• Svar på tråden 2008 del2
  • Wilma00

Idag har jag blött lite mörkrött... Men änåd inte som mens typ.. Inget flöde riktigt... Molvärk idag.. Men nu kom det inget igen.. blir inte klok på det här. Köpte ändå ett test. kanske testar på söndag... kram.

Nork skrev 2008-04-11 18:46:25 följande:
    hmmm ja det verkar lustig. men man har ju hört om dom som har som mens fast inte lika långvarig och inte lika mkt. så jag hoppas hoppas att det är ett + på G. hade du gjort ett test? kram och lycka till!
  • 8Viola2
    Wilma00 skrev 2008-04-11 20:20:59 följande:
    konstig start på mensen måste jag säga. bläblä.. kram
    Ja verkligen och min verkar vara snabbt över.
    Som ni kanske märker är jag inte så aktiv i tråden längre.
    Hoppas ni har förståelse för detta.
    Oftast när jag kommer hem är jag så trött att jag hellre vill sova än fl. Men jag läser iaf det ni skriver
  • Pyro pyret

Hej hej....
    Känner mig lite deppig. Är på dag 43 idag och ingen mens... känns som jag aldrig kommer få äta den där dubbeldosen med pergo. Ska ringa i morgon och be dem skriva ut nått för att framkalla mens som inte är provera..eftersom det inte funkar alls för mig.

• oxle bo

Pyro pyret skrev 2008-04-13 13:30:03 följande:

Hej hej....Känner mig lite deppig. Är på dag 43 idag och ingen mens... känns som jag aldrig kommer få äta den där dubbeldosen med pergo. Ska ringa i morgon och be dem skriva ut nått för att framkalla mens som inte är provera..eftersom det inte funkar alls för mig.
    *kramar om*
    fråga efter gestapuran.. det hade jag, funka kanon..
  • Pyro pyret

Nyköpings bo:
    Tack, ringde idag och lämna ett meddelande där jag bad om nått annat än provera... hoppas de ringer i morgon och att det löser sig. Men de har varit lite sådär... de vill hälst att jag får riktig mens eftersom jag har tunnslemhinna (har betydelse för hur tjock slemhinnan måste vara för att ägget ska kunna fastna). Hur går det för dig då... hur mår du?
    Hälsningar, Pyro Pyret

• Åttan

Hoppas att dem hör av sig så snart som möjligt så att du kan få någonting som funkar för dig..
    Pyro pyret skrev 2008-04-13 20:09:00 följande:

Nyköpings bo:Tack, ringde idag och lämna ett meddelande där jag bad om nått annat än provera... hoppas de ringer i morgon och att det löser sig. Men de har varit lite sådär... de vill hälst att jag får riktig mens eftersom jag har tunnslemhinna (har betydelse för hur tjock slemhinnan måste vara för att ägget ska kunna fastna). Hur går det för dig då... hur mår du?Hälsningar, Pyro Pyret
  • Wilma00

skönt att mensen snart är slut nu. Ingen rolig start jag hade på min mens iaf.. men längtar snart till sexandet igen iaf. Solen skiner här härligt men jag får ha på mig solglasögonen idag. Snart iväg för att jobba. kram.

• oxle bo

hej
    var nere på stan igår o köpte mammakläder. kan inte ha så mycket av mina kläder längre.
    jag är i v11 nu. tiden går rätt fort faktiskt
    gjorde ju VUL föra veckan,det var skönt o se att allt var bra..

men jag sover jätte dåligt. kan knapt sova på nättera, är nog för att jag har börjat jobba natt o jag måsta jobba natt till sista augusti.män jag har sem v29-33 tänkte försöka bli sjukskriven efter det. kommer ju vara typ i v29 när jag kommer tillbaka från sem.
    krmar

• Pyro pyret

Jeskan: tack...har fått en tid för vul på torsdag morgon...kolla slemhinnan och sen ska läkaren bedöma vad vi ska hitta på för att starta nästa kur. Fick inte min vanliga läkare för hon hade operationsvecka, men hon jag fick var jag hos sist också och hon verkar bättre än min vanliga så jag är väldigt tacksam för det! Tänk om jag får börja utan mens...fast det tror jag inte.

Nyköpings bo: jobbigt att inte kunna sova..de säger ju att man blir super trött i början, men som tur är avtar det lite med tiden fram till i slutet då man är död igen. Skönt att du har lång semester mitt i allt och du blir säkert sjukskriven efter det. Nu har de gjort det lättare att bli sjukskriven för ryggont när man är gravid och så... så det går nog bra.
    Vet du vad det blir för kön?
    Var han/hon livlig?

Wilma00: mensen slut. Bra då hinner du med en chans till innan månaden är över... trodde jag skulle göra det med, men det ser ut som om det kan bli ett + tidigast i mitten på maj...nu är det vår tur!

82Viola: det är inte så konstigt...men när du orkar så skriv gärna en rad och berätta hur det går.

Svar på tråden 2008 del2