• Svar på tråden 2008 del2
  • Åttan

Nyköpingsbo--> Tog det lång tid innan ni fick erat efterlängtande plus?

• oxle bo

första gången lyckades vi på andra försöket med pergo,men det slutade med att vi förlorade våran son i v20.
    nu lyckades vi på första försöket med pergo.
    jag o mitt ex försökye några år också,men det blev inget som kanske tur var.

hur länge har ni försökt? kram

• Åttan

Vad tråkigt att det inte gick bra första graviditeten, denna gången får vi hoppas att det går bättre! Eller det ska gå bättre..

Hur kom det sig att du åt pergo?
    Vi har nu försökt i ett år sammanlagt 13 ggr.. får se om det blir nått nu på det 13:de försöket, kankse att oturstalet 13 kan bli vårt tur nummer!

oxle bo skrev 2008-04-03 01:05:25 följande:
    första gången lyckades vi på andra försöket med pergo,men det slutade med att vi förlorade våran son i v20.nu lyckades vi på första försöket med pergo.jag o mitt ex försökye några år också,men det blev inget som kanske tur var.hur länge har ni försökt? kram
  • oxle bo

jag har pco, nästan aldrig mens(2gånger på ett år) och vet inte om jag har egen ÄL.

håller alla tummar o tår för att det är ett guldägg. när har du BIM?

• Åttan

Oki! Jag borde ha BIM den 12-13/4 eftersom att äl nästan precis varit... kommer mensen då så funderar jag på att ringa till min gyn så att jag kanske kan få komma å kolla så att jag verkligen har äl och så att allt ser bra ut!

oxle bo skrev 2008-04-03 01:16:16 följande:
    jag har pco, nästan aldrig mens(2gånger på ett år) och vet inte om jag har egen ÄL.håller alla tummar o tår för att det är ett guldägg. när har du BIM?
  • oxle bo

har du inte använt LÄ-stikor,det kan jag rekomendera..
    men ring du,risken är ju att dom vill ha spermaprov av gubben din..(brukar inte vara så populärt)
    vad gör du uppe så här sent?

• Åttan

Nej det har jag inte använt eftersom att jag känner av min äl (förhoppningsvis) så pass mycket så har jag tänkt att jag kanske inte behöver det.. använda äl -stickor alltså.. Jo jag och min sambo är inte överens vad det gäller utredning, jag vill söka nu medans han vill att vi ska försöka själva året ut, där av att jag har tänkt att ringa till min gyn eftersom att dit kan jag komma själv till å börja med. På rep.centrum på Akademiska sjukhuset så vill dem ju hellst att båda parterna är med från början!

Jag är vaken för att jag sitter å jobbar .. jobbar nätter denna veckan fast denna är den sista då jag har semster imorgon.. du jobbar oxå nu va?

oxle bo skrev 2008-04-03 01:36:49 följande:
    har du inte använt LÄ-stikor,det kan jag rekomendera..men ring du,risken är ju att dom vill ha spermaprov av gubben din..(brukar inte vara så populärt)vad gör du uppe så här sent?
  • oxle bo

okej hoppas det är ett guldägg dena gång.
    japp.. på ett demensboende.

• Wilma00

ok. bra. täppt i näsan lite. Tur det finns nässprey. Inte så nervös idag iaf... Men lite trött. Tog en sömntablett så jag inte skulle vakna och störa magnus. Han är iväg på möte inom fontänhuset.. fSom ni får googla på om ni vill veta mer om det.
    Dimmigt som in i vassen är det här. kram tjejer.

• Nork

jag är såååå förkyld. borde egentligen ligga hemma, men det är så många som är sjuka på jobbet så jag känner att jag måste vara där. hatar mgi själv för att jag håller på såhär grrrr

Svar på tråden 2008 del2