• Svar på tråden 2008 del2
  • Wilma00

hej.. igen. Nu ringde jag bm och frågade om levaxin sköldskörteln eller hur det stavas.. Skönt för jag får ta sånt prov och se om det e problem med den.. Vet inte det men dom har sagt att det inte är nått vanliga läkare.. Man vet ju aldrig. Nä nu ska jag göra mig i ordning för jobbet. vi ses i eftermiddag. kram tjejer.

• Pyro pyret

Nork:
    vad kul att du har en så livlig liten krabat i magen,.. fick ni några bra bilder?

Wilma00: bra att de kollar upp om det kan vara sköldskörteln. Njut av att din korta vecka är över...!!

Jeskan: hoppas att det gått bra nu trots att sambon varit sjuk.

Någon som ska fira Valborg?
    Själv ska jag till Skansen och kolla in deras brasa och ta en drink...

• Wilma00

Tur att man inte tar av sig så mycket kläder nu när solen tittar fram... brrr snorig och dan... Jobbar till ett idag.
    Ja bm vet ju mer vad värdet ska ligga på än AT läkare. Ska iväg om tio minuter...
    Jobbig natt. HUvudvärk och kvart i tre tog jag två panodil. Kunde sova lite sen iaf. Slappna av mer. Skönt, fick annars lite panik över att det skulle bli så hela natten.
    brrrrr lite kyligare idag. får bli vantar med tror jag. I morgon lär man inte få sova för då kommer blåsarna och väcker oss.. blä.
    kram tjejer.

• Nork

Vi fick med oss en bild. Men jag kunde inte lägga upp den
    Ska försöka senare igen.

Pyro pyret skrev 2008-04-30 08:31:05 följande:

Nork: vad kul att du har en så livlig liten krabat i magen,.. fick ni några bra bilder?
  • Nork

82Viola: Det börjar närma sig BIM... Känner du något?
    kram

• 8Viola2
    Nork skrev 2008-05-02 20:05:28 följande:
    82Viola: Det börjar närma sig BIM... Känner du något?kram
    Jag känner bara av mensvärk och tempen sjönk massor till idag
    En vecka efter bim fick jag som kraftigt magknip tillsammans med plötsligt illamående utan att jag var dålig i magen.
    De släppte sedan men molvärken är kvar.
    Lite ömma tuttvårtor som gått över nu med så jag väntar på tidig mens. Vi får se!
    INte bim förrän på tis ju
  • Nork

Det är rätt! Det är ingen idé att ta ut något innan tanten har kommit. Man vet ju inte, det kan ju vara spök menssmärtor!

8Viola2 skrev 2008-05-02 20:21:02 följande:
    Jag känner bara av mensvärk och tempen sjönk massor till idag En vecka efter bim fick jag som kraftigt magknip tillsammans med plötsligt illamående utan att jag var dålig i magen.De släppte sedan men molvärken är kvar.Lite ömma tuttvårtor som gått över nu med så jag väntar på tidig mens. Vi får se!INte bim förrän på tis ju
  • 8Viola2
    Nork skrev 2008-05-02 22:02:04 följande:
    Det är rätt! Det är ingen idé att ta ut något innan tanten har kommit. Man vet ju inte, det kan ju vara spök menssmärtor!
    Det var verkligen inga spöksmärtor för idag kom tanten tidigare än vanligt. *suck*
    Kunde väl väntat tills bim åtminstonde men inte då.
    Ja ja...väntar in sambon och snackar strunt med alla trevliga människor på FL men jag ska sluta bry mig speciellt mkt om alla dessa försök. Finns ingen mening med det för tillfället men jag har inte gett upp. Barn ska jag ha även om det inte blir av nu.
  • Wilma00

Du och jag kan ju alltid snacka skit. Här händer väl inget heller på ett tag.. blä. Har bim nästa vecka. suck. kram.

8Viola2 skrev 2008-05-03 16:47:11 följande:
    Det var verkligen inga spöksmärtor för idag kom tanten tidigare än vanligt. *suck*Kunde väl väntat tills bim åtminstonde men inte då.Ja ja...väntar in sambon och snackar strunt med alla trevliga människor på FL men jag ska sluta bry mig speciellt mkt om alla dessa försök. Finns ingen mening med det för tillfället men jag har inte gett upp. Barn ska jag ha även om det inte blir av nu.
  • 8Viola2
    Wilma00 skrev 2008-05-03 16:57:53 följande:
    Du och jag kan ju alltid snacka skit. Här händer väl inget heller på ett tag.. blä. Har bim nästa vecka. suck. kram.
    Ja det kan vi göra gumman.
    Jag hade bim på tisdag men tanten tyckte hon skulle dyka upp idag.
    Tror du att det blir mer än arbetsträning sedan för din del?
    Vore skoj för dig när du trivs så bra.
    Jag drömde inatt att jag fick förlängt min säsongsanställning.
    Hoppas på att det var en sanndröm
Svar på tråden 2008 del2