f_n va irriterande! Att börja käka p-piller igen känns ju kanske inte så kul antar jag. men man får ju hoppas att läkaren vet bäst.
Styrkekramar till dig! Beundrar dig och alla ni andra som tampas med barnlösheten. Tyckte mitt var jobbigt, men när det börjar bli utrednignar och saker så är man nog lyckligt lottad att man fick sitt + på naturlig väg ändå.... Om allt går vägen vill säga.
Pyro pyret skrev 2008-04-17 10:21:25 följande:
Bakslag igenFår ingen mens för att det inte finns nått att blöda ut, kan inte framkalla mens med tabletter för det finns inget som kan blöda ut. Ska börja äta mina gamla p-piller i 21 dagar för att se om de ger mig en blödning (har alltid blött av dem) och om det sker så går jag på en dos med dubbel pergo. Fick ta nya blodprover för att se om nått ändrat sig. Läkaren frågade också om jag haft blodsvallningar och sånt men det har jag aldrig om jag inte äter pergo. Antar att det var för att se om jag vid 27 års ålder kan ha mannat i klimateriet. De vill även skicka upp en kamera för att se slemhinnan bättre än med vul vid nästa pergo kur (för mig låter det som om de tror nått är fel). Alla dessa olika tabletter man äter hela tiden gör att man känner sig som en hormonstint gravid kvinna, men med skillnaden att man inte ser ett lyckligt slut. Jag hade det väll på känn... förlorade mat apptiten för ca 1 vecka sen. Då mat är min stora hobby så är det ett bra tecken på att jag mår dåligt. I går fick jag bara i mig en halv frukost, en macka och en frukt samt the och några riskakor på kvällen...idag var en plåga att få i sig någon frukost alls. Jag borde ju vara glad, ska ju till Köpenhamn över helgen...men även det känns så där.