufför då? Har hon hittat hit ännu? O Kakan? O Malin? O Solrosarna? O vem har jag glömt??? dax o inboxa?!

KRAM KRAM

• Petra 74

Hej Tjejer!

Stina, jag förstår din förtvivlan, det är så svårt att hålla humöret uppe. Men jag vet att det kommer gå för er också, jag menar, varför skulle det inte?! *Kramar om*

Teza, åååå idag är dagen D, är så spänd på hur det gick, om ni fick tillbaka ett eller två, om det blev några till frysen. Hoppas du mår bra, o precis som Anna säger, försök mysa lite efteråt! Fast, hihi, både Anna o jag vet att man faktiskt kniper.....det liksom bara blir så, fast som min läkare sa: Tänk dig två pannkakor med strösocker på o så lägger du ihop dom, hur lätt trillar sockret av??

Jeanette, Kul med nya möbler, vi skruvade ihop en ny säng till stora tjejen förra helgen, hon är så stolt så!

Jag tycker absolut vi ska fika snart!

Malin, jag är också i V15, går in i V16 på måndag och här ser du en som gått upp 5 kg redan {#lang_emotions_sealed}. I morse kände vi första rörelsen - helt fantastiskt, vi har läst att man kan stimulera fostret att sparka, genom att buffa lite försiktigt på magen - och det funkade. Säkerligen för att jag fått barn tidigare men ändå, det är otroligt så liten som han är! (eller hon).

Om du ätit godis borde du gått upp mer än 3 kg, fusk *ler*. Mår du mycket illa? Hur mår du annars då? Spännande med hjärtljuden.

Nu ska jag ta o torka bort lite pollen från golven här, roligt värre!

Kram på er

• Petra 74

God Kväll!

Vad härligt Teres att det gått bra allting, men hihi tror inte du menar samma sak med mys som vi! *ler* Vi menade nog en fika hihihi men mys på ni!
    Känningarna hade jag med, äggstockarna sa dom på CVL helt normalt. Dom är såååå uttänjda! Inga fosterrörelser än är jag rädd, men håll i dig, snart kommer det ju, visst!!!!

Cafe Silvia...var ligger det? Jag är ju en tingsgården tjej jag *ler*

Vi har köpt häcksax idag, så trädgårdsarbete blir det nog nästa helg, någon som vet om det är för tidigt att klippa häck?

Kram

• Petra 74

URSÄKTA MIG MATSATARI men detta är INTE ett dejtforum. Vänligen avvik härifrån!

MVH Petra

• Petra 74

Skumt är det att vara inne på denna sida för en singelman. Min åsikt. Jag önskar dig lycka till med ditt sökande dock. Hoppas du finner kvinnan som kan ge dig det du önskar!

Usch o fy stackare, Jeanette, kräkas utanför bussen. Huvva. Vad är det för fasoner o bli magsjuk nu? *Ler* Krya på dig!

Härligt o se dig här kakan. Mindre roligt att du mått/mår dåligt. Usch usch, vi finns här!

Ja häckar bör klippas iallafall, Anna, det har jag kommit fram till, o eg skulle den nog tuktats tidigare men men det måste göras iaf!

Silvia låter väl bra då?! Jag är på om jag kan!

Teres, det ÄR verkligen fullt normalt att vara öm i brösten o ha molvärk efter en sån behandling, o hormonerna du äter nu har den effekten. Jag ville också jämföra med min första naturliga grav, men det går inte. Jag ringde tom CVL o dom sa att du kan sluta jämföra på en gång! Jaha sa ja.....
    Men du 22 är ju snart, en vecka bara! Går fort o mina tummar börjar krampa här ska du veta! *Kramar om*

Kram Petra

Nu ska jag leta sista minuten resa här! {#lang_emotions_cool}

• Petra 74

Välkommen hit thesecret! O grattis till {#lang_emotions_plus}! Vad fruktansvärt det måste varit för er, hur gick det till och hur gick det för er?

NU kakan, kan du få blir avis på riktigt, för på fredag åker vi till Mallis jag, sambon o Dottern! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅhhhhh vad skönt det ska bli!{#lang_emotions_cool}

Trevlig helg o ruva på Tessan!!!

Krameli kram

• Petra 74

Hej!

Teza, jag tänker....kommer inte riktigt ihåg *skäms* men jag mådde illa tidigt! Innan testdatum och jag testade ju en dag EFTER testdag, det du! Vi hade testdag på en fredag, men orkade inte gå till jobbet om det visade negativt, så vi väntade till lördag. Strecket som ska visa att man är gravid var svagt svagt svagt, men det fanns där. Vi åkte iaf o köpte ett digitalt o testade igen på söndan o då stod det gravid, inget o ta miste på! Jag hade känningar till o från i tjejmagen, men alla sånna tecken la jag på hormonet jag åt, samt ägglossningssprutan som höll i sig länge. På CVL där jag gick så sa dom att BLUNDA för alla tecken eller inte-tecken. Kroppen är absolut inte som den var vid normal graviditet. Så håll i dig o testa du på testdagen! Jag vet att du klarar det. Min stora besvikelse är ju att jag åker på fredag från stan 03:00....jag kommer inte få veta ditt resultat förrens den 29.e ju! BUUUUUUUUU

Malin, jag mår inte alls illa längre, tack o lov! Hoppas det håller sig borta. Skönt att du inte haft sådana problem, o det där med brösten, om de inte växer så blir dom heller inte hängiga sen eller hur ! {#lang_emotions_wink} Mina har växt lite, men jag tillhör ju den skaran som jublar av detta, då jag inte är så storbystad!

Vad härligt att ni också ska fara iväg Anna! En vecka eller?

Jag tycker att vi ska boka ett datum, absolut! Vad sägs om söndagen den 7/6? Är du hemma då Anna?

Kram

o Teres du vet att jag håller tummen, klart det går bra, jag förstår din sambo - det var samma hos oss! *kramar om dig*

• Petra 74

Jag har läst allt men hinner inte svara nu, då vi snart ska gå o lägga oss, ska åka 0230 i natt.....men det är det värt!

Jag tänker på er alla i era med och motgångar. Ni är bäst tjejer!

O Terese självklart får du messa! OM du vill, förhoppningsvis kan jag läsa messet också....

STOOOOOR KRAM TJEJER!!! Bestäm nåt datum nu tjejer, kan jag så är jag självskriven hehehe

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

• Petra 74

Måste bara, Stina stumpan, jag vet hur du känner nu!! Bra att ni kämpar på, så ni får lite hopp! Kramar om

Svar på tråden E-tunabrudar drar vidare tråd 3