Wilma00 skrev 2008-05-08 19:50:50 följande:
Trivs bra på jobbet och dom säger jag är duktig. Inte än men kanske snart. Har träffat en kollega som är med i samma kyrka som mig. Överöser honom med min historia. haha.. Fast jag har inte träffat honom förräns nu eftersom jag inte bor i samma stad som kyrkan är i. Jag håller med dig jobbet är lite bättre man slipper tänka så mycket på bebbe. Även om det inte har med det å göra.. svammel.Fick lite vita flytningar och hade lite sex då men det räckte nog inte. Så kanske snart träffar jag honom och hans familj i Aneby, jag och magnus. Det vore trevligt. Hans fru och jag har iaf coca cola gemensamt som vi kan skåla i. Men han är bara där tillfälligt då vi har ont om folk. Man får iaf armmuskler på jobbet. Det behöver jag. hihi. Min kontaktperson tycker jag ska se detta som en utbildning och så får jag goda referenser.Hur går det för dig på ditt jobb? Har du det kul? kraaaaaaaaam
Jag trivs jättebra på mitt jobb och älskar att hålla alla dessa olika bollar i luften som jag faktiskt anser mig göra.
Närheten till alla spännande djur samt trevliga kollegor är inte fy skam. Var idag ute en timme i parken för att kolla på djuren och lite på det nybyggda osv. Gratis motion! Men det kändes i benen eftersom jag var och tränade igår.
Kul att du har ngn att prata med om "tillverkningen" och som du har lite gemensamt med även om det bara är cola ...hehe
Klart att du ska använda dina kunskaper när du söker vidare om du nu inte kan få stanna kvar rent utav
Jag har själv arbetat som montör på mitt första jobb!