• Svar på tråden 2008 del2
  • Åttan

Sådär ja.. då var gräset klippt och båda altanerna städade och iordning gjorda så gott som det går. Har ett litet café bord med 2 stolar på framsidan och till baksidan skall det bli fina utemöbler och en grill så småningom.. troligtvis i slutet på denna månaden, jag tjatar på sambon att jag vill köpa det NU, men han är lite snål av sig när det gäller sånt men nu har han iallafall gått med på att vi ska åka å kolla och köpa i slutet på månaden om ekonomin tillåter det. Han skulle nog nöja sig med ett stort ovalt plastbord med tillhörande stolar men jag vill ha ett rubust i trä med tillhöranden 5 positionsstolar!

Sitter å njuter av ett välbehövligt glas vin här framför datan innan jag ska in i duschen å sen blir det middag framför tv:en eftersom att jag är själv ikväll!

Vad har ni andra för er ikväll då?

• Åttan

Välbehövligt.. välförtjänt ska det vara..

• 8Viola2
    Åttan skrev 2008-05-03 17:59:52 följande:
    Sådär ja.. då var gräset klippt och båda altanerna städade och iordning gjorda så gott som det går. Har ett litet café bord med 2 stolar på framsidan och till baksidan skall det bli fina utemöbler och en grill så småningom.. troligtvis i slutet på denna månaden, jag tjatar på sambon att jag vill köpa det NU, men han är lite snål av sig när det gäller sånt men nu har han iallafall gått med på att vi ska åka å kolla och köpa i slutet på månaden om ekonomin tillåter det. Han skulle nog nöja sig med ett stort ovalt plastbord med tillhörande stolar men jag vill ha ett rubust i trä med tillhöranden 5 positionsstolar! Sitter å njuter av ett välbehövligt glas vin här framför datan innan jag ska in i duschen å sen blir det middag framför tv:en eftersom att jag är själv ikväll! Vad har ni andra för er ikväll då?
    Så trevligt det låter att få fint på altanen.
    KLart att det ska vara något annat än plastmöbler om ekonomin tillåter. Finns ju massor av fina alternativ.
    Själv har jag inte orkat fixa så mkt hemma men en maskin tvätt och middagen är iaf avklarad.
    Fixade varm smörgåstårta till mig och sambon idag. Riktigt kalasgott .
    Vad ska du äta för trevligt nu när du kan välja vad som helst.
    Ett glas vin skulle smaka gott men jag har inget hemma tyvärr.
    Kanske får ta mig lite god kaffelikör eller något
  • Åttan

Ja lite god kaffelikör tycker jag att du kan unna dig..
    Idag blev det potatissallad och rostbiff.. gött.. var länge sen jag åt det..

8Viola2 skrev 2008-05-03 18:28:27 följande:
    Så trevligt det låter att få fint på altanen.KLart att det ska vara något annat än plastmöbler om ekonomin tillåter. Finns ju massor av fina alternativ.Själv har jag inte orkat fixa så mkt hemma men en maskin tvätt och middagen är iaf avklarad.Fixade varm smörgåstårta till mig och sambon idag. Riktigt kalasgott .Vad ska du äta för trevligt nu när du kan välja vad som helst.Ett glas vin skulle smaka gott men jag har inget hemma tyvärr.Kanske får ta mig lite god kaffelikör eller något
  • 8Viola2
    Åttan skrev 2008-05-03 19:41:33 följande:
    Ja lite god kaffelikör tycker jag att du kan unna dig.. Idag blev det potatissallad och rostbiff.. gött.. var länge sen jag åt det..
    Jaha då var det fest hos dig med andra ord.
    Själv är jag mindre förtjust potatissallad men rostbiff är smaskens.
  • Åttan

Ja det var riktigt gott faktist.. tycker att det är så tråkigt att laga mat till sig själv när sambon är borta så då brukar jag vilja ha något som är enkelt att fixa..

8Viola2 skrev 2008-05-03 20:17:38 följande:
    Jaha då var det fest hos dig med andra ord. Själv är jag mindre förtjust potatissallad men rostbiff är smaskens.
  • oxle bo

hej tjejer.
    förlåt att jag inte har varit här..
    det är så mycket nu.
    jag är sjukt trött av o jobba natt.och så har vi köpt en till hund så det är ett väldigt passande på den lilla nu..
    hur är det med alla,? själv börjat jag bli tjock nu syns det att jag är gravid, ganska stor mage faktisgt..det är nog för att jag blev gravid så snabbt igen.

nä nu måste jag dra, nu är det kiss dax.
    '
    ha det bäst.

• Nork

Hej
    Skönt att höra från dig. har nästan varit orolig... Själv kommer jag snart försvinna härifrån. Vi flyttar snart ut i stugan och då är det bye bye med datorn. Har ingen interuppkoppling där ute, så det blir till å ta en riktig FL paus på ett par månader, snyft.

Men jag kommer väl låna med mig datorn när jag tvättar, det måste jag nämligen göra i stan, så jag kan ha lite koll på er.

oxle bo skrev 2008-05-05 12:08:24 följande:
    hej tjejer.förlåt att jag inte har varit här..det är så mycket nu.jag är sjukt trött av o jobba natt.och så har vi köpt en till hund så det är ett väldigt passande på den lilla nu..hur är det med alla,? själv börjat jag bli tjock nu syns det att jag är gravid, ganska stor mage faktisgt..det är nog för att jag blev gravid så snabbt igen.nä nu måste jag dra, nu är det kiss dax. 'ha det bäst.
  • Wilma00

här händer väl inget förutom att jag trivs på jobbet.
    Vet inte exakt vilken dag jag är på än... antingen fick jag mens den 7 eller 10 maj.. hmm kram tjejer.

• Åttan

Här händer det saker men om det är positvit eller negativt ja det vet jag icke.. hade äl för en vecka sen på onsdag och sedan dess har jag haft en hiskelig värk i livmodern fram å tillbaka.. mest på kvällarna när jag sitter i soffan och när jag ligger i sängen å ska försöka sova... ska till gyn på fredag å hoppas att hon kanske kan se med VUL en ev. graviditet.. (önsketänkande)..

Svar på tråden 2008 del2