• Svar på tråden 2008 del2
  • 8Viola2

Hej hej på er...

Jag har precis haft mensen och den var bara 2 dagar och kom 4 dagar för tidigt.
    Det skapar ju funderingar men jag borde inte fundera.
    Med all säkerhet så är det ju ingenting.

• Nork

jag tycker det luktar + i tråden
    Säger som jeskan, Önsketänkande även från min sida. Håller tummarna åt er tjejjer!!

• 8Viola2
    Nork skrev 2008-05-06 21:48:30 följande:
    jag tycker det luktar + i tråden Säger som jeskan, Önsketänkande även från min sida. Håller tummarna åt er tjejjer!!
    Ja det vore trvligt med lite plus i tråden men för min del är det kört för tillfället.
    Lyka till ni andra
  • Åttan

Ja man kan ju alltid hoppas att det blir en liten januari bebis..

Nork skrev 2008-05-06 21:48:30 följande:
    jag tycker det luktar + i tråden Säger som jeskan, Önsketänkande även från min sida. Håller tummarna åt er tjejjer!!
  • Wilma00

Vi får se när tanten behagar komma. Drömde om gravtest i går morse igen... suckar... En kille som var kär i mig tyckte jag skulle köpa, inte än sa jag. ja ja.. dessa drömmar hatar jag. kram tjejer..

• Pyro pyret

Hej alla

NU har jag ätit klart mina p-piller (sista idag) och nu väntar jag med spänning på mensen...om den inte kommer vet jag inte vad jag ska göra...

Nyköpings bo: mysigt att bli lite tjock när man är på smällen så att folk ser att man är super gravid. Grattis till bulan.

Nork: tråkigt att du kommer försvinna, men det låter dessto trevligare för dig att få hänga på landet och ta det lungt.

Jeskan, Wilma00 och 82 Viola:
    4 + i jan eller vad säger ni... fan vad duktiga vi är som kämpar vidare månade efter månad. Nån gång måste det bara vara våran tur. kram

• Nork

jag kommer tillbaka i höst på riktigt! Sen får jag fixa att ta med en dator hem när jag tvättar. så kan jag ju läsa lite i alla fall...

instämmer med dig, ni ska ha såååå mycket beröm med allt kämpande!
    kram

Pyro pyret skrev 2008-05-07 09:15:01 följande:

Hej allaNU har jag ätit klart mina p-piller (sista idag) och nu väntar jag med spänning på mensen...om den inte kommer vet jag inte vad jag ska göra...Nyköpings bo: mysigt att bli lite tjock när man är på smällen så att folk ser att man är super gravid. Grattis till bulan. Nork: tråkigt att du kommer försvinna, men det låter dessto trevligare för dig att få hänga på landet och ta det lungt.Jeskan, Wilma00 och 82 Viola: 4 + i jan eller vad säger ni... fan vad duktiga vi är som kämpar vidare månade efter månad. Nån gång måste det bara vara våran tur. kram
  • 8Viola2

Pyro pyret skrev 2008-05-07 09:15:01 följande:

Hej allaNU har jag ätit klart mina p-piller (sista idag) och nu väntar jag med spänning på mensen...om den inte kommer vet jag inte vad jag ska göra...Nyköpings bo: mysigt att bli lite tjock när man är på smällen så att folk ser att man är super gravid. Grattis till bulan. Nork: tråkigt att du kommer försvinna, men det låter dessto trevligare för dig att få hänga på landet och ta det lungt.Jeskan, Wilma00 och 82 Viola: 4 + i jan eller vad säger ni... fan vad duktiga vi är som kämpar vidare månade efter månad. Nån gång måste det bara vara våran tur. kram
    Skönt att du kan sluta med dessa piller nu.

Jag håller med dig att vi är duktiga som orkar kämpa månad på månad 4+ är iaf beställda men leveranstiden verkar vara lång på dessa plus. Undrar om vi valde fel bolag..hehe
    Först ska man vänta på ett plus och sedan ytterliga för att få lille klimpen. *suckar högt*
    Vill snusa bebbe nu direkt.
  • Pyro pyret

Nork:
    Vi får ses när du har tid helt enkelt. Åhh vad jag önskar att jag var i dina skor... låter såå skönt att vara gravid och hänga på landet... din lyxräv.

82Viola:
    Sjukt kul... läser bolagsrätt just nu så dina tankar runt beställning och fel bolag uppskattades extra mycket. Stort leende.
    Vi båda har chans på juni + (ni andra också så klart)....då kan jag skita i att ha semester, för vem bryr sig om semester när ens stora önskan har blivit uppfylld (fast helst vill jag ju ha båda, om jag får välja).
    Ska dock inte ta ut för mycket i förskott nu eftersom jag inte ens fått mens.....men jag är helt klart redo för den nu!!!

Kämpa, kämpa bort din sura min, munnen den ska skratta och va glad, munnen den ska sjunga tralala....

Det är en sjukt fin kväll här i Stockholm... ska ut på balkongen och plugga vidare... har syndat och köpt mer kläder på p.o.p (begangnat via nätet för att spara pengar, men ändå)...

Svar på tråden 2008 del2