2008 del2
Nyköpingsbo--> Tog det lång tid innan ni fick erat efterlängtande plus?
Nyköpingsbo--> Tog det lång tid innan ni fick erat efterlängtande plus?
Vad tråkigt att det inte gick bra första graviditeten, denna gången får vi hoppas att det går bättre! Eller det ska gå bättre..
Hur kom det sig att du åt pergo?
Vi har nu försökt i ett år sammanlagt 13 ggr.. får se om det blir nått nu på det 13:de försöket, kankse att oturstalet 13 kan bli vårt tur nummer!
Oki! Jag borde ha BIM den 12-13/4 eftersom att äl nästan precis varit... kommer mensen då så funderar jag på att ringa till min gyn så att jag kanske kan få komma å kolla så att jag verkligen har äl och så att allt ser bra ut!
Nej det har jag inte använt eftersom att jag känner av min äl (förhoppningsvis) så pass mycket så har jag tänkt att jag kanske inte behöver det.. använda äl -stickor alltså.. Jo jag och min sambo är inte överens vad det gäller utredning, jag vill söka nu medans han vill att vi ska försöka själva året ut, där av att jag har tänkt att ringa till min gyn eftersom att dit kan jag komma själv till å börja med. På rep.centrum på Akademiska sjukhuset så vill dem ju hellst att båda parterna är med från början!
Jag är vaken för att jag sitter å jobbar .. jobbar nätter denna veckan fast denna är den sista då jag har semster imorgon.. du jobbar oxå nu va?
Hej Hej! Tillbaka efter en FL-fri helg.. har ju sagt till mig själv att jag ska försöka vara ifrån FL när jag e hemma å e ledig så mycket som det går för att försöka släppa tankarna lite å det fungerar hyffsat.
I fredags så var vi upp till Gävle å kollade när Brynäs krossade Mora.. dem vann med 6-2, MYCKET BRA!!
Sen i lördags så var vi till ett par kompisar å grillade för att sedan göra sällskap ut på krogen.. så i söndags så var det bara till att ta det lungt å pyssla lite hemma.. å nu är det jobb igen som gäller...!
Är på BIM -4 eller 5 idag.. har kännt lite molvärk fram å tillbaka på kvällarna men inget som gör att jag börjar känna mig orolig.. så snart börjar det bli spännande igen... Men med min otur så kommer nog häxan komma även denna månaden!
Hoppas att dem hör av sig så snart som möjligt så att du kan få någonting som funkar för dig..
Pyro pyret skrev 2008-04-13 20:09:00 följande:
Jag hade tänkt att vänta tills p åtorsdag med att testa om tanten håller sig borta.. då är det BIM+5 så då tycker jag att det borde vara på den säkra sidan. Änsålänge så har mensen inte dykt upp! Sambon sa idag för första gången att han trodde att jag kanske var gravid eftersom att jag sovit så hårt dem senaste 2 dagarna, igår försov jag mig till jobbet när jag skulle jobba natt ( hur man nu kan göra det) för att jag inte hörde när kl ringde och idag när jag skulle vända om dygnet från natt till dag så hörde jag inte heller kl utan vaknade 3 timmar efter kl.. så det kanske ligger någonting i det...
Pyro pyret skrev 2008-04-14 13:44:14 följande:
Ingen december bebis här inte.. Snart ger jag upp det här känns det som... *gråter*
Ja jag tror att man måste få må dålig ett tag för att sedan kunna komma igen!
Jag hann inte testa denna gången heller.. mensen kom som ett brev på posten.. Ringde gyn idag så nu ska jag dit den 9 maj för att börja resan med utredning!
Hoppas att du mår bättre snart å att du får det bra i köpenhamn..
Pyro pyret skrev 2008-04-16 08:36:56 följande: