• 8Viola2

2008 del2

Wilma00 skrev 2008-04-11 20:20:59 följande:
    konstig start på mensen måste jag säga. bläblä.. kram
    Ja verkligen och min verkar vara snabbt över.
    Som ni kanske märker är jag inte så aktiv i tråden längre.
    Hoppas ni har förståelse för detta.
    Oftast när jag kommer hem är jag så trött att jag hellre vill sova än fl. Men jag läser iaf det ni skriver
  • 8Viola2
    Åttan skrev 2008-04-17 18:54:03 följande:
    Ok.. nej sambon vill ju hellst att vi ska vänta året ut men då har det ju nästan gått 2 år sen vi började försöka aktivt.. å det vill jag icke.. dem verkar vara rätt så lika våra sambosar
    Det är inte bara era sambosar för jag har en sådan sambo här hemma med
  • 8Viola2
    Nork skrev 2008-05-02 20:05:28 följande:
    82Viola: Det börjar närma sig BIM... Känner du något?kram
    Jag känner bara av mensvärk och tempen sjönk massor till idag
    En vecka efter bim fick jag som kraftigt magknip tillsammans med plötsligt illamående utan att jag var dålig i magen.
    De släppte sedan men molvärken är kvar.
    Lite ömma tuttvårtor som gått över nu med så jag väntar på tidig mens. Vi får se!
    INte bim förrän på tis ju
  • 8Viola2
    Nork skrev 2008-05-02 22:02:04 följande:
    Det är rätt! Det är ingen idé att ta ut något innan tanten har kommit. Man vet ju inte, det kan ju vara spök menssmärtor!
    Det var verkligen inga spöksmärtor för idag kom tanten tidigare än vanligt. *suck*
    Kunde väl väntat tills bim åtminstonde men inte då.
    Ja ja...väntar in sambon och snackar strunt med alla trevliga människor på FL men jag ska sluta bry mig speciellt mkt om alla dessa försök. Finns ingen mening med det för tillfället men jag har inte gett upp. Barn ska jag ha även om det inte blir av nu.
  • 8Viola2
    Wilma00 skrev 2008-05-03 16:57:53 följande:
    Du och jag kan ju alltid snacka skit. Här händer väl inget heller på ett tag.. blä. Har bim nästa vecka. suck. kram.
    Ja det kan vi göra gumman.
    Jag hade bim på tisdag men tanten tyckte hon skulle dyka upp idag.
    Tror du att det blir mer än arbetsträning sedan för din del?
    Vore skoj för dig när du trivs så bra.
    Jag drömde inatt att jag fick förlängt min säsongsanställning.
    Hoppas på att det var en sanndröm
  • 8Viola2
    Åttan skrev 2008-05-03 17:59:52 följande:
    Sådär ja.. då var gräset klippt och båda altanerna städade och iordning gjorda så gott som det går. Har ett litet café bord med 2 stolar på framsidan och till baksidan skall det bli fina utemöbler och en grill så småningom.. troligtvis i slutet på denna månaden, jag tjatar på sambon att jag vill köpa det NU, men han är lite snål av sig när det gäller sånt men nu har han iallafall gått med på att vi ska åka å kolla och köpa i slutet på månaden om ekonomin tillåter det. Han skulle nog nöja sig med ett stort ovalt plastbord med tillhörande stolar men jag vill ha ett rubust i trä med tillhöranden 5 positionsstolar! Sitter å njuter av ett välbehövligt glas vin här framför datan innan jag ska in i duschen å sen blir det middag framför tv:en eftersom att jag är själv ikväll! Vad har ni andra för er ikväll då?
    Så trevligt det låter att få fint på altanen.
    KLart att det ska vara något annat än plastmöbler om ekonomin tillåter. Finns ju massor av fina alternativ.
    Själv har jag inte orkat fixa så mkt hemma men en maskin tvätt och middagen är iaf avklarad.
    Fixade varm smörgåstårta till mig och sambon idag. Riktigt kalasgott .
    Vad ska du äta för trevligt nu när du kan välja vad som helst.
    Ett glas vin skulle smaka gott men jag har inget hemma tyvärr.
    Kanske får ta mig lite god kaffelikör eller något
  • 8Viola2
    Åttan skrev 2008-05-03 19:41:33 följande:
    Ja lite god kaffelikör tycker jag att du kan unna dig.. Idag blev det potatissallad och rostbiff.. gött.. var länge sen jag åt det..
    Jaha då var det fest hos dig med andra ord.
    Själv är jag mindre förtjust potatissallad men rostbiff är smaskens.
  • 8Viola2

Hej hej på er...

Jag har precis haft mensen och den var bara 2 dagar och kom 4 dagar för tidigt.
    Det skapar ju funderingar men jag borde inte fundera.
    Med all säkerhet så är det ju ingenting.

• 8Viola2
    Nork skrev 2008-05-06 21:48:30 följande:
    jag tycker det luktar + i tråden Säger som jeskan, Önsketänkande även från min sida. Håller tummarna åt er tjejjer!!
    Ja det vore trvligt med lite plus i tråden men för min del är det kört för tillfället.
    Lyka till ni andra
  • 8Viola2

Pyro pyret skrev 2008-05-07 09:15:01 följande:

Hej allaNU har jag ätit klart mina p-piller (sista idag) och nu väntar jag med spänning på mensen...om den inte kommer vet jag inte vad jag ska göra...Nyköpings bo: mysigt att bli lite tjock när man är på smällen så att folk ser att man är super gravid. Grattis till bulan. Nork: tråkigt att du kommer försvinna, men det låter dessto trevligare för dig att få hänga på landet och ta det lungt.Jeskan, Wilma00 och 82 Viola: 4 + i jan eller vad säger ni... fan vad duktiga vi är som kämpar vidare månade efter månad. Nån gång måste det bara vara våran tur. kram
    Skönt att du kan sluta med dessa piller nu.

Jag håller med dig att vi är duktiga som orkar kämpa månad på månad 4+ är iaf beställda men leveranstiden verkar vara lång på dessa plus. Undrar om vi valde fel bolag..hehe
    Först ska man vänta på ett plus och sedan ytterliga för att få lille klimpen. *suckar högt*
    Vill snusa bebbe nu direkt.
Svar på tråden 2008 del2