• Svar på tråden 2008 del2
  • Pyro pyret

Nyköpings bo:
    vecka 9 och mammabyxor.... kanske blir det dubbelt. Det vore ju toppen. Även om inte två ägg lossa, så kan de ju bli enäggs. Vilken vecka är det man får gå och göra ultraljud och se om de är fler än ett litet liv?
    Kommer ni ta reda på vad det är för kön om man ser det? (nyfiken...tror inte att jag skulle kunna vänta, inte för att det spelar roll utan för att det skulle kännas mer personligt...men min sambon vill inte veta innan alls så tycker väll olika om den saken).

• Wilma00

Är du oxå förkyld nu... Smittade maken här hemma.. Är ensam hemma i natt..saknar min gubbe. Är så trött efter jobbet.. Är inte så van än å jobba. Har ju styrketräning på jobbet känns det som.. Vi har gjort kontorsstolssittsar idag.
    krya på dig.

Nork skrev 2008-04-03 20:34:06 följande:
    jag är såååå förkyld. borde egentligen ligga hemma, men det är så många som är sjuka på jobbet så jag känner att jag måste vara där. hatar mgi själv för att jag håller på såhär grrrr
  • Pyro pyret

Nork:
    Känner igen mig i det... fast man vet att det är dumt så går man och jobbar ändå. Krya på dig,

• Nork

Tack tack. jag hoppas jag mår bättre snart igen, det är så jobbigt att gå runt å flåsa så. jag hör mig själv andas hela tiden och tycker att det är så jobbigt.

Wilma00: Du verkar ha varierande arbets uppgifter! Skönt va? Då slipper du träningspasset idag

• oxle bo

Pyro pyret skrev 2008-04-03 20:43:28 följande:

Nyköpings bo:vecka 9 och mammabyxor.... kanske blir det dubbelt. Det vore ju toppen. Även om inte två ägg lossa, så kan de ju bli enäggs. Vilken vecka är det man får gå och göra ultraljud och se om de är fler än ett litet liv? Kommer ni ta reda på vad det är för kön om man ser det? (nyfiken...tror inte att jag skulle kunna vänta, inte för att det spelar roll utan för att det skulle kännas mer personligt...men min sambon vill inte veta innan alls så tycker väll olika om den saken).
    det är inte ovälkommet
    v19 gör man UL här så det är långt kvar.
    men jag har inskrivning i morgon,ska försöka snyfta till mig ett VUL. kön? jo men då måste jag boka könsUL.dom vill inte säga här
    ska du göra något roligt i helgen då? kram
  • Wilma00

God morgon från en tröttis. Ska fråga om jag kan få göra nått annat idag.. Vi slutar kl ett så jag kommer hem halv två.. skööönt. Det är så skönt när bussen går precis utanför där.. kram

• Pyro pyret

Nyköpings bo:
    I kväll är det middag för 8 per som gäller... har planerat en hel del, och det ska bli super trevligt. Strax ska jag börja med efterätten och plockmaten som jag ska bjuda på innan middagen (tar nog hela eftermiddagen).
    Tyvärr måste jag damsugga hela lägenheten igen (just innan de kommer) för två av mina gäster är alergiska mot mina katter och jag vill inte göra det värre för dem än nödvändigt (de måste ändå äta piller), men så är livet.
    Resten av helgen ska jag jobba så det gäller att passa på att ha skoj innan dess. Önskar alla en super go helg!!!!

• Nork

Pyro Pyret: Hur gick middagen?

Nyköpingsbo: Har du varit på inskrivning? Om ja, hur gick det? nyfiken

Här är det annars ganska bra. Min förkylning är bättre, men inte bra. Men idag har jag varit å shoppat lite vår kläder och det är kul!!!! Ska bli skönt att få gömma dom svarta, grå och tjocka kläderna och bli vit och ljus igen! Just nu är det bara min hudfärg som är det och det är inte kul för jag ser ut som ett spöke. Vill lägga mig i solariet men vet inte om jag vågar... Vad tror ni?

Kram på er!

• Wilma00

Har väl ingen tur denna månaden.. Ska iaf köpa ett test idag då jag har bilen.. dag 28 och fick lite mensvärk nyss.. ovanligt. Dumt å ha det innan om man inte är gravid vill säga.. Fast som sagt det är jag nog inte... Men har inte deppat än till mensen. Bara vänta å se.. Bävar lite för jag vill inte ha mensvärk och jobba. Hur fixar ni det?
    kram.

• oxle bo
    Nork skrev 2008-04-06 16:47:53 följande:
    Nyköpingsbo: Har du varit på inskrivning? Om ja, hur gick det? nyfiken
    jag var på inskrivning i fredags, hon pratade mycket om det som hände föra gången,det var lite jobbigt... jag slap gynundersökning efter som jag hade gjort en för några veckor sen skulle äta järntabbleter då mitt hjärnvärde inte var så jättte bra..
    men jag vågade inte fråga om jag fick göra VUL (jag är så jävla feg/blyg) ska ringa gyn i morgon.
    när har du inskrivning? kram
Svar på tråden 2008 del2