• Svar på tråden 2008 del2
  • Pyro pyret

Barnmorskan på kliniken tyckte jag skulle ta ett grav test...så nu har jag gjort det, och inte oväntat var det ett fett stort - på stickan. Idag har jag också mensont och mer brunt gammalt blod. Är typ som mens fast inte färskt (så sunkigt), visst att det inte är så mycket men det är inte min vanliga mens heller. Men allt detta räcknas tydligen inte...det är mens, fast ändå inte?!? fattar noll. Morr, morr, morr och så några stamp i golvet på det!!!

• Wilma00

Lustigare mens får man nog leta efter.. BLödde lite brunrött på jobbet tänkte nu kommer den igång. Men inget blod på papperet nu iaf.. Har ju blött brunt innan... Igår och idag innan när jag tog i å bajsade... hmmm FIck lite migränaktigt igår för mensen tänkte jag... Får väl kanske köpa ett test iaf... stänk var det här. kram.

• Pyro pyret

Wilma00:
    Hur går det med din mens? Brunröd... betyder det att det är både gammalt och nytt blod som kommer och hur mycket har du blött? Hoppas du slipper din elaka migrän...det låter inte kul.
    Köp ett test och se vad det ger för resultat, och så hoppas vi på ett ++!
    Lycka till

• Wilma00

Vet inte vad jag har för mens.. Inte vanlig som jag brukar iaf... Fick ta medicin i förebyggande syfte iaf för migrän. Mådde lite illa på bussen hem, värmen och solen å sånt... vår you know... Lite gammalt typ. Brunt igår och i förrgår med... molvärk.. och här om dan hade jag med brunt + dag 21... hmmm. Klimakteriet? 34 år. Mamma ohc jag ska på stan i morgon så då får jag köpa test. HOn vet så jag behöver inte smussla med sånt. så skönt. Det var några droppar typ idag. Och när jag tog i å bajsade så kom det brunt i morse... hmmmm snacka om förvirring total.. kram.
    Pyro pyret skrev 2008-04-10 16:16:19 följande:

Wilma00: Hur går det med din mens? Brunröd... betyder det att det är både gammalt och nytt blod som kommer och hur mycket har du blött? Hoppas du slipper din elaka migrän...det låter inte kul. Köp ett test och se vad det ger för resultat, och så hoppas vi på ett ++!Lycka till
  • Pyro pyret

Wilma00:
    Det låter inte helt otroligt att det kan bli ett + denna gång för din del. Eftersom jag har bruna mensflytningar sökte jag på det på fl. En hel del av de som fått sådana istället för mens visade sig vara gravida. Så köp testet och berätta hur de gått. Väntar med spänning.
    Inte jag dock...men det ska nog gå med lite dubbelpergo för min del... vill ha mens nu så jag får köra igång.

• Wilma00

Kan släppa tummarna nu. snyft... Ont lite här och var.. munsår... Hoppas på nästa gång istället.. Längtar efter andra flytnigar redan. kram.

• Nork

jag har oxå fått munsår!!! hate it!!!

wilma00: vad tråkigt. kramar!!!

• Wilma00

Det spottar liksom. Inget sånt flyt på det. och molvärk.. får se i morgon.. Behöver inte byta binda så ofta iaf.. som vanlig mens.. så jag har ingen aning. Ömmar lite i brösten... Får se på tempen i morgon. kram.

• Wilma00

Nu e det nog brunrött igen.. haha... Den har inte kommit igång som vanlig mens mao... Får se i morgon då, jag ska på stan å sånt... Lite rädd när jag ska på toa och bajsa, då tar man ju i så..
    Det liksom stannar inne i slidan droppar inte ner ens i toan.. (ursäkta äckelvarnning )
    kram och god natt tjejer.

• Nork

hmmm ja det verkar lustig. men man har ju hört om dom som har som mens fast inte lika långvarig och inte lika mkt. så jag hoppas hoppas att det är ett + på G. hade du gjort ett test? kram och lycka till!

Wilma00 skrev 2008-04-10 22:56:10 följande:
    Nu e det nog brunrött igen.. haha... Den har inte kommit igång som vanlig mens mao... Får se i morgon då, jag ska på stan å sånt... Lite rädd när jag ska på toa och bajsa, då tar man ju i så.. Det liksom stannar inne i slidan droppar inte ner ens i toan.. (ursäkta äckelvarnning ) kram och god natt tjejer.
Svar på tråden 2008 del2