nä, vi har bestämt för att det ska bli en överaskning. så det kommer vi inte ta reda på.
däremot har jag varit lite orolig i ett par dagar. får ganska mycket hugg och stick i nedre delen av magen, buken. Men det ska vara lugnt sa BM och enl en kompis kan det vara tidiga foglossningar. hoppas på det, för det vore så jobbigt att mista bebisen.
annars så börjar magen att växa, på morgonen är det lugnt, men sen växer den allteftersom timmarna går. men det är väl ännu mest tarmar! men jag har lyckats att gå upp 4-5 kg redan. och en kompis sa igår: det syns inte på magen än, men i ansiktet syns det! Jag som HATAR att se tjock ut! Var även och provade bikini idag, det var oxå lite tungt, ser ju mest fläskig ut. Så samtidigt som man är jätte glad så är det jobbigt att se ens kropp ändras så, och nu inför bikini sommaren oxå. Det är ju nu magen brukar vara som plattast! Men jag ska inte klaga.... Det är ju bara att hoppas att den mår bra där inne!
Pyro pyret skrev 2008-05-20 21:42:25 följande:
Nork:Tack... känns skönt att veta att det var ok, inte lika spänd inför ägglossningen. Hur är det med dig nu då "tjockis"? Vet ni kön ännu?