• Svar på tråden 2008 del2
  • Pyro pyret

jeskan:
    Tack, jag i mitt fall är det min tunna slemhinnas fel att jag inte har ägglossning (de sammspelar på nått vänster) kanske är det det som är ditt problem också eftersom den bör vara tjockare just innan äl.
    Spännnade med vul på måndag... skriv och berätta hur det går.

Nork:
    Tack... känns skönt att veta att det var ok, inte lika spänd inför ägglossningen.
    Hur är det med dig nu då "tjockis"?
    Vet ni kön ännu?

Wilma00:
    Oj, borelia vill man helst inte ha.. hoppas han kryar på sig så att det blir mer mys för er.

Själv ska det mysas till en massa i helgen...

• Åttan

pyro pyret-> Vad jag tror så har jag ägglossning iallafall.. det tror min gyn oxå så så kanske det inte är imitt fall.. det lär ju ändå visa sig på måndag hoppas jag...

• Nork

nä, vi har bestämt för att det ska bli en överaskning. så det kommer vi inte ta reda på.
    däremot har jag varit lite orolig i ett par dagar. får ganska mycket hugg och stick i nedre delen av magen, buken. Men det ska vara lugnt sa BM och enl en kompis kan det vara tidiga foglossningar. hoppas på det, för det vore så jobbigt att mista bebisen.

annars så börjar magen att växa, på morgonen är det lugnt, men sen växer den allteftersom timmarna går. men det är väl ännu mest tarmar! men jag har lyckats att gå upp 4-5 kg redan. och en kompis sa igår: det syns inte på magen än, men i ansiktet syns det! Jag som HATAR att se tjock ut! Var även och provade bikini idag, det var oxå lite tungt, ser ju mest fläskig ut. Så samtidigt som man är jätte glad så är det jobbigt att se ens kropp ändras så, och nu inför bikini sommaren oxå. Det är ju nu magen brukar vara som plattast! Men jag ska inte klaga.... Det är ju bara att hoppas att den mår bra där inne!

Pyro pyret skrev 2008-05-20 21:42:25 följande:

Nork:Tack... känns skönt att veta att det var ok, inte lika spänd inför ägglossningen. Hur är det med dig nu då "tjockis"? Vet ni kön ännu?
  • Pyro pyret

Nork:
    Åhh jag vill också vänta med att ta reda på vad det blir (om jag blir graid) men kommer inte klara att vänta...

Allt är säkert bra med bebisen, fast jag förstår att det inte är så kul när man känner sig lite tjock inför bekini sesongen... du ska se att snart ses det att du är gravid och då känns det säkert bättre.

Trevlig kväll

• Nork

Tack!

jag håller tummarna för att du snart är där jag är!!! Det är sjukt hur mycket man kan längta efter någon som man aldrig träffat!

Trevlig kväll till dig oxå!
    Passar nog på att säga god natt oxå!

Pyro pyret skrev 2008-05-22 22:12:37 följande:

Nork:Åhh jag vill också vänta med att ta reda på vad det blir (om jag blir graid) men kommer inte klara att vänta...Allt är säkert bra med bebisen, fast jag förstår att det inte är så kul när man känner sig lite tjock inför bekini sesongen... du ska se att snart ses det att du är gravid och då känns det säkert bättre. Trevlig kväll
  • Pyro pyret

Hej:
    I morse visade ägglossningstickan ett svagt streck... vet att den ska vara lika stark som kontroll rutan, men detta är bättre än alla de dagar som den inte visat nått alls. Ska ta ett nytt test i eftermiddag för att se om nått har hunnit hända. Mitt slem har också ändrat sig till idag och fast det är lite så är det lila trådigt.

Tänk om jag får min förtsa ägglossning på mors dag... det vore så kul. Är lite lätt illamående idag också... kanske beror det på att jag har mer hormoner än jag haft tidigare i kroppen.
    Har redan haft sex (blir torr som sjutton av pergon så det är inte jätte mysigt.. dock överkommligt) så nu väntar jag med spänning på vad som kommer att hända.

Jeskan:
    Ska du ta prog prov på måndag för att se om du haft äl?
    Stort lycka till i så fall.

Nork:
    Har du fått några riktiga foglossningar än?... hoppas du slipper dem.

• Wilma00

pergon gjorde mig illamående efter behandlingen.. blä. Lycka till pyropyret...
    morsdag och jag saknar min lille plutt...
    SOligt fint väder har vi iaf. kram tjejer..

• Pyro pyret

Wilma00:
    Ja, det måste vara en jobbig dag för er..hoppas ni kan hittar på nått fint sätt att minnas. Ibland behöver det inte vara nått stort, kanske en fin middag i hans minne. Kram

• Nork

vet inte. jag vet ju loksom int ehur en folossning ska kännas...
    men jag har hört att det inte är så kul, så ja, jag hoppas oxå att jag slipper dom.

Lycka till idag! Hoppas att du har ägglossning idag, det vore coolt. mina äl tester visade aldrig tydligare än kontrollstrecket och det tog ju sig ändå, så jag håller tummarna för dig!

Pyro pyret skrev 2008-05-25 09:54:20 följande:

Nork: Har du fått några riktiga foglossningar än?... hoppas du slipper dem.
  • 8Viola2

Pyro pyret skrev 2008-05-25 09:54:20 följande:

Hej:I morse visade ägglossningstickan ett svagt streck... vet att den ska vara lika stark som kontroll rutan, men detta är bättre än alla de dagar som den inte visat nått alls. Ska ta ett nytt test i eftermiddag för att se om nått har hunnit hända. Mitt slem har också ändrat sig till idag och fast det är lite så är det lila trådigt. Tänk om jag får min förtsa ägglossning på mors dag... det vore så kul. Är lite lätt illamående idag också... kanske beror det på att jag har mer hormoner än jag haft tidigare i kroppen. Har redan haft sex (blir torr som sjutton av pergon så det är inte jätte mysigt.. dock överkommligt) så nu väntar jag med spänning på vad som kommer att hända. Jeskan: Ska du ta prog prov på måndag för att se om du haft äl? Stort lycka till i så fall. Nork: Har du fått några riktiga foglossningar än?... hoppas du slipper dem.
    Hoppas för din skull att du får ÄL vilken dag som helst om inte redan idag.
    För min del syns det alltid ett streck men när det väl börjar öka i styrka så går det fort fram till ÄL.
    Lycka till vännen!
Svar på tråden 2008 del2