• Svar på tråden 2008 del2
  • 8Viola2
    Wilma00 skrev 2008-05-08 19:01:21 följande:
    munsår suck. så det är väl mens på g.
    Usch vad jobbigt gumman
  • Wilma00

Det e lite irri är bara förnamnet.. suck... sabla munsår kom efter Robin. morrar lite till. Vi hade iaf sex nu innan syndafloden.. käkar lite choklad. Blockchoklad.
    Fryser lite nu eftersom jag varit ute när det är varmt ute.. Chokladen är iaf god. tröstäter lite. kram vännerna mina.

8Viola2 skrev 2008-05-08 19:23:13 följande:
    Usch vad jobbigt gumman
  • 8Viola2
    Wilma00 skrev 2008-05-08 19:32:02 följande:
    Det e lite irri är bara förnamnet.. suck... sabla munsår kom efter Robin. morrar lite till. Vi hade iaf sex nu innan syndafloden.. käkar lite choklad. Blockchoklad. Fryser lite nu eftersom jag varit ute när det är varmt ute.. Chokladen är iaf god. tröstäter lite. kram vännerna mina.
    Ja det är helt rätt att du unnar dig lite choklad.
    Själv är jag en vecka innan ÄL och det känns som lite semester från all fokusering på bebbe.
    Skulle jag angagera mig lika mkt som då jag gick hemma skulle jag ha ständig skallebang.
    Har en hel del på jobbet ändå att tänka på även om jag trivs med det
    Lite komplext kanske
    Hur går det för dig med arbetet? Får du ihop några stolar?
    Träffar du dina kollegor utanför jobbet något?

Kram på dej
  • Wilma00

Trivs bra på jobbet och dom säger jag är duktig. Inte än men kanske snart. Har träffat en kollega som är med i samma kyrka som mig. Överöser honom med min historia. haha..
    Fast jag har inte träffat honom förräns nu eftersom jag inte bor i samma stad som kyrkan är i.
    Jag håller med dig jobbet är lite bättre man slipper tänka så mycket på bebbe. Även om det inte har med det å göra.. svammel.
    Fick lite vita flytningar och hade lite sex då men det räckte nog inte.
    Så kanske snart träffar jag honom och hans familj i Aneby, jag och magnus. Det vore trevligt. Hans fru och jag har iaf coca cola gemensamt som vi kan skåla i. Men han är bara där tillfälligt då vi har ont om folk.
    Man får iaf armmuskler på jobbet. Det behöver jag. hihi. Min kontaktperson tycker jag ska se detta som en utbildning och så får jag goda referenser.
    Hur går det för dig på ditt jobb? Har du det kul?
    kraaaaaaaaam

• 8Viola2
    Wilma00 skrev 2008-05-08 19:50:50 följande:
    Trivs bra på jobbet och dom säger jag är duktig. Inte än men kanske snart. Har träffat en kollega som är med i samma kyrka som mig. Överöser honom med min historia. haha.. Fast jag har inte träffat honom förräns nu eftersom jag inte bor i samma stad som kyrkan är i. Jag håller med dig jobbet är lite bättre man slipper tänka så mycket på bebbe. Även om det inte har med det å göra.. svammel.Fick lite vita flytningar och hade lite sex då men det räckte nog inte. Så kanske snart träffar jag honom och hans familj i Aneby, jag och magnus. Det vore trevligt. Hans fru och jag har iaf coca cola gemensamt som vi kan skåla i. Men han är bara där tillfälligt då vi har ont om folk. Man får iaf armmuskler på jobbet. Det behöver jag. hihi. Min kontaktperson tycker jag ska se detta som en utbildning och så får jag goda referenser.Hur går det för dig på ditt jobb? Har du det kul? kraaaaaaaaam
    Jag trivs jättebra på mitt jobb och älskar att hålla alla dessa olika bollar i luften som jag faktiskt anser mig göra.
    Närheten till alla spännande djur samt trevliga kollegor är inte fy skam. Var idag ute en timme i parken för att kolla på djuren och lite på det nybyggda osv. Gratis motion! Men det kändes i benen eftersom jag var och tränade igår.

Kul att du har ngn att prata med om "tillverkningen" och som du har lite gemensamt med även om det bara är cola ...hehe
    Klart att du ska använda dina kunskaper när du söker vidare om du nu inte kan få stanna kvar rent utav
    Jag har själv arbetat som montör på mitt första jobb!
  • Åttan

Sitter å njuter av ett glas vin, nyduschad efter en dag på Stadion i stockholm med jobbbet! Vi var på Sponsor OS,Stockholm-Arlanda Airport (så fint som vi heter) är ju med å sponsrar OS med bla andra stora företag så som astra zenika,vattenfall,eriksson,adecco och 2 till som jag inte minns nu.. så då har man startat ett Sponsor OS där anställda i de olika företagen får anmäla sig till diverse grenar å vara med å tävla medans vi andra som vill är med å hejar på.. det var kul faktist.. tror att vi kom på en 5 plats totalt.. inte så bra men vi tog Guld i dragkamp iallafall tack vare våra starka brandmän och brandkvinnor.. Känner att jag fått färg idag, bränner i ansiktet trots att vi satt på skuggsidan!

Imorgon är det dagen D för mig, då är det gyn som gäller innan jag ska till jobbet.. tänkte att jag kikar in när jag landat p jobbet för att uppdatera er hur det gick!

• Wilma00

36.7 i morse så jag väntar mens idag.. Lite deppig. Har jag tur kommer den i morgon iaf.. Hemma. Ger lite lätt upp. kram tjejer.

• Åttan

Hallå här är jag..

Det gick bra hos gyn, vi pratade lite om min cykel -hur lång den är och om jag testat med älstickor vilket jag ju har. Sen så undrade hon lite om sambon min, - om han tidigare varit med om en graviditet, hans ålder och om han rökte eller snusade.
    Sen så gjorde hon ett VUL på mig och allt såg JÄTTE bra ut..
    jag hade en tjock å fin slemhinna och äggstockarna såg bra ut, hon kunde inte se några cystor eller dylikt!
    Jag fick med mig 2 st remiser som jag ska "använda" om mensen kommer denna gången. Då ska jag på dag 3-4 in å lämna blodprov på bla sköldkörteln och en del andra hormoner, sen på dag 12-13 ska jag tillbaka på ta ett nytt VUL för att se så att jag har några äggblåsor som är mogna, för att sedan på dag 21 åter ta ett blodprov ( progesteron) som ska påvisa att jag har haft ägglossning. Om alla prov ser bra ut så är det sen dags för sambon att lämna in ett fint litet sperma prov innan man ens funderar på om jag ska göra någon äggledarspolning. Hanne ( min gyn) trodde inte att jag skulle behöva göra det medtanke på att allt såg så bra ut redan nu. Där av att hon vill att sambon ska lämna prov så att jag inte behöver göra spolningen i onödan!

Så det var en lite rapport från mig..

• Pyro pyret

jeskan:
    Låter som om ni har ett bra upplägg. Ja, spolningen vill man ju helst vara utan om man inte måste... blev yr som tusan efter min. Fortsätt att berätta hur det går med allt...

Wilma00:
    Jag tar gärna din mens... du ska ju vara gravid och har ju ingen nytta av den då.

Trevlig helg
    Pyro Pyret

• Wilma00

pryopyret vad bra, du kan få den nästa månad. DÅ ska jag ju föda igen i februari har jag bestämt. usch grät igår en skvätt av saknaden av Robin. blä. LIte bättre idag fast mensvärk. Orkar ju inte lika mycket då. Bättre nu iaf.
    kram vännerna mina.

Svar på tråden 2008 del2