• Svar på tråden 2008 del2
  • Pyro pyret

Nikithea:
    Stort Grattis!!!!
    Vad roligt för er.... var inte nervös allt kommer gå bra.
    Kram Pyro Pyret

• Åttan

Grattis.. vad roligt..

Nikithea skrev 2008-06-08 22:31:51 följande:
    Hej.Nu har det hänt. 29:e försöket. Helt galet. Fattar ingenting.Jag fick ett plus...!Så glad, men så orolig att nåt ska gå fel. Jag tror inte att jag fattat nåt än. Jag är gravid. Hur galet är inte det!?Nu hoppas jag att det smittar av sig till er...Många kramar!
  • Nikithea

Hej igen.
    Jag är just nu v4+4. Så det är en lång resa kvar, som jag tror kommer gå jättebra. Men det är helt overkligt fortfarande.

Nu hoppas jag verkligen att jag får sällskap av någon eller några

jag håller tummarna viola att det blir en nykter midsommar...

kram på er alla.

• Åttan

Vet ni vad.. jag ska testa mig idag...

• 8Viola2
    Åttan skrev 2008-06-11 15:46:24 följande:
    Vet ni vad.. jag ska testa mig idag...
    Hur har det gått??
  • Wilma00

jag blir nog inte gravid.. känns det som... äl runt midsommar iaf ifall jag får nån.. Vi tänker iaf ha det mysigt. Avis på alla som får pluss på stickan..
    kram tjejer.

• Åttan

Utslag på ältestet å svagt svagt svagt plus tyckte jag mig kunna se.. men det var knappt så att man kan se det.. har inte visat för sambon för han kommer garanterat säga att det inte är nått.. å skulle det inte vara nått så vill jag ändå få ha det i tanken ett tag att det kanske är nått fast det är så svagt svagt svagt...

• 8Viola2
    Åttan skrev 2008-06-11 19:25:49 följande:
    Utslag på ältestet å svagt svagt svagt plus tyckte jag mig kunna se.. men det var knappt så att man kan se det.. har inte visat för sambon för han kommer garanterat säga att det inte är nått.. å skulle det inte vara nått så vill jag ändå få ha det i tanken ett tag att det kanske är nått fast det är så svagt svagt svagt...
    Åhhh...vad spännande!
    Hoppas hoppas för din skull jeskan!
  • Åttan

Tack.. ja jag hoppas oxå så in i norden.. men det känns som om mensen ska komma för stunden!

8Viola2 skrev 2008-06-11 19:27:47 följande:
    Åhhh...vad spännande!Hoppas hoppas för din skull jeskan!
  • 8Viola2
    Åttan skrev 2008-06-11 19:28:48 följande:
    Tack.. ja jag hoppas oxå så in i norden.. men det känns som om mensen ska komma för stunden!
    Jag har själv svårt att skrämma bort min men gör ett försök med din ... BUUU

Nu hoppas vi det fungerar

Ett plus är ju oftast ett plus hur svagt det än är och nu ska ditt pluss bara bli starkare har jag bestämt!!
    Många tycker ju att det känns som att mensen skall komma vilken minut som helst då man är gravid.
    Man kan säkert missta sig både en och vå ggr.
Svar på tråden 2008 del2