Hej tjejer!
Nu var det ett tag sen jag var här, så jag har fått läst ikapp en del...
Även om ingen plussat på sista tiden så verkar det gå framåt för alla. Om inte annat i det övriga livet, utanför bebisverkstan
Jeskan, va bra att du varit till gyn. Jag tyckte att det var skönt att få igång processen och få göra proverna, så man visste lite mer.
Wilma, det är en bra inställning. Vi bestämmer helt enkelt att du ska få en liten i februari tycker jag
Viola, det låter supermysigt med ditt jobb!
Här händer det massor och ingenting.
Jobbar förfullt på mitt nya konsultjobb, och trivs superbra. Lär mig massa nya saker och ändå är det inte alls stressigt.
Min syster fick en liten son 26/4 som ska heta Adam. Han var så söt så! Vågade knappt hålla honom, så liten han var.
Vår husvagn vi köpte förra sommaren, som vi renoverat, är äntligen klar. Så nu är det bara det roliga kvar. Längtar till det är dags att åka bort med den och slappa lite. Den är så grymt snygg nu, för vi har gjort om allt i den!
Men på bäbisfronten går det väldigt segt. Väntar fortfarande på att få komma på kontrastUL. Det måste göras mellan mens och ÄL och de gör det bara på onsdagar och torsdagar. Har man som jag mens lördag till onsdag så har jag bara 3 dagar i månaden på mig. Och det är alltid fullbokat...
Känns så frustrerande, eftersom vi inte hamnar på kö till IVF förens detta är gjort. Så just nu känns det knappt som jag ens kommer plussa 2008, för de kommer väl ha semesterstängt och sånt här framöver också............. suck.
Men jag håller alla mina tummar att de ska få någon avbokning så kanske jag får komma...
Lycka till vänner.
kram